Υπάρχουν δηλαδή αποχρώσες ενδείξεις συνωμοσίας, όταν υπάρχει μια τέτοια «τακτοποίηση» της λογικής «τώρα, που κάναμε τη δουλειά μας, συνεχίζουμε από εκεί όπου το αφήσαμε». Αυτή η συμπεριφορά, η οποία σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ακόμα και εγκληματική, μας αποκαλύπτει ορισμένα πράγματα. Αν το πρόβλημα με τον Κορονοϊό ήταν έτσι όπως μας το παρουσίαζαν μέχρι τώρα και ήταν πραγματικό, ΚΑΝΕΝΑΣ πολιτικός παράγοντας δεν θα μπορούσε να πάρει μια τέτοια απόφαση, χωρίς να εξασφαλίσει νομικές διασφαλίσεις απέναντι σε μελλοντικές αξιώσεις πολιτών, οι οποίοι μπορεί να πέσουν θύματα τέτοιων αποφάσεων. Το γεγονός ότι υπήρξε απόφαση αυτής της ευκολίας, αποτελεί για εμάς μια ακράδαντη απόδειξη πως είμαστε θύματα μιας συνωμοσίας.
Είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι το όλο θέμα τού Κορονοϊού
είναι μέρος μιας τρομερής παγκόσμιας συνωμοσίας, η οποία εξυπηρέτησε τεράστια
συμφέροντα και τα οποία αυτήν τη στιγμή δεν είναι ορατά στον μέσο άνθρωπο. Όμως,
το πρόβλημα με τις συνωμοσίες είναι το εξής: Μέχρι να δεις τον Καίσαρα νεκρό
μέσα σε μια λίμνη αίματος, δεν αρκεί που είδες τον Βρούτο να τον βρίζει στη ρωμαϊκή
αγορά και ν’ αγοράζει καινούργιο μαχαίρι. Πρέπει, δηλαδή, μια συνωμοτική σκέψη
να μετουσιωθεί σε πράξη και απ’ αυτήν να προκύψει ένα ορατό κέρδος για τον
συνωμότη, ώστε ν’ αποδειχθεί μια συνωμοσία. Αν δεν μπορείς να την αποδείξεις,
είσαι ένας από τους «συνωμοσιολόγους» των καφενείων, οι οποίοι φτιάχνουν
«σενάρια» για αφελείς και ευκολόπιστους.
Αυτό είναι το όλο θέμα ...Μέχρι να δούμε τον Καίσαρα
στο πάτωμα, ό,τι και να ξέρουμε —ή μπορούμε να σκεφτούμε— ανήκει στη σφαίρα τής
φαντασίας. Μέχρι να δούμε το αποτέλεσμα της συνωμοσίας εναντίον του, ο Βρούτος
είναι ο ευνοημένος του και ο πιο πιστός του συνεργάτης —ακόμα κι αν τρίβει το
μαχαίρι του στον λαιμό τού Καίσαρα—. Τι σχέση έχει αυτό με την περίπτωση του
Κορονοϊού; ...Έχει σχέση, γιατί, καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης τής πανδημίας —και
του lockdown που ακολούθησε— ό,τι και να γνωρίζεις ή μπορείς να σκεφτείς για
την κατάσταση δεν έχει καμία αποδεικτική ισχύ.
Μέσα δηλαδή στην Pax Americana μόνον οι ΗΠΑ μπορούν να
δρομολογήσουν ένα τέτοιο παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο καταστρέφει ολόκληρες
οικονομίες και ισοπεδώνει στην κυριολεξία τις κοινωνίες των κρατών. Πώς όμως
μπορείς να ισχυριστείς ότι οι ΗΠΑ συνωμότησαν εις βάρος όλου αυτού του κόσμου,
όταν και οι ίδιες οι ΗΠΑ είναι θύματα αυτής της πολιτικής; Πώς μπορείς δηλαδή
να θεωρείς το καταστροφικό lockdown —λόγω Κορονοϊού— προϊόν συνωμοσίας, όταν το
μεγαλύτερο θύμα του είναι η θηριώδης αμερικανική οικονομία και βέβαια ο
αμερικανικός ιμπεριαλισμός, ο οποίος απομυζά τα μεγαλύτερα κέρδη από το
παγκόσμιο εμπόριο, το οποίο «νέκρωσε» στην κυριολεξία;
Πώς μπορείς
δηλαδή να πεις ότι αποτελεί απόφαση του Καίσαρα το «μακελειό», όταν ο ίδιος ο
Καίσαρας είναι σχεδόν νεκρός μέσα στα αίματα και θύμα τού ίδιου του «μακελειού»;
Άρα; ...Άρα, ψάχνεις στο περιβάλλον τού Καίσαρα τον συνωμότη ...Ψάχνεις αυτόν, ο
οποίος μπορεί να δώσει εντολές στο όνομα του Καίσαρα και αυτές οι εντολές να
είναι εις βάρος ακόμα και του ίδιου του Καίσαρα ...Αυτό είναι συνωμοσία, και
αυτήν αναζητούμε. Αν, δηλαδή, οι ΗΠΑ είναι οι μόνες που μπορούσαν να
δρομολογήσουν μια τέτοια καταστροφική οικονομική πολιτική παγκοσμίως και
ταυτόχρονα οι ίδιες πληρώνουν το μεγαλύτερο τίμημα, τότε είναι βέβαιο ότι
υπάρχει συνωμοσία και θύμα της είναι και οι ίδιες οι ΗΠΑ.
Τώρα λοιπόν είναι η ώρα, που μπορούμε ν’ αποδείξουμε τη
συνωμοσία, γιατί τώρα έχουν ολοκληρωθεί όλα αυτά, τα οποία πιο πάνω θεωρήσαμε
ως προαπαιτούμενα μια συνωμοσίας ...Τώρα υπάρχουν πλέον «αίματα», και βέβαια
«νεκροί» ...Τώρα υπάρχουν σκέψεις, οι οποίες έγιναν πράξεις και υπάρχουν και
κέρδη για εκείνους, οι οποίοι είναι οι μόνοι που θα μπορούσαν να τις
δρομολογήσουν. Τώρα ο Καίσαρας βρίσκεται πεσμένος και μέσα στα αίματα και
ψάχνουμε να βρούμε ...ποιος —απ’ αυτούς που βρισκόταν κοντά του— έχει το
«μαχαίρι». Την απόπειρα αυτοκτονίας την αποκλείουμε, και άρα ψάχνουμε τον
συνωμότη ...Ψάχνουμε τον συνωμότη μέσα στο αμερικανικό «ανάκτορο».
Αν τα αμερικανικά συμφέροντα ήταν ταυτισμένα —απολύτως
και αποκλειστικά— με τον αμερικανικό λαό, τότε θα λέγαμε ότι η όλη αντιμετώπιση
της κρίσης, η οποία ξεκίνησε από το αμερικανικό χρηματιστήριο και έφτασε στον
Κορονοϊό, ήταν λάθος ...Τραγικό τους λάθος ...Οι άνθρωποι πυροβόλησαν τα πόδια
τους. Αποπειράθηκαν ν’ αυτοκτονήσουν και μάλλον τα κατάφεραν. Όμως, στην
προκειμένη περίπτωση είναι προφανές ότι δεν συμβαίνει αυτό. Είναι προφανές ότι
οι Αμερικανοί δεν είχαν καμία τάση αυτοχειρίας. Αυτό, το οποίο συμβαίνει είναι
άλλο. Αυτό, το οποίο συμβαίνει έχει σχέση με την ίδια τη δομή αυτών, που
ονομάζουμε «αμερικανικά συμφέροντα» ...Απλά πράγματα.
Αυτό, λοιπόν, το οποίο στο απλοϊκό επίπεδο φαντάζει ως
σφάλμα για το ενιαίο των ΗΠΑ, μπορεί να είναι κάτι άλλο ...Μπορεί να είναι
«ρίξιμο» του ενός συνεταίρου από τον άλλο. Αν κάποιος δηλαδή ισχυριστεί, για
παράδειγμα, ότι οι Εβραίοι τής FED διαχειρίστηκαν την τεράστια χρηματιστηριακή
κρίση —η οποία προηγήθηκε του Κορονοϊού— με έναν «λάθος» τρόπο, πρέπει να δούμε
ποιοι σώθηκαν από το «λάθος» αυτό και πού πήγε το «κόστος» τής καταστροφής που
αυτό το λάθος προκάλεσε ...Να δούμε αν αυτοί, οι οποίοι έκαναν το «λάθος»,
κέρδισαν ή έχασαν απ’ αυτό ...Να δούμε αν υπάρχει ανάγκη «συνωμοσίας» και άρα
ανάγκη για ένα εφιαλτικό lockdown, προκειμένου να καλύψουν κάποιοι τα ίχνη
τους. Αν από το «λάθος» αυτό επωφελήθηκε ο ένας ο συνέταιρος εις βάρος τού
άλλου, υπάρχει πρόβλημα όταν τη «λανθασμένη» απόφαση την έχει πάρει ο
συνέταιρος που επωφελήθηκε. Υπάρχει περίπτωσή σε μια κοινή επιχείρηση να μην
υπάρχει κοινή μοιρασιά κινδύνου για τους συνεταίρους; ...Βεβαίως και υπάρχει.
Είναι σαν να έχουμε μια επιχείρηση ενοικιάσεων
«οχημάτων» με δύο συνέταιρους, που ο καθένας απ’ αυτούς ελέγχει απόλυτα τον
δικό του τομέα. Ο ένας, για παράδειγμα, νοικιάζει αυτοκίνητα και ο άλλος σκάφη
κάτω από την κοινή «ομπρέλα» τής ίδιας επιχείρησης. Αν αυτός, ο οποίος
νοικιάζει αυτοκίνητα, έχει πάρει τεράστια ρίσκα και βρίσκεται αντιμέτωπος με
την καταστροφή —λόγω οικονομικών υποχρεώσεων—, πόσο «καθαρός» μπορεί να είναι,
όταν προσπαθεί να σωθεί εις βάρος του συνεταίρου του; ...Αν, για να ξεπληρώσει
τα δικά του χρέη, εκμεταλλεύεται το κοινό εταιρικό «πρόσωπο» και πουλάει για
παράδειγμα την «προβλήτα» τής επιχείρησης, η οποία δεν ανήκει στη δική του
δραστηριότητα και η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση της
δραστηριότητας του συνεταίρου του; ...Όταν, δηλαδή, για να σωθεί ο ίδιος,
«ξεπουλάει» κάτι, που αν αυτό χαθεί, απειλεί με καταστροφή τον συνέταιρο σε μια
περίοδο που αυτός δεν έχει κανένα οικονομικό πρόβλημα.
Αυτό έγινε στις ΗΠΑ. Η χρηματιστηριακή κρίση τού
θηριώδους διεθνούς χρηματιστηρίου τής Wall Street —το οποίο μόνον κατ’ όνομα
ήταν «αμερικανικό»— δεν αφορούσε απόλυτα τους Αμερικανούς και την εθνική τους
οικονομία, αλλά αφορούσε απόλυτα τους Σιωνιστές επενδυτές. Εξίσου αφορούσε και
τους Σιωνιστές τραπεζίτες, οι οποίοι συνδέονται με τους επενδυτές και
εξαρτώνται από τις χρηματιστηριακές αξίες, εφόσον τις χρησιμοποιούν ως
«εγγυήσεις» πιστώσεων κλπ.. Η πτώση, δηλαδή, της αξίας των μετοχών θα
«κοκκίνιζε» ΟΛΑ σχεδόν τα μεγάλα δάνεια των μεγάλων επιχειρήσεων και αυτά θα
«χτυπούσαν» τις «καρδιές» ΟΛΩΝ των μεγάλων τραπεζών.
Μια κατάρρευση του «αμερικανικού» χρηματιστηρίου όλους
αυτούς τους δανειστές —και όχι βέβαια τους δανειζόμενους— θα τους κατέστρεφε.
Οι δανειζόμενοι θα περίμεναν «κουρέματα», αλλά τα «κουρέματα» θα τα χρεώνονταν
οι τραπεζίτες και αυτοί θα ήταν εκείνοι που θα κινδύνευαν με καταστροφή. Ποιος θα
μπορούσε να τους σώσει; ...Αυτός, που κόβει το χρήμα, το οποίο είχαν ανάγκη για
να σωθούν. Άρα; ...Άρα η FED. Το χρήμα, όμως, δεν παράγεται εκ του μηδενός ...Κάπου
πρέπει να «χρεωθεί». Άρα, για να τους σώσει όλους αυτούς η FED, θα έπρεπε να το
κάνει «λεηλατώντας» την αμερικανική οικονομία και άρα τον αμερικανικό λαό. Για
να σωθεί δηλαδή το «αμερικανικό» χρηματιστήριο, λεηλατήθηκε η αμερικανική
οικονομία. Για να σωθεί το χρηματιστήριο, σχεδόν διπλασιάστηκε το δημόσιο χρέος
των ΗΠΑ. Για να σωθούν δηλαδή οι Εβραίοι, εξαιτίας τής ριψοκίνδυνης
δραστηριότητάς τους, θυσιάστηκε η οικονομία των υπολοίπων Αμερικανών.
Αν υπάρχει δηλαδή «σχισμή», όπου θα μπορούσε να υπάρξει
συνωμοσία, αυτή βρίσκεται στη σχέση μεταξύ των Αμερικανών και Εβραίων ...Μεταξύ
των βασικών συνεταίρων τής αμερικανικής υπερδύναμης ...Των δύο συνεταίρων, οι
οποίοι ήταν εξειδικευμένοι σε διαφορετικούς τομείς και ως εκ τούτου είχαν
διαφορετικές ανάγκες, παρ’ όλο που ανήκαν στην ίδια «επιχείρηση». Αν λοιπόν
υπάρχει πρόβλημα, κάπου εκεί μπορεί να βρίσκεται. Κάποιος από τους συνέταιρους,
που «έπαιζε» με πιο μεγάλα ρίσκα, είδε ότι κινδυνεύει με καταστροφή και
αποφάσισε να «ρίξει» τους υπόλοιπους ...Εσωτερικό είναι το θέμα δηλαδή ...Δεν
ψάχνουμε τη συνωμοσία ανάμεσα σε τρίτους και άρα εξωτερικούς ανταγωνιστές των
ΗΠΑ —όπως είναι η Κίνα ή η Ρωσία— ...Ψάχνουμε ανάμεσα στους συνεταίρους και στα
ιδιαίτερα συμφέροντα που έχουν αυτοί μέσα σε μια θηριώδη οικονομία.
Γι’ αυτόν τον λόγο υπάρχουν όλα αυτά τα παράδοξα στην
υπόθεση. Είναι παράδοξο τόσο μεγάλοι οικονομικοί παράγοντες να παίρνουν
αποφάσεις, οι οποίες στην πραγματικότητα απειλούν την ίδια την οικονομική
λειτουργία τού Πλανήτη. Είναι παράδοξο οι Αμερικανοί όχι μόνον να μην
εμποδίζουν τους άλλους να κατεβάσουν τους «διακόπτες» των οικονομιών τους, αλλά
να είναι και οι ίδιοι ανάμεσα σ’ αυτούς. Με βάση τη λογική κανένας από τους
ισχυρούς παράγοντες της παγκόσμιας οικονομίας δεν θα είχε συμφέρον από το
«πάγωμα» της παγκόσμιας οικονομίας και από την πτώση των τιμών τού πετρελαίου.
Με βάση τη λογική, κανένας δεν θα έπαιρνε την απόφαση για ένα γενικό και
παγκόσμιο lockdown, το οποίο θα απορρύθμιζε για πολύ καιρό την οικονομία.
Επειδή, όμως, λογική σε κατάσταση πανικού δεν υπάρχει, το θέμα αρχίζει και
περιπλέκεται.
Εδώ κάπου αρχίζει και «αχνοφαίνεται» ο ρόλος των Εβραίων.
Κάποιοι παράγοντες, οι οποίοι επηρεάζουν άμεσα και έντονα την αμερικανική
πολιτική, «έσπρωξαν» τις ΗΠΑ στο λάθος ...Κάποιοι, οι οποίοι είχαν πολύ μεγάλα —δικά
τους— προβλήματα να επιλύσουν και αυτό μπορούσαν να το κάνουν μόνον εις βάρος
των άλλων. Κάποιοι θα επιχειρούσαν να κάνουν έναν «φόνο» και τους συνέφερε να
βάλουν μια καταστροφική «πυρκαγιά», η οποία θα έσβηνε τα «ίχνη» τους. Επειδή
μιλάμε για άπληστους και αδίστακτους ανθρώπους, πιστεύουμε ότι θα μπορούσαν σε
μια ακραία περίπτωση πανικού να πάρουν τέτοιου είδους ακραίες αποφάσεις. Επειδή
μιλάμε για πανικοβλημένους Σιωνιστές, θεωρούμε απολύτως σίγουρο ότι θα
μπορούσαν να ρισκάρουν ένα «άλμα» στο «κενό». Θεωρητικά, μπροστά στον κίνδυνο
του τέλους, θα μπορούσαν κάποιοι να ρισκάρουν τα πάντα σε μια «ζαριά» και να
διεκδικήσουν τα πάντα —και για πάντα—.
Βλέποντας δηλαδή οι Εβραίοι την πτώση τού
«παραφουσκωμένου» χρηματιστηρίου ως αναπόφευκτη και το δικό τους «άδειασμα»
θέμα χρόνου να συμβεί, θα μπορούσαν να παίξουν τα πάντα σε μια «ζαριά». Έτσι κι
αλλιώς χαμένοι ήταν. Είναι μια πράξη
απελπισίας, όμοια μ’ αυτήν που κάποιος πηδάει τελευταία στιγμή από ένα
αεροπλάνο που πέφτει, καθώς γνωρίζει πως, αν παραμείνει πάνω σ’ αυτό, έτσι κι
αλλιώς είναι τελειωμένος. Ρισκάρει, γιατί δεν έχει τίποτε να χάσει και ελπίζει
έστω και σε ένα θαύμα. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί στην περίπτωση αυτήν.
Αυτοί, οι οποίοι πάνω στο αμερικανικό «σκάφος» έλεγχαν τον Κόσμο με τους
συνεταίρους τους, μπορεί, αντιλαμβανόμενοι τη βέβαιη «πτώση» του, να τόλμησαν
το μεγάλο «σάλτο» ...Να παράτησαν τους συνεταίρους τους ...Να τους
εκμεταλλεύτηκαν όσο μπορούσαν, για ν’ αυξήσουν τις πιθανότητές τους και να
θεωρούν πως, αν καταφέρουν να επιβιώσουν, όχι μόνον θα σωθούν, αλλά θα μείνουν
ΜΟΝΟΙ και κυρίαρχοι σε ολόκληρο τον Κόσμο ...Να πάρουν το μοναδικό «αλεξίπτωτο»
στο «αεροπλάνο» και να πηδήξουν, «ρίχνοντας» όλους τους άλλους.
Αυτά δείχνουν οι αριθμοί τής πρωτοφανούς κρίσης ...Σώθηκαν
τα χρηματιστήρια —και άρα οι περιουσίες των Σιωνιστών— εις βάρος τής
αμερικανικής οικονομίας και άρα εις βάρος τού αμερικανικού λαού. Οι Σιωνιστές
διέλυσαν την αμερικανική οικονομία, για να στηρίξουν με «δανεικά» την τραπεζική
αγορά και άρα να σώσουν τις σιωνιστικές τράπεζες, οι οποίες σε διαφορετική
περίπτωση θα κατέρρεαν. Τώρα, στη λήξη αυτής της κρίσης —η οποία ξεκίνησε από
μια πρωτοφανή χρηματιστηριακή κρίση, που εύκολα θα μετατρεπόταν σε τραπεζική
κρίση και που θα οδηγούσε σε νέες σιωνιστικές «τραγωδίες» τύπου Lehman Brothers—
τον «μουτζούρη» τον πήρε ο αμερικανικός λαός και οι Σιωνιστές —προς στιγμή—
σώθηκαν. Προς στιγμή, δηλαδή, στην κορυφή τού Κόσμου δεν βρίσκονται πλέον οι
Αμερικανοί με τους Σιωνιστές συνεταίρους τους, αλλά μόνον οι Σιωνιστές, εφόσον
οι Αμερικανοί —είναι πλέον φανερό— είναι «χρεωκοπημένοι».
Πώς, όμως, έγινε ένα τόσο τρομερό και τεράστιο
«άδειασμα»; Από αυτό το σημείο κι έπειτα μιλάμε καθαρά με όρους συνωμοσίας. Πού
ακριβώς ψάχνεις όταν αναζητάς συνωμότες; ...Στα συμφέροντά τους και στους
«κολλητούς» τους. Ψάχνεις να δεις δηλαδή τα κέρδη, τα οποία δίνει η συνωμοσία
στους εμπνευστές της και επίσης ψάχνεις να δεις πώς συμπεριφέρθηκαν οι «φίλοι»
τους σε περίπτωση που η όλη κατάσταση απαιτούσε τη συνέργεια και άλλων
παραγόντων. Ψάχνεις να βρεις τη «λεία» τού κλέφτη, αλλά ψάχνεις να βρεις και
τους κολλητούς, οι οποίοι θα έκαναν τους «τσιλιαδόρους». Κατά τη γνώμη μας μια
τέτοιας κλίμακας συνωμοσία δεν θα μπορούσαν οι Εβραίοι να τη φέρουν εις πέρας
μόνοι τους ...Πρέπει να συνεργάστηκαν και με άλλους παράγοντες του ιδίου
«κλίματος» και τέτοιοι —για εμάς— είναι οι Γερμανοί και οι όπου Γης
κομμουνιστές.
Αυτοί είναι καθαρά δημιουργήματα και ενεργούμενα των
Σιωνιστών ...Πονηροί και συμφεροντολόγοι, που εύκολα προδίδουν ακόμα και τους
ευεργέτες τους. Δεν λέμε τίποτε παράξενο για κάποιον που γνωρίζει τόσο τους Γερμανούς
όσο και τους κομμουνιστές. Δεν είναι η πρώτη φορά που οι Γερμανοί έδειξαν πως
είναι άπληστοι, αχάριστοι και έτοιμοι για οποιοδήποτε έγκλημα μπορεί να τους
αποφέρει κέρδος. Οι κομμουνιστές —από την άλλη πλευρά— είναι οι πιο γνωστοί
«ενοικιαζόμενοι» χαφιέδες ...Είναι οι νέοι «ευνούχοι» τού συστήματος, που,
προκειμένου να επωφεληθούν, μπορούν να υπηρετήσουν ακόμα και τον ίδιο τον
διάολο. Όποιος τους πληρώνει, τους χρησιμοποιεί όπως θέλει. Αυτά όλα θα τα
εξηγήσουμε πιο κάτω, όταν θα επιχειρήσουμε να αναλύσουμε το πιο πιθανό κατά τη
γνώμη μας «σενάριο» συνωμοσίας.
Το θέμα είναι ότι οι ΗΠΑ δεν αντέδρασαν καθόλου στην
«επίθεση» την οποία δέχθηκαν, και την «πάτησαν» ...Την «πάτησαν», εξαιτίας τής
εμπιστοσύνης που έδειξαν ως λαός σε λάθος ανθρώπους. Πώς όμως να αντιδράσουν,
όταν αυτοί, οι οποίοι πρέπει να ηγηθούν αυτής της προσπάθειας —για να
προστατεύσουν τον λαό— είναι είτε διεφθαρμένοι προδότες είτε πληρωμένοι
χαφιέδες των Σιωνιστών; Σε αυτό
«συμφωνούν» και όλα τα γνωστά πληρωμένα «φερέφωνά» τους ...Από τους
διεφθαρμένους «ηγέτες» των Δημοκρατικών μέχρι τους πολυδιαφημισμένους «σταρ»
τής ενημέρωσης. Κατά σύμπτωση ΟΛΟΙ —με τη στάση τους— ενθάρρυναν το «άδειασμα»
των ΗΠΑ ...Ενθάρρυναν την «τρέλα» σπατάλης τής FED και το απολύτως εσφαλμένο lockdown
που ακολούθησε. Οι δήθεν «αριστεροί» Δημοκρατικοί όχι απλά δεν αντιδρούσαν στην
προστασία τού Μεγάλου Κεφαλαίου με χρήματα του αμερικανικού λαού, αλλά
πλειοδοτούσαν σε κάθε πρόταση της Κυβέρνησης.
Άποψή μας είναι πως οι Σιωνιστές —μετά την κρίση τού
2008 και έχοντας δει «κατάματα» την πιθανότητα της κατάρρευσης— σχεδίασαν ένα «plan
b’» σε περίπτωση που ξαναβρεθούν σε μια ανάλογη κατάσταση ...Από τότε είχαν στη
«φαρέτρα» τους τόσο τον «ιό» όσο και την επιχειρηματολογία τού «τρόμου» ...Την
είχαν δοκιμάσει άλλωστε και στο δικό τους Χόλυγουντ ...Την είχαν κουβεντιάσει
και μεταξύ τους —αν σκεφτεί κάποιος ότι ο Μπιλ Γκέιτς σε ανύποπτο χρόνο την
είχε «φανταστεί»— ...Από τότε γνώριζαν μέχρι και από πού έπρεπε να ξεκινήσουν
το «σενάριο», προκειμένου να μην μπορεί κανείς να εντοπίσει τα ίχνη τους και
άρα τις ευθύνες τους. Ήταν αδύνατον ν’ αφήσουν τα πράγματα στην τύχη τους και
να βρεθούν όλοι μαζί σε μια θέση ανάλογη μ’ αυτήν που βρέθηκε τότε η Lehman Brothers
...Ένα «διαμάντι» στο σιωνιστικό «στέμμα», το οποίο στην κυριολεξία
«εξατμίστηκε» μπροστά στα μάτια τους και
ακόμα το κλαίνε.
Το lockdown γι’
αυτόν τον λόγο ήταν ζητούμενο γι’ αυτούς ...Το απόλυτο ζητούμενο, και αυτό ήταν
κάτι, το οποίο μόνον ένας «θανατηφόρος ιός» μπορούσε να τους το εξασφαλίσει ή
μια επίθεση από «εξωγήινους». Μόνον ένα τέτοιο εντυπωσιακό και καταστροφικό lockdown
μπορούσε να λειτουργήσει ως αντιπερισπασμός, προκειμένου να επιχειρήσουν να
κάνουν αυτό το οποίο ήθελαν και να περάσει απαρατήρητο. Μόνον πίσω από έναν
μαζικό τρόμο και πανικό μπορούσαν να «τυφλώσουν» τους Αμερικανούς και να
επιχειρήσουν το πιο μεγάλο «ριφιφί» στην παγκόσμια οικονομική ιστορία. Μόνον
κρυπτόμενοι πίσω από τις τραγικές συνέπειες ενός γενικού lockdown θα μπορούσαν
να πάρουν αυτά που ήθελαν και άρα να σωθούν. Τους ήταν απαραίτητο έναν τέτοιο
γενικό καταστροφικό συμβάν, για να δημιουργήσουν —μέσα από τη φτώχεια και τη
μιζέρια που οι ίδιοι θα προκαλούσαν— τους μελλοντικούς συνενόχους τους.
Η πολιτική τού «μαζί τα φάγαμε» πάντα αποδίδει καρπούς
στους κλέφτες. Γνωρίζοντας δηλαδή τις καταστροφικές συνέπειες ενός lockdown,
επεδίωξαν να το προκαλέσουν και να το εκμεταλλευτούν. Με έναν «χολιγουντιανού»
τύπου «ιό», ο οποίος χτυπά «επιλεκτικά» τους «αγαπημένους» μας, θα το
προκαλούσαν και στη συνέχεια θα εκμεταλλεύονταν τις καταστροφικές συνέπειές του
για την οικονομία. Θα έδιναν σε εκατομμύρια μικρών επιχειρήσεων και εκατομμύρια
ανέργων κάποια «ψίχουλα» και τα «φιλέτα» θα τα έδιναν εκεί όπου εξ’ αρχής το
είχαν προγραμματίσει. Πώς αλλιώς θα έδιναν —μέσω της FED— πίστωση άνευ ορίων
στις τράπεζες να αγοράζουν μετοχές; ...Τις δικές τους μετοχές. Οι Σιωνιστές
τραπεζίτες με χρήματα του αμερικανικού λαού αγόραζαν τις καταρρέουσες μετοχές
των Σιωνιστών επενδυτών. Τι ζημιά θα είχε σήμερα ο Μπάφετ, αν δεν υπήρχε το
«μπαζούκας» τής FED; ...Πού θα ήταν ο Σόρος σήμερα; ...Η Goldman Sachs;
Αυτό ήταν το
κέρδος τού lockdown. Έγιναν συνένοχοι αυτοί —που πήραν τα τρισεκατομμύρια— με
τους κακομοίρηδες —που πήραν μερικές χιλιάδες δολάρια, για να μην βάλουν
«λουκέτο» στο μαγαζάκι τους— ή τους νεόπτωχους ανέργους —που θα έπαιρναν κάποια
ψίχουλα για «βοήθημα»—. Πενήντα εκατομμύρια άνεργοι πλέον στις πάλαι ποτέ
πανίσχυρες οικονομικά ΗΠΑ. Εκατομμύρια μικρών επιχειρήσεων θα βάλουν «λουκέτο»,
εξαιτίας τού «παγώματος» της αγοράς. Δεκάδες εκατομμύρια ανέργων θα προστεθούν
σε μια ήδη κατεστραμμένη εθνική οικονομία, η οποία «έσωσε» για μία ακόμη φορά τους
Σιωνιστές μεγαλοπαράγοντες της παγκόσμιας οικονομίας. Όλα αυτά τα γνώριζαν
αυτοί οι οποίοι τα προκάλεσαν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που όλος ο δήθεν
πανικός —ο οποίος πίεσε τον Λευκό Οίκο— ξεκίνησε από τη σιωνιστική Νέα Υόρκη.
Δεν είναι επίσης τυχαίο, που συγκεκριμένες πολιτικές δυνάμεις στήριξαν αυτήν
την «αυτοκτονική» πολιτική τής άνευ ελέγχου χρηματοδότησης των πάντων.
Δημοκρατικοί ήταν αυτοί, οι οποίοι ήταν υπέρ τής άνευ
ορίων κοπής χρήματος από τη FED. Δημοκρατικοί ήταν αυτοί, οι οποίοι ήταν υπέρ
τής άνευ ορίων και όρων στήριξης με κρατικό χρήμα των σιωνιστικών τραπεζών.
Ποιο ήταν το αποτέλεσμα αυτών των επιλογών, τις οποίες εξωθήθηκε να κάνει μια
ρεπουμπλικανική Κυβέρνηση; Μια κρίση, η οποία ξεκίνησε από το χρηματιστήριο —και
ήταν θέμα χρόνου να διαλύσει τις άπληστες τράπεζες που δημιούργησαν τη «φούσκα»
του—, ξαφνικά μεταλλάχτηκε και έγινε κρίση τής αμερικανικής οικονομίας. Εκεί
που η κρίση θα κατέστρεφε κατά κύριο λόγο τούς πλούσιους Σιωνιστές επενδυτές,
εισοδηματίες και τραπεζίτες τής Wall Street, σήμερα καταστρέφει τον αμερικανικό
λαό. Καταστρέφει εκατομμύρια μικρών επιχειρήσεων. Καταστρέφει εστιατόρια, μπαρ,
κουρεία, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, καθαριστήρια κλπ.. Καταστρέφει εκατομμύρια
ελεύθερων επαγγελματιών, οι οποίοι δεν μπαίνουν καν σε λίστες ανέργων.
Καταστρέφει τη βάση τής οικονομίας τού αμερικανικού λαού. Εκεί που η κρίση θα
κατέστρεφε τους Σόρος και τους Μπάφετ, ξαφνικά έγινε αιτία να καταρρεύσει η
εσωτερική οικονομία των ΗΠΑ ...Γλίτωσαν τα θηρία και έβαλαν «λουκέτο» τα
«μπακάλικα».
Αναζητώντας λοιπόν απαντήσεις στις όποιες υποψίες
έχουμε περί συνωμοσίας, προσπαθούμε να βγάλουμε εμμέσως τα συμπεράσματά μας,
μελετώντας τους συνήθεις ύποπτους ...Μελετώντας τις συμπεριφορές αυτών, οι
οποίοι συνήθως είναι οι ορκισμένοι συνεργάτες των Σιωνιστών. Από ποιους είπαμε
ότι πλαισιώνονται οι Σιωνιστές και οι Γερμανοί «μπράβοι» τους; ...Από τους κομμουνιστές,
τους ανώμαλους και τους άθεους. Χωρίς να εμβαθύνουμε καθόλου, θα προσπαθήσουμε
να θυμηθούμε κάποιες συμπεριφορές αυτών, οι οποίοι είναι μόνιμοι σύμμαχοι των
Σιωνιστών και των οποίων οι συμπεριφορές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν
«ύποπτες»...
...Για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία «πειθάρχησαν» οι
συνήθεις ύποπτοι της κοινωνικής αντίδρασης και βέβαια της «ανυπακοής» ...Για
πρώτη φορά ομονόησαν αυτοί, οι οποίοι κατ’ επάγγελμα διχάζουν την κοινωνία ...Για
πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία τα απολύτως καθεστωτικά ΜΜΕ ευθυγραμμίστηκαν με
τους κομμουνιστές «επαναστάτες» ...Για πρώτη φορά τα διεθνή ΜΜΕ τού δήθεν
ελεύθερου κόσμου είχαν μια σχεδόν σταλινικού τύπου «στρατευμένη» άποψη υπέρ τής
καταστροφικής για την οικονομία καραντίνας και οι συνήθως αντιδραστικοί
«επαναστάτες» τού κομμουνισμού δεν αντέδρασαν καθόλου ...Δεν βγήκαν στους δρόμους
να «καταγγείλουν» το ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ και τους ακριβοπληρωμένους χαφιέδες των
δικών του ΜΜΕ ...Δεν βγήκαν να «σώσουν» τους εργάτες από τους «ιμπεριαλιστές»
τής εργασίας. Τέτοια αγαστή συνεργασία μεταξύ «ορκισμένων» εχθρών είναι
πρωτοφανής. Τέτοια «συμφωνία» μεταξύ των επαγγελματιών τού «διχασμού» δεν έχει
ξαναϋπάρξει.
Τέλος αφήσαμε τη Γερμανία ...Την ιδιωτική επιχείρηση
των Σιωνιστών, που παριστάνει το κράτος. Η Γερμανία σε όλη τη διάρκεια της
«καραντίνας» είχε μια πολύ ύποπτη στάση ...Σαν να γνώριζε κάτι, αλλά, για
λόγους τακτικής, έπρεπε να ευθυγραμμίζεται με τους υπόλοιπους, για να μην
«καρφώνεται» ...Σαν να μην ήθελε να συμμετάσχει στην «καταστροφική» παράσταση,
αλλά το έκανε με δυσκολία, καθώς δεν επιθυμούσε ακέραιη τη ζημιά τού lockdown. Έκανε
ό,τι μπορούσε να τη μειώσει για τον εαυτό της, αλλά για τους άλλους το θεωρούσε
δεδομένο ότι έπρεπε να το σεβαστούν. Ξεκίνησε πιο αργά από τους άλλους την
«καραντίνα» ...με πολύ μεγάλη απροθυμία και με αφύσικα χαμηλά για το μέγεθός
της «κρούσματα». Ταυτόχρονα ήταν η πρώτη που βγήκε από την «καραντίνα» και μετά
—μπροστά στον κίνδυνο να βγουν και οι άλλοι— ...ξαναμπήκε «θορυβωδώς», για να
ξαναβγεί στα κρυφά !!
Όλα αυτά είναι «αποχρώσες» ενδείξεις συνωμοσίας, όπως
θα έλεγε και ένας ποινικολόγος. Τι πιστεύουμε ότι έγινε; Κατ’ αρχάς να πούμε μερικά
πράγματα για αυτό καθ’ αυτό το πρόβλημα του ιού. Δεν πιστεύουμε σε καμία
περίπτωση ότι ο Κορονοϊός είναι αυτό, το οποίο προβλήθηκε ότι δήθεν είναι. Ο
Κορονοϊός είναι ένας ακόμα ιός —σαν αυτόν της γρίπης— και οι ιοί δυστυχώς
σκοτώνουν ...Σκοτώνουν αδύναμους ανθρώπους, αλλά στην προκειμένη περίπτωση
χρησιμοποιήθηκε για να «σκοτώσει» επιλεγμένες οικονομίες. Τα ΜΜΕ τρομοκράτησαν
τον κόσμο με τον ιό αυτόν και για να το καταφέρουν έπαιξαν με το συναίσθημα. Πώς
έγινε αυτό; ...Τον «εξειδίκευσαν» στη θανάτωση των ηλικιωμένων και δημιούργησαν
ενοχές στην κοινωνία. Εκμεταλλεύτηκαν την αγάπη των ανθρώπων για τους γονείς
τους και εκεί «πόνταραν» ...Αυτό κι αν έχει την πλάκα του. Αυτοί, οι οποίοι, ως
διαχειριστές των πόρων των ασφαλιστικών ταμείων, συνήθως «γκρινιάζουν» που οι
γονείς μας ζουν πολλά χρόνια, κατέβασαν τα «ρολά» τής οικονομίας, για να τους
σώσουν ...Τόσο μεγάλη ευαισθησία.
Σε μια ανθρώπινη κοινωνία, η οποία έχει αντιμετωπίσει πανούκλες,
τύφους, εuλογιές,
έμπολες, και aids και δεν έκλεισε ποτέ ούτε ένα μπακάλικο, είναι τουλάχιστον
ύποπτο να πάμε σε ένα γενικό παγκόσμιο lockdown. Σε μια ιμπεριαλιστική κοινωνία,
η οποία σκοτώνει χιλιάδες ανθρώπων, για να πουλήσει μερικές σφαίρες παραπάνω,
είναι τουλάχιστον ύποπτο οι ιμπεριαλιστές να επιλέγουν το ρίσκο τής καταστροφής
τους από «ευαισθησία» για την παγκόσμια υγεία. Είναι δυνατόν τα συνήθη «κτήνη»
τής απληστίας και του συμφεροντολογισμού να βάλουν την υγεία των φτωχών και των
γερόντων πάνω από τα κέρδη τους;...
Αυτό, το οποίο μας ενδιαφέρει εμάς, είναι να
εντοπίσουμε τα κοινά συμφέροντα των συνωμοτών, ώστε να καταλάβουμε τι ακριβώς
τους «ένωσε» και επιχείρησαν κάτι τόσο επικίνδυνο —όχι μόνον για τα θύματά τους,
αλλά και για τους ίδιους—. Οι Εβραίοι,
εκτός από τα κέρδη που θα απολάμβαναν οι ίδιοι, θα πρέπει να υποσχέθηκαν
«κέρδη» και στους συνενόχους τους. Κανένας δεν βάζει το κεφάλι του στην
«γκιλοτίνα» μόνον για να βοηθήσει κάποιον άλλο να σωθεί ...Αυτό το κάνει για το
κέρδος, και αυτό αναζητούμε. Ποια ήταν τα κέρδη όλων αυτών, που θεωρούμε
σίγουρο ότι βοήθησαν τους Σιωνιστές εις βάρος των Αμερικανών;
Κατ’ αρχήν όλοι γνώριζαν ότι βρίσκονται μπροστά σε μια
απολύτως αναμενόμενη παγκόσμια οικονομική κρίση, η οποία απειλούσε τα πάντα. Η Pax
Americana από καιρό έδειχνε να «τρικλίζει» σε επικίνδυνο βαθμό. Η αγορά της
παρέπαιε την ίδια ώρα που τα χρηματιστήριά της ήταν «φουσκωμένα» σαν
«μπαλόνια». Άρα, δεν απειλούνταν μόνον οι επενδύσεις των Εβραίων ...Απειλούνταν
και η παραγωγή τής Κίνας, η οποία στόχευε στην παγκόσμια αγορά ...Απειλούνταν και
τα «πλεονάσματα» της Γερμανίας σε μια αγορά που έδειχνε σημάδια «κόπωσης» και
ήταν θέμα χρόνου να «εξανεμιστούν» σε επιδόματα ανεργίας ...Απειλούνταν το
σιωνιστικό καθεστώς τού Πούτιν ...που, χωρίς τα χρήματα των πελατών τής Δύσης,
δεν θα μπορούσε να «φιμώνει» τους αντιφρονούντες.
Υπήρχε δηλαδή ένα κοινό ενδιαφέρον μεταξύ όλων αυτών, οι
οποίοι, χωρίς να είναι Αμερικανοί, επωφελούνταν από τον αμερικανικό
ιμπεριαλισμό. Όλοι αυτοί «έβλεπαν» ότι αυτός δεν «τραβούσε» πλέον στον βαθμό αυτόν,
που να τους κάνει να αισθάνονται ασφαλείς. Υπήρχε ένας «μουντζούρης», που τους
απειλούσε όλους. Άρα; ...Άρα, ήταν εύκολο, αν τον «φόρτωναν» στους Αμερικανούς,
να τη γλιτώσουν οι ίδιοι —έστω και προς στιγμήν—. Η Κίνα είχε συμφέρον να
χρεωθούν οι ΗΠΑ την καταστροφή και να ισχυροποιηθεί η δική της θέση στην
παγκόσμια ιεραρχία ...Η Ρωσία επίσης. Δεν είναι δηλαδή δύσκολο να φανταστούμε
ότι τα φασιστικά τους καθεστώτα συνεργάστηκαν με αυτούς, που όλοι γνωρίζουν πως
είναι τα αφεντικά τους. Είναι γνωστό στους πάντες ότι οι Σιωνιστές τοκογλύφοι
είναι η «ασφάλεια» των διεφθαρμένων κομμουνιστικών καθεστώτων τόσο της Μόσχας
όσο και του Πεκίνου ...Αυτοί είναι που χειρίζονται τους «κουμπαράδες» των
«μαύρων» χρημάτων τους ...Αυτοί έχουν το «πορτοφόλι» τους, αν —ου μη γένοιτο—
αναγκαστούν να φύγουν νύχτα από τους «θρόνους» τους.
Αυτός ήταν κι ο λόγος που και για τη Γερμανία υπήρχε
κέρδος από ένα γενικό lockdown σε όλα τα ανταγωνιστικά για την ίδια κράτη τής
Ε.Ε.. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος έξυπνος, για να καταλάβει ότι εκεί
βρίσκεται το πρόβλημα. Όταν ακούς «επαίνους» για την Ελλάδα των «τεμπέληδων»
από όλα τα διεθνή σιωνιστικά ΜΜΕ, σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα ...Είναι σαν
τους επαίνους τού Τσόρτσιλ για τους αγώνες των Ελλήνων, όταν έψαχνε χρήσιμα
«κορόιδα», για να μπουν «μπροστά» στον δικό του πόλεμο. Το ίδιο έγινε και τώρα
με «πρώτη» την Ελλάδα στον «παγκόσμιο» αγώνα κατά τού Κορονοϊού. Είναι δυνατόν
το χαϊβάνι των Εβραίων και της Siemens, που παριστάνει τον Πρωθυπουργό, να
έκανε κάτι σωστό —και μάλιστα από τους πρώτους—, χωρίς να πάρει εντολές από τα
αφεντικά του; Όταν λοιπόν «επαινούν» ακόμα και οι ίδιοι οι Γερμανοί την Ελλάδα τού
Κούλη για μια «σωστή» πρακτική, ευνόητο είναι ότι κάπου υπάρχει δόλος και άρα
ότι αυτή είναι λάθος.
Αυτό το λάθος αποδεικνύεται και από τις συμπεριφορές των Γερμανών απέναντι σε
άλλα κράτη ...Συμπεριφορές, οι οποίες ήταν ανάλογες της ταυτότητας του κάθε κράτους
και οι οποίες δεν ήταν κοινές, εξαιτίας ενός κοινού προβλήματος. Υπήρχε μια
εμφανώς επιλεκτική συμπεριφορά τής Γερμανίας απέναντι στα κράτη ανάλογα με τα
συμφέροντά της. Όπως και στην περίπτωση του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου, η
Γερμανία «επιτέθηκε» μόνον στη Μεσόγειο και στις χώρες της. Οι δήθεν τρομερές
συνέπειες του ιού και οι αναγκαστικές «καραντίνες» και τα «φυσιολογικά» lockdown,
που κατέστρεφαν τις οικονομίες, αφορούσαν κυρίως τον ευρωπαϊκό Νότο.
Ο προτεσταντικός Βοράς —όπως και στον Δεύτερο Παγκόσμιο
Πόλεμο— αφέθηκε ελεύθερος να προστατεύσει όσο μπορούσε την οικονομία του ...Προφανώς
εκεί οι νεκροί δεν ήταν τόσο «σημαντικοί» όσο ήταν στα μεσογειακά κράτη. Ο Βοράς
δεν «βομβαρδίστηκε» από τη «νεκρολαγνική» πολιτική των συνωμοτών ...Δανοί,
Ολλανδοί, Σουηδοί και Φιλανδοί «εξαιρέθηκαν» από τον τρομοκρατικό «βομβαρδισμό»
...Αφέθηκαν να πάρουν τα «μέτρα» τους χωρίς μεγάλη πίεση και χωρίς να
απειλούνται με «στοχοποίηση» της διεθνούς κοινότητας ...Χωρίς να απειλούνται οι
ηγεσίες τους με δήθεν διεθνή δικαστήρια ...Αφέθηκαν να μιλάνε για «ανοσίες τής
αγέλης» και άλλα «όμορφα» ...Κανένας δεν τους πίεσε για τίποτε.
Η Γερμανία για άλλη μία φορά είχε κηρύξει τον πόλεμο
στην Ευρώπη —με τους γνωστούς συμμάχους της—. Μιλάμε για την έναρξη του Τρίτου
Παγκοσμίου Πολέμου. Η Γερμανία, η οποία δεν αποζημίωσε ποτέ κανένα από τα
θύματά της για τις απίστευτες θηριωδίες της, έκανε ξανά αυτό το οποίο γνωρίζει
να κάνει ...Επιτέθηκε και πάλι σε αυτά τα θύματα, τα οποία είχαν την αφέλεια να
δεχθούν τη «συγνώμη» της και να την εντάξουν και πάλι στην κοινωνία των Εθνών
πριν τους αποζημιώσει και άρα πριν μάθει το «μάθημά» της ...Οι Ούννοι για άλλη
μία φορά έβαλαν «φωτιά» στην Ευρώπη, προκειμένου να λεηλατήσουν τους λαούς της.
Πώς πιστεύουμε ότι μεθοδεύτηκε όλη αυτή η συνωμοσία; ...Κατ’
αρχάς ξεκίνησε με μια θεαματική «παράσταση» στην Κίνα ...Μια Κίνα κομμουνιστική
και άρα φασιστική, η οποία δεν ελέγχεται από κανέναν για την αλήθεια αυτού που
δείχνει στον έξω κόσμο ...Πόσο μάλλον όταν αυτοί, οι οποίοι μεταφέρουν την
εικόνα στον κόσμο αυτόν, είναι τα σιωνιστικά Διεθνή ΜΜΕ. Τι έκαναν στην Κίνα; ...Έστησαν
μια «παράσταση» τρόμου. Με βιντεάκια τρομοκρατημένων πληθυσμών και πτωμάτων —τα
οποία έμοιαζαν με τα πτώματα που έδειχναν στο Κουβέιτ παραμονές τής εισβολής
στο Ιράκ— άρχισαν να τρομοκρατούν τη Δύση. Άνθρωποι «έπεφταν» στον δρόμο σαν
κοτόπουλα. Νεκροί μεταφέρονταν σε καρότσες «κρεαταγοράς».
Θα πήγαινε κανονικά προς τις ΗΠΑ με πρώτη «στάση» στο
Μιλάνο. Πώς έλεγαν οι δημοσιογράφοι των σιωνιστικών ΜΜΕ; ...«Η Ιταλία είναι
«μπροστά» μία εβδομάδα από την Ισπανία και αυτήν δύο βδομάδες «μπροστά» από τη
Βρετανία, η οποία είναι τρεις ημέρες «πίσω» από την Ολλανδία»... Μιλάμε για «ιό»
με πρόγραμμα και αυστηρό travel plan. Τέτοιος «επιλεκτικός» και οργανωμένος «ιός»
μπορεί να μην έχει υπάρξει ποτέ ξανά στην ιστορία. Ξεκίνησε από την Κίνα, την
οποία κανένας δεν θα μπορούσε να ελέγξει και «χτυπούσε» συγκεκριμένους στόχους ...Όπου
βόλευε τους Σιωνιστές. Όλοι οι Ευρωπαίοι στήθηκαν στις «πόρτες» τους να τον «προϋπαντήσουν»
ως το απολύτως αναπόφευκτο κακό.
Αυτό αναπαράχθηκε από τα διεθνή ΜΜΕ, τα οποία είχαν
στηθεί να τον περιμένουν όταν άρχισε να «χτυπά» τις «πόρτες» τής Ευρώπης ...Όχι
όμως όλες τις «πόρτες», αλλά συγκεκριμένες ...Σχεδόν ρατσιστής ήταν αυτός ο «ιός».
Με τους φτωχούς τής Ευρώπης δεν «ασχολήθηκε» καν ...Δεν καταδέχθηκε. Κάτι
Βουλγαρίες, κάτι Αλβανίες, και κάτι Ρουμανίες ούτε καν που τις είχε στο
πρόγραμμά του ...Στη Ρωσία τού Κοντοπούτιν ούτε καν πλησίασε. Στους φτωχούς δεν
έκανε «βίζιτα» ...Τους γύφτους στους καταυλισμούς δεν τους «άγγιζε» ...Αν ήσουν
ορθόδοξος Εβραίος τής Νέας Υόρκης, δεν σε «χτυπούσε» ...ιδιαίτερα αν έπρεπε να
παρευρεθείς σε κηδεία Ραβίνου ...Μιλάμε για έξυπνο «ιό», με στρατηγική τόσο
επιμελημένη, που μόνον ο Εβραίος Σπίλμπεργκ θα μπορούσε να φανταστεί.
...Τα «μπαζούκας» πυροβολούσαν «κατά ριπάς» ...Μέσα σε
λίγες ημέρες η FED ξόδεψε ένα ποσό ίσο με το σύνολο του δημοσίου χρέους των ΗΠΑ
την εποχή που ανέλαβε Πρόεδρος ο Ομπάμα. Τα ποσά εκείνα, που έδωσε ο Ομπάμα για
να σώσει τις τράπεζες το 2008, ήταν «ψίχουλα» μπροστά σε αυτά τα οποία ξόδεψαν
σήμερα από «ανθρωπισμό» κι «ευαισθησία». Το αποτέλεσμα ήταν αυτό το οποίο
βλέπουμε ...Η αμερικανική οικονομία ισοπεδώθηκε πλήρως και αυτοί, οι οποίοι
σώθηκαν, ήταν οι Εβραίοι επενδυτές τού χρηματιστηρίου και οι τραπεζίτες. Αυτοί
άρπαξαν πάνω από πέντε τρισεκατομμύρια δολάρια ...στη μεγαλύτερη «ληστεία» στην
ανθρώπινη ιστορία ...και, για να συνεννοούμαστε καλύτερα, πέντε τρισεκατομμύρια
δολάρια είναι «πέντε χιλιάδες» δισεκατομμύρια δολάρια. Οι ΗΠΑ υποθήκευσαν το
μέλλον των επόμενων γενιών των Αμερικανών, για να σωθούν οι Σιωνιστές τής Wall Street
...Οι συνέταιροι των Γερμανών, που έκαναν τα ίδια στην Ευρώπη.
Σε τι ελπίζουν όλοι αυτοί, που —έστω και την τελευταία
στιγμή— πήδηξαν από το «φλεγόμενο» αμερικανικό «σκάφος»; ...Προσπαθούν να
επιβάλουν έναν νέο Σχεδιασμό, που θεωρούν ότι θα τους τοποθετήσει στην κορυφή
τού «ελεύθερου» κόσμου ως «καθοδηγητές» του ...Δικαίως αυτούς, γιατί υποτίθεται
είναι οι καλύτεροι ...Οι εξυπνότεροι, και βέβαια οι πλουσιότεροι. Δεν θα είναι
οι «κακοί» κατακτητές του, όπως ήταν οι Αμερικανοί, οι οποίοι συνδέονταν με μια
ισχυρή στρατιωτική παρουσία παγκοσμίως ...Θα είναι οι «έξυπνοι», και
«πολιτισμένοι» προστάτες τού δυτικού πολιτισμού και των ατομικών ελευθεριών.
Αυτός ο σχεδιασμός είναι ένας ψυχροπολεμικού τύπου σχεδιασμός, τον οποίο
θεωρούν ότι μπορούν να τον ελέγχουν πλήρως ...Ένας σχεδιασμός, τον οποίο
γνωρίζουν πολύ καλά, εφόσον αυτοί οι ίδιοι είχαν «πουλήσει» έναν τέτοιον
μεταπολεμικά, βάζοντας ως «κεφάλαιό» τους τον Στάλιν και το ΚΚΣΕ τής Μόσχας.
Τώρα θα αρχίσουν να «δαιμονοποιούν» την Κίνα στον
Δυτικό Κόσμο. Θα ξεκινήσουν τη σκληρή αντικινεζική προπαγάνδα τους από τις ΗΠΑ,
εφόσον εκεί βρίσκονται οι μεγάλες «εκκρεμότητές» τους. Ένα καλό Copy-Paste τής
δικής τους «αντισοβιετικής» προπαγάνδας, η οποία μπορούσε ανά πάσα στιγμή να
μετατραπεί σε μαζική υστερία και πανικό. Ταυτόχρονα θα αρχίσουν να στοχοποιούν
όσους αντιδρούν στο εσωτερικό των ΗΠΑ. Γνωρίζοντας το παιχνίδι τού
«Μακαρθισμού», θα αρχίσουν να χωρίζουν τον κόσμο σε «φιλοκινέζους» προδότες και
ελεύθερους «πατριώτες». Θα τα «φορτώσουν» όλα στον Τραμπ και τους Ρεπουμπλικάνους
και θα εμφανιστούν οι Δημοκράτες σαν οι «πατριώτες» που θα βρουν την αλήθεια,
«στοχεύοντας» βέβαια στην Κίνα και άρα τον νέο «εχθρό» τού σχεδιασμού τους. Θα
«στιγματίζουν» όποιον θέλουν και θα τον παραδίδουν «βορά» στα δικά τους ΜΜΕ των
δικών τους χαφιέδων-θηρίων. Πρέπει άμεσα να εμφανιστούν υπεύθυνοι όλων των
δεινών τής αμερικανικής κοινωνίας οι Κινέζοι, για να σταματήσουν οι Αμερικανοί
πολίτες να ψάχνουν απαντήσεις σε ερωτήματα, τα οποία δεν συμφέρουν να έρχονται
στην επιφάνεια. Οι κατεστραμμένοι πλέον Αμερικανοί θα πρέπει να «βλέπουν» μόνον
εκεί όπου τους δείχνουν οι Σιωνιστές.
Από τη στιγμή που οι Σιωνιστές ελέγχουν τους
διεφθαρμένους κομμουνιστές τής Κίνας και της Ρωσίας, είναι εύκολο να
«παραγγέλνουν» απ’ αυτούς τις κρατικές συμπεριφορές που τους βολεύουν. Εύκολα,
για παράδειγμα, βάζουν τους Ρώσους ή τους Κινέζους να συμπεριφέρονται «ύποπτα»,
για να δικαιώνουν τους «διώκτες» τους. Εύκολα τους βάζουν ν’ αναγνωρίζουν τους
ίδιους ως τους μοναδικούς προνομιακούς συνομιλητές. Εύκολα φτιάχνουν ένα
μοναδικό «προφίλ», το οποίο τους κάνει δήθεν απαραίτητους στον νέο σχεδιασμό ...Έναν
σχεδιασμό, ο οποίος θα τους εμφανίζει σαν τους μοναδικούς δυτικούς παράγοντες, οι
οποίοι μπορούν να τον ρυθμίζουν με στόχο την παγκόσμια ειρήνη. Όλοι οι
συνωμότες, δηλαδή, βολεμένοι. Οι Σιωνιστές απόλυτα κυρίαρχοι στον Δυτικό Κόσμο
και οι άλλοι δύο κομμουνιστές φασίστες «συνέταιροι» στην παντοκρατορία.
Δυνάμεις, οι οποίες δεν θα δίνουν λογαριασμό σε καμία κοινωνία των Εθνών ...και
εξαιτίας κανενός δημοκρατικού κριτηρίου.
Αυτό επιχειρούν να κάνουν τώρα και γι’ αυτόν τον λόγο
«ανακατεύουν» και τα θέματα της θρησκείας. Είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν,
εφόσον το νέο «δίπολο» αναγκαστικά «ξαναμοιράζει» την «τράπουλα» και άρα πρέπει
να βρεθούν λύσεις, ώστε να «κολλήσουν» στον νέο σχεδιασμό αυτά, τα οποία στον
προηγούμενο σχεδιασμό —και επί αιώνες— ήταν «χώρια» ...Περί αυτού πρόκειται.
Στήνουν ένα «σκηνικό», όπου δεν χωράει πλέον ο χριστιανισμός με τη σημερινή του
μορφή ...Ένα «σκηνικό», στο οποίο πρέπει να γίνει η «μίξη» του με το Ισλάμ, για
παράδειγμα. Στην πραγματικότητα θυσιάζουν τη ρωμαϊκή αυτοκρατορία, για να
ζητήσουν και από τους άλλους ανάλογες «υποχωρήσεις». Αν αυτός ο σχεδιασμός
επιβληθεί, ο «Καίσαρας» της Pax Americana είναι νεκρός. Αυτό είναι το μεγάλο
τους στοίχημα ...Το στοίχημα του Σιωνιστή «Βρούτου», ο οποίος μέχρι τώρα ήταν ο
εκλεκτός και ευνοημένος τού Αμερικανού «Καίσαρα».
Θεωρώντας πλέον τον χρεοκοπημένο «Καίσαρα» εξουδετερωμένο
—και άρα αδύναμο ν’ αντιδράσει— οι Σιωνιστές έχουν αρχίσει τις «κινήσεις» για
την εξεύρεση συμμάχων στον νέο σχεδιασμό. Κορυφαίοι Σιωνιστές έχουν πάρει
σβάρνα τα διεθνή ΜΜΕ και διαφημίζουν τη νέα παγκόσμια λύση που συμφέρει τους
ίδιους. Προτείνουν μια Παγκόσμια Κυβέρνηση, δήθεν για να λυθούν όλα τα
προβλήματα —τρόπος του λέγειν παγκόσμια—. Ποιοι θα στελεχώσουν μια τέτοια «Κυβέρνηση»,
όταν οι μόνοι παγκόσμιοι οικονομικοί παράγοντες που απέμειναν πλέον είναι οι
Σιωνιστές; ...Μα φυσικά οι δικοί τους άνθρωποι ...Αντιχριστιανοί, κομμουνιστές,
άθεοι, ανώμαλοι, παιδεραστές ...Όλοι αυτοί οι άνθρωποι, οι οποίοι έχουν μάθει
να ζουν πλούσια από τα «αποφάγια» τού συστήματος. Οι ίδιοι άνθρωποι, οι οποίοι
έκαναν την εκστρατεία για την «παγκόσμια κλιματική αλλαγή», είναι οι ίδιοι που
προπαγανδίζουν και την «παγκόσμια πολιτική αλλαγή». Οι ίδιες πληρωμένες από
τους Σιωνιστές ΜΚΟ —οι οποίες διακινούν εκατομμύρια ισλαμιστές λαθρομετανάστες—,
είναι οι ίδιες που υποστηρίζουν μια άθρησκη Παγκόσμια Κυβέρνηση.
Όλοι αυτοί οι επαγγελματίες χαφιέδες δεν κινούνται
εξαιτίας κάποιας ιδεολογίας και βέβαια εξαιτίας κάποιου αλτρουϊσμού και
κοινωνικής ευαισθησίας ...Τα παίρνουν «χοντρά», για να κάνουν τόσο ακραίες αντιθρησκευτικές
και αντεθνικές τοποθετήσεις, οι οποίες τους φέρνουν συχνά-πυκνά «απέναντι» στις
κοινωνίες. Κάποιοι τους πληρώνουν για να υποστηρίζουν τις «ανησυχίες» τους για
το κλίμα και είναι απολύτως βέβαιο ότι θα τους πληρώνουν και για τις
«ανησυχίες» τους για την παγκόσμια διακυβέρνηση. Κάποιοι τους πληρώνουν, για ν’
ανασύρουν από το κοινωνικό «περιθώριο» όλες τις διαφορετικότητες και να τις
αναδεικνύουν σαν τις νέες «αξίες». Τζάμπα αυτό το «σκουπιδαριό» δεν προσφέρει
«υπηρεσίες» και αυτό το γνωρίζει καλύτερα από όλους ο «ταμίας» τού σιωνισμού, ο
Σόρος.
Σήμερα —και με «φρέσκο» χρήμα από την πρόσφατη αμερικανική
«λεία»— δεν έχουν πρόβλημα ν’ «αγοράζουν» ό,τι τους λείπει. Τώρα, έχοντας σωθεί
εις βάρος τού αμερικανικού λαού, είναι εμφανώς ανακουφισμένοι και εμφανίζονται
να δρομολογούν μεγαλόπνοα σχέδια ...Σχέδια, στα οποία χρειάζονται τη βοήθεια
των συνενόχων τους ...Προφανώς τώρα τρέχουν τα «μεροκάματα». Ο καθένας από το
πόστο του τούς προσφέρει τις υπηρεσίες που μπορεί, και οι Σιωνιστές τον
πληρώνουν. Κόβουν μισθούς σε πολιτικούς ηγέτες, σε θρησκευτικούς ηγέτες και σε
αστέρες τής ενημέρωσης. Οι πρώτοι ζητάνε Παγκόσμια Κυβέρνηση για να «σωθούμε»
και μαζί μ’ εμάς και τα αφεντικά τους. Οι δεύτεροι ζητάνε Πανθρησκεία —για τους
ίδιους λόγους— και οι τρίτοι απλά αναπαράγουν αυτά τα «αιτήματα» και
«θαυμάζουν» τους «οραματιστές».
Ακόμα και οι περισσότεροι από τους γνωστούς
«συνωμοσιολόγους» τού διαδικτύου από τους Σιωνιστές πληρώνονται ...Πληρώνονται,
για να «οδηγούν» τη διεθνή —αλλά κυρίως την αμερικανική— κοινή γνώμη μακριά από
την αλήθεια που την αφορά. Όλοι αυτοί, οι οποίοι καλλιεργούν τις θεωρίες
συνωμοσίας με φαρμακευτικές εταιρίες —οι οποίες «εφευρίσκουν» ιούς, για να
πουλάνε εμβόλια— ή «Αντίχριστους» —για να «σφραγίσουν» τους πιστούς χριστιανούς—
είναι πληρωμένοι. Ρίχνουν «ψέματα» στο διαδίκτυο, όπως πετάει κάποιος ένα
μπαλάκι σε έναν σκύλο, για να του αποσπάσει την προσοχή και να τον απομακρύνει
από εκεί που δεν τον συμφέρει να ψάχνει. Με τρομοκρατικές απειλές για «σφραγίσματα»
και «αντίχριστους» λίγοι χριστιανοί θα ψάχνουν στη Wall Street να βρουν τι
έγινε. Τους υπόλοιπους θα τους «πιάσουν» με θεωρίες μεγάλων συμφερόντων. Δεν
είναι τυχαία η «έκθεση» του Γκέιτς στις θεωρίες των επικίνδυνων για την υγεία
των παιδιών εμβολίων. Κανένας απ’ όλους αυτούς δεν βλέπει ότι η περιουσία τού Γκέιτς
σώθηκε από τη FED, αλλά όλοι ξέρουν τις ηλιθιότητές του για τα εμβόλια, τα
οποία θα «σώσουν» τον πληθυσμό για τον οποίο ο ίδιος επιθυμεί να μειωθεί.
Όπως εύκολα διαπιστώνουμε, όλα καλά τους πάνε μέχρι
τώρα, αλλά αυτό ισχύει μόνον θεωρητικά ...Ειδικά τώρα —σε έναν κόσμο, όπου η
πληροφορία τρέχει με ταχύτητες φωτός και μπορεί ανά πάσα στιγμή να βάλει
«φωτιά» στον κόσμο—. Τέτοιου είδους σενάρια απαιτούν απόλυτο έλεγχο της
πληροφορίας που δίνεται στον κόσμο και αυτό στην εποχή τού ίντερνετ δεν είναι
και τόσο εύκολο να επιτευχθεί. Το ρίσκο αυτής της «συμμορίας» είναι απίστευτα
μεγάλο, γιατί «έριξαν» αυτούς, που δεν έπρεπε ...και αυτοί είναι οι Αμερικανοί ...Πλήγωσαν
το πιο ισχυρό θηρίο τού Πλανήτη και τα πληγωμένα θηρία είναι πολύ επικίνδυνα.
Αν αυτό το «ρίξιμο» το επιχείρησαν μόνο και μόνο για να γλιτώσουν μια
οικονομική ζημιά —έστω και τεράστια—, τώρα κινδυνεύουν με απόλυτη και
ολοκληρωτική καταστροφή.
Αν αποδειχθεί ότι οι Εβραίοι «κατέστρεψαν» συνειδητά
τούς Αμερικανούς για να σωθούν οι ίδιοι, μαύρο «φίδι» που τους έφαγε. Γιατί ; ...Γιατί
στην κυριολεξία οι Αμερικανοί είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο αυτήν τη στιγμή
οι λαοί τούς ανέχονται —έστω και οριακά—. Οι Αμερικανοί είναι ο μόνος λαός που
μπορεί μέσα σε μία ημέρα να τους ισοπεδώσει ...όχι μόνον οικονομικά, αλλά και
ηθικά ...και αυτό είναι ίσως το χειρότερο. Οι Αμερικανοί έχουν όλες εκείνες τις
πληροφορίες, οι οποίες μπορούν ν’ αποδείξουν τη συνωμοσία τού δήθεν Ολοκαυτώματος
και τότε η φυγή των Εβραίων από την Αίγυπτο θα μοιάζει με περίπατο σε αστικό
άλσος με λίμνες και παπάκια.
Το ίδιο κινδυνεύει και η Γερμανία, και πάλι εξαιτίας
της ταυτότητας αυτών που «έριξαν». Οι Αμερικανοί είναι οι απόλυτοι «ευεργέτες»
τής Γερμανίας, εφόσον, εξαιτίας τους, ο γερμανικός λαός ζει, χωρίς να έχει
υποστεί τις συνέπειες των εγκλημάτων του. Οι Αμερικανοί είναι αυτοί, οι οποίοι
στην κυριολεξία προστατεύουν καθημερινά τη Γερμανία από τις απαιτήσεις των
θυμάτων της. Οι Αμερικανοί σταματάνε κάθε είδους διεκδικήσεις πριν αυτές φτάσουν
στα Διεθνή Δικαστήρια. Χάρη στους Αμερικανούς οι σύγχρονοι Γερμανοί έζησαν ζωή,
την οποία δεν δικαιούνταν μεταπολεμικά. Χάρη σ’ αυτούς οι ηττημένοι εγκληματίες
έζησαν καλύτερη ζωή από όλους τους νικητές μαζί. Χάρη στους Αμερικανούς οι
Γερμανοί δεν έχουν πληρώσει τίποτε σε κανέναν και στο ίδιο διάστημα έχουν
προοδεύσει χωρίς κανέναν ανταγωνισμό, γιατί έχουν διαφθείρει και έχουν
λεηλατήσει τους πάντες, εξασφαλίζοντας την ατιμωρησία με τις «πλάτες» των
Αμερικανών.
Αυτό, το οποίο έχει σημασία, είναι ότι βαδίζουμε τα
τελευταία «μέτρα» μιας κατάστασης, που —είτε έτσι είτε αλλιώς— οδηγείται σε ένα
«τέρμα». Μέχρι τότε ο αναγνώστης, όταν σκέφτεται τον Κορονοϊό, θα πρέπει να
θυμάται ΕΝΑ νούμερο ...ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ...Τόσα έκλεψαν
μέσα σε λίγες ημέρες οι Σιωνιστές από τον αμερικανικό λαό, τον οποίο οδήγησαν
στην ανεργία και τη φτώχεια ...Με φορτηγά να τα κουβαλούσαν, θα απαιτούνταν
εβδομάδες, για να τα φορτώσουν με αυτά τα δολάρια. Τώρα μένει να δούμε πώς θα
αντιδράσουν αυτοί οι οποίοι θίγονται, όταν τελικά ενημερωθούν για την
«προδοσία» των ευεργετηθέντων από τους ίδιους. Σε λίγο καιρό θα πέσουν οι
μάσκες τής κοροϊδίας και αυτή είναι η μόνη φορά που μιλάμε για πραγματικές
μάσκες μιας πραγματικά μεγάλης κοροϊδίας.
Δυστυχώς
για τον Εβραίο «Βρούτο» τα πράγματα θα εξελιχθούν πολύ άσχημα. Πιάστηκε με το
μαχαίρι στα ματωμένα χέρια του ...αλλά ο Καίσαρας είναι ζωντανός ...Η Ρώμη δεν «πέφτει»
με μια «μαχαιριά» προδότη. Το πιο κακό, όμως, για τον προδότη και τη βρομερή
συμμορία του είναι ότι η Ρώμη ΠΟΤΕ δεν
«ξεχνά» ...και ΠΑΝΤΑ τιμωρεί !!!
Τραϊανού
Παναγιώτης

http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590779198290#c2106532864123969495'> May 29, 2020 at 10:06 PM
Η γερμανια με χρημα των γερμανων,τρεχει να σωσει την lufhansa.Κανονι βαρεσε το αεροδρομειο της tagel,και ναι ισχυει.Οταν στην χωρα μας ειχαμε αποκλεισμο ,ολικο,οι Γερμανοι ζουσαν κανονικα,κατι κομωτηρια σε γειτονιες και κατι ψιλικα,ειχαν κλεισει,για καποιες μερες.Ουτε εικοσι ημερες δεν κρατησαν ,τον μερικο ,γιατι γενικο ,δεν εκαναν ποτε.
Ο μεθυστακας,λοιπον αποφασισε να σαλταρει απο την ταρατσα ,γιατι ηταν σε απογνωση.Νομισε πως θα εβγαζε φτερα..Δαυλι ηταν και ηθελε να κανει το σαλτο μορταλε.
Ολοι βλεπαμε τον τραμπ να προσπαθει απεγνωσμενα να μην κλεισει την οικονομια,και ειδαμε και τον πολεμο που δεχτηκε.
Δεν ξερω εαν οι αμερικανοι αντιληφθουν τι επαθαν,ενα ειναι σιγουρο,πως καθε ανθρωπος με την λιγη λογικη,εχει αντιληφθει πως ηταν μια μεγαλη απατη.
Καθε ημερα ,ολο και περισσοτερος κοσμος βρισκεται σε ασχημη θεση ,λογω,του κορομιου,στο τελος και οσοι ειναι ακομα τρομαγμενοι,θα παθουν ζημια με την μουσαριολα. Εχει δυσκολεψει καθε ανρθωπινη συναναστροφη.
Ο "τιτανοτεραστιος" Κουλης υμνηθηκε απο τα αφεντικα του,σαν τον ηρακλη τον παρομοιωσαν,που σκοτωσε και νικησε ολα τα θερια..
Οι αμερικλανοι,κλασσικα στο ιδιο "εργο" απο χθες,μαυροι vs λευκων..Το σοου παει λεγοντας .Ο Τσιοδρας αποχωρησε απο το πανελ "συγκινημενος"..
Ολοι τελικα γνωριζουμε και κοιταζομαστε σαν τους ντοβουλους..
Επρεπε να ειχαν φυγει νυχτα με σαμπρελες ,και αν αυτου κοιτιωμαστε σαν χανοι..Και μας δουλευει ο σταλινικος ,ο κουλης ,και "αντιπολιτευση" ο Τραγκας..
Με τις υγιες μας και αυτο.Εαν δεν παρεμβει ο ιδιος ο ΘΕΟΣ ειμαστε για κλωτσιες! Και υπομονη που την εχει και δεν μας εχει φτυσει ακομα ,τετοια ζωα που ειμαστε οι ανθρωποι..
Παλι καλα που ηταν ο "ιος" γιατι εαν ειχαν παρει την κουρτινα δυο ,και ειχαμε εξωγιηνους θα μας εβλεπε ο θεος με πρασινες και κοκκινες,ομπρελες ,παντα προσφορα στις δυο η τριτη δωρο.
Ω ρε φιλε και δεν μπορουσα να φαανταστω,πως θα ζουσα τετοιες απιστευτες στιγμες ΒΛΑΚΕΙΑΣ!
Πλενουμε τα δοντια μας πολυ σχολαστικα,και περιμενουμε την ωρα,να τους δαγκωσουμε τις σαρκες...Πλενουμε τα χερια μας το ιδιο προσεχτικα και περιμενουμε να τους ΓΔΑΡΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ! ΕΛΕΟΣ!!!!! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕΡΟΣ.! Η μανα του ας τον κλαιει απο τωρα! Απελπιστηκαμε ,Κουραστηκαμε,αηδιασαμε. Θελουμε να ζησουμε σαν ανθρωποι επιτελους.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590779856116#c9043644019409934920'> May 29, 2020 at 10:17 PM
Θα επρεπε λογικα,μετα τα lockdown o κοσμος να πεφτει στους δρομους σαν κοτοπουλα.Τι εγινε μετα, ,και τα "Κρουσματα",δεν αυξηθηκαν? Και τι "πανδημια" ειναι αυτη που στα οκτω δις πεθαναν 250 χιλιαδες? Δλδ στην πανουκλα ,στην χολερα,που υπαρχει στην ινδια,γιατι δεν εκλεισαν τα παντα,αλλα αντιθετως ζουνε ο ενας απανω στν αλλον.
Και επιλεκτικα επιασε Ιταλια,αυτο επαμε ολοι! Ουτε συστημενο να πηγαινε.Και επειδη ειναι παμπονηροι ,επιασε τον βορρα,τον πλουσιο βορρα.
Τα εκαναν σιαδι ολα.Ας ελπισουμε επιτελους ο αναθρωπος να ξυπνησει.Αυτο ειναι προστυχο κολπο ,χυδαιο και σαχλο! Εαν με ενα τετοιο σαχλο κολπο "καθαρισουν" τοτε θελουμε κλωτσιες.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590843438795#c999700913859003335'> May 30, 2020 at 3:57 PM
Τρομερό κείμενο, πολλές απορίες λύνονται. Αλίμονο στον άνθρωπο αν δεν υπήρχαν οι προφητείες του πατέρα μας του ουρανίου, είμασταν χαμένοι. Αλλά είπαμε, όταν οι απάνθρωποι κάνουν σχέδια, ο θεός γελάει μαζί τους.
Αλλά βρε παιδιά. Άλλος εχει γράψει αυτό το κείμενο, άλλος τα προηγούμενα?
Δεν γίνεται να λέμε ότι είναι θεϊκή παρέμβαση, που Όλοι μένουμε μέσα ενώ οι ισχυροί χάνουνε Τρις κάθε ημέρα και έχουν απώλεια πολέμου, αλλά τελικά είναι στημένο για να τα πάρουν από την FED και την αντίστοιχη ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα “θάβοντας” την μεσαία τάξη και όχι μόνο παγκόσμια. Αυτό παρακαλω να διωρθωθει.
Είμαι κοντά στα 8 χρόνια αναγνώστης σας. Έχω διαβάσει τα πάντα, κυριολεκτικα τα έχω διαβάσει και κύριος τα έχω στοχαστεί.
Η Νέα Ρώμη θα πέσει, είναι θέμα χρόνου. Ποιους θα πάρει μαζί της, είναι το θέμα.
Παρακαλω να επανέλθει το προηγούμενο κείμενο που ποια δεν υπάρχει, το έχω κατεβασμένο μεν, αλλά γιατί κάποια κείμενα χάνονται μετά από καιρό δεν το καταλαβαίνω, όπως π.χ. Ότι ο μεσσίας θα είναι Έλληνας. Αν ισχύει οκ, αδιάφορο μου είναι, αν δεν ισχύει να αναλυθεί γιατί, κανείς δεν είναι τέλειος πλην ο κύριος.
Στην περίπτωση που θέλετε τα στοιχεία μου, θα είναι στη διάθεση σας, Τα σέβη μου στην προσπάθεια σας.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590858532781#c8775085475120615138'> May 30, 2020 at 8:08 PM
παναγιωτη φιλε ευχαριστω
εκτος απο τη γνωση που μας
δινεις μαθαινουμε να
σκεφτομαστε και διαφορετικα
με βαση πλεον την λογικη και
να μην πιστευουμε οτι παπαρια
μας λενε οι περεκαιντεδες
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590865693772#c4004321065627140665'> May 30, 2020 at 10:08 PM
Με τόσο παγκόσμιο χρέος, είναι θέμα χρόνου ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος. Δυστυχώς οι προφητείες θα βγουν αληθινές. Από την Ελλάδα θα ανάψει η σπίθα του. ΤΟ ΘΕΪΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΪΣΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ..
ΠΛ 17/03/73 (ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΧΘΥ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΧΌΟ ..)
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590869733096#c7341677772375997776'> May 30, 2020 at 11:15 PM
Αγαπητε,ο ιδιος τα εχει γραψει τα κειμενα.Σε διαφορετικο επιπεδο ,το ενα σε αλλο επιπεδο το αλλο.
Στο ενα γραφει για τον χρονο που συνεβησαν καποια γεγονοτα,που δρομολογουν το τελος .Κατι που θα γινοταν και που θα εφερνε το τελος τους, που ηταν γραμμενα για να γινουν .Στο δευτερο επιπεδο ,των "θνητων",γραφει για τα "πρακτικα",που εγιναν.
Δλδ αυτοι εκαναν μια πραξη που θα τους εσωζε,ενω αυτη η πραξη τους τελειωνει.Οι ανθρωποι μεσα απο αυτην τους την πραξη ,βγηκαν κερδισμενοι,ενω σε αλλη περιπτωση θα ετρεχαν σε πολεμους.Και ασφαλως ολα ηταν δρομολογημενα.Διχως να εχει γραφτει τι ακριβως θα κανουν σαν λαθος,υπηρχε γραμμενο πως θα κανουν το λαθος.Και το εκαναν.Σημερα μπορει να μοιαζει πως εγιναν οι απολυτοι νικητες,αλλα αυτη η νικη δεν ειναι απλα πυρειος,ειναι γεματη με "νεκρους".Και δυστηχως για αυτους ,αυτοι ειναι οι νεκροι! Απλα δεν το εχουν μαθει ακομα.Ειναι σαν τον πονηρο κλεφτη,που αρπαξε τα πορτοφολια ολων , και φευγει σαν κυριος.Θα ειναι κυριος ,μεχρι να αρχισει να σκορπαει τα κλεμμενα,ενω ολοι δεν εχουν να παρουν ουτε φυστικι..Σε εναν κοσμο που ειναι φτωχος και ανημπορος,ο "πλουσιος"κλεφτης ειναι στοχος.
Και εγω ειχα την ιδια απορια,γιατι καποια αρθρα "χαθηκαν".Μετα σκεφτηκα πως υπαρχει λογος,τον οποιον θα τον μαθουμε στην ωρα του.Δεν ηταν τυχαιο ,που το συγκεκριμενο αρθρο,ηταν μισο στην σελιδα του ΥΔΡΟΧΟΟΥ και το υπολοιπο στο "κινημα".Υπαρχει λογος που δεν πρεπει να βρισκεται σε κοινη θεα,ετσι σκεφτηκα εγω.Το εδωσαν ετσι οι διαχειριστες γιατι θα κατεβαινε,καποια στιγμη.Εκει κατεληξα μετα απο σκεψη.
Ενα ειναι σιγουρο,οτι εχει γραψει ειναι μοναδικα,συγκλονιστικα,με ακριβεια Θεικη.
Ειναι ο μοναδικος ανθρωπος στην γη,που εχει τετοιο ΦΩΣ .Οτι πιο καθαρο,υπαρχει .
Αδικουμε τον εαυτον μας οταν κατι δεν εχουμε αντιληφθει και λειτουργουμε ,με αμφιβολιες στο Φως και στην αγαπη ,που ολοι εχουμε εισπραξει.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590875115262#c8958628843891240021'> May 31, 2020 at 12:45 AM
Φίλε anonymous at 3.57pm συμφωνώ απολύτως μαζί σου και έχω εκφράσει πολλές φορές τα ίδια ερωτήματα, τα οποία δεν δημοσιεύθηκαν καν. Ειδικά για το άρθρο "Ο Μεσσίας θα είναι Έλληνας" ρώτησα κάποιον που μοίραζε φυλλάδια του ΕΑΜ Β΄στην Ξενοφώντος,την ημέρα του μεγάλου συλλαλητηρίου για την Μακεδονία. Μου είπε πως ο κ.ΤραΪανού ήθελε να το συμπεριλάβει σε ένα βιβλίο....
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590876177547#c4523491961840692057'> May 31, 2020 at 1:02 AM
Το άρθρο σας είναι παρα πολυ ενδιαφέρον όπως και τα υπόλοιπα αλλά αδυνατώ να καταλάβω τι σχέση έχει με το προηγούμενο άρθρο σας για τον αστερισμό του υδροχόου ,οπως αναφέρει και ο εκλεκτός σχολιαστής σας (σχόλιο 3 )Παρακαλώ πολύ θα ήμουν ευγνώμων αν μας λύνατε την απορία .
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590902125450#c6585644572630734657'> May 31, 2020 at 8:15 AM
τον θαυμασμό και τον σεβασμό μου.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590929230499#c5557767253409899126'> May 31, 2020 at 3:47 PM
Απάντηση στον 8 και 3
Δεν υπάρχει καμία αντίφαση σε κανένα κείμενο. Στο κείμενο του "Πάσχα" αναφέρει ότι θα εξασθενήσουν οι ισχυροί. Εκεί τους κατονομάζει και λέει ότι θα χάσουν την ισχύ τους. Σε αυτό το κείμενο και επειδή περνάει ο χρόνος σου λέει πως λειτουργούν οι ισχυροί μεταξύ τους σε μια σύγκρουση που χάνεται η συνολική ισχύ τους. Όταν οι Αμερικανοί έχουν γίνει αυτήν την στιγμή θεόφτωχοι ευνόητο είναι η ισχύς του "μπλόκ" έχει εξανεμιστεί. Οι Εβραίοι απομένουν που έχουν απομονωθεί σε μια οικονομία που καταστρέφεται. Τα άρθρα αποσύρθηκαν γιατί απλούστατα θα γίνουν βιβλία. Εμπλουτίζονται σε κεφάλαια για να πάρουν έναν όγκο βιβλίου και ετοιμάζονται για έκδοση. Απλά δόθηκαν δωρεάν για να τα διαβάσουν οι φίλοι του Τραϊανού. Αυτοί που καταλαβαίνουν την διαφορά μεταξύ του "δωρεάν" και του "τζάμπα". και την οποία πολλοί δεν καταλαβαίνουν.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590946905043#c4749791544091274995'> May 31, 2020 at 8:41 PM
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ. ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ????
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1590976630636#c919423066471974730'> June 1, 2020 at 4:57 AM
Επειδή το εργαλείο με το οποίο έγινε η ζημιά ήταν τα ΜΜΕ προτείνεται ένα ψήφισμα εναντίον τους, με το οποίο να τα στιγματίζουμε και να τα αγνοήσουμε μέχρις ότου να κλείσουν. Αν κάποιο Μέσο ήταν σωστό, να το αναδείξουμε. Θα είναι η επανάστασης των ψεκασμένων που τελικά επέζησαν. Τελικά θα απαιτήσουμε τα χρήματα που έδωσε η κυβέρνηση στα ΜΜΕ να τα πληρώσουν όλοι οι Βουλευτές που δεν αντέδρασαν σχετικά
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591019242055#c8501720270255159455'> June 1, 2020 at 4:47 PM
Για άλλη μια φορά μια διεισδυτική πολιτική ανάλυση με τόσο ευφυή και απόλυτα κατανοητό τρόπο, που πάντα με κάνει και θαυμάζω.
κ.Τραιανου ειθε απ αυτην την χωρα να βασιλεψεις στην παγκοσμια δημοκρατια της γη μας ! αφοπλιστικη αναλυση! Σε Ευχαριστω.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591040679833#c1737175453908139516'> June 1, 2020 at 10:44 PM
Είχα και εγώ την αίσθηση καιρό τώρα διαβάζοντας και τον Δ Καζάκη ότι υπήρχε ήδη μια τεράστια φούσκα στα διεθνή χρηματοοικονομικά που κάπου θα ξέσπαγε.
Συμφωνώ ότι για να το αποφύγουν, κάποιο αντιπερισπασμό θα κάνανε τα διεστραμμένα εγκληματικά μυαλά της διεθνούς Ολιγαρχίας η οποία λυμαίνεται τις Κοινωνίες των ανθρώπων εδώ και 2342 χρόνια.
ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΗΣΗ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΣΑΣ ΔΕΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΙΣΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΣΑΣ
Υπερβάλλετε με την προσπάθεια να αποδείξετε την άποψη σας.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591042565614#c2836510518777477821'> June 1, 2020 at 11:16 PM
(Αν αποδειχθεί) ότι οι Εβραίοι «κατέστρεψαν» συνειδητά τούς Αμερικανούς για να σωθούν οι ίδιοι, μαύρο «φίδι» που τους έφαγε. Γιατί ; ...Γιατί στην κυριολεξία οι Αμερικανοί είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο αυτήν τη στιγμή οι λαοί τούς ανέχονται —έστω και οριακά—. Οι Αμερικανοί είναι ο μόνος λαός που μπορεί μέσα σε μία ημέρα να τους ισοπεδώσει ...όχι μόνον οικονομικά, αλλά και ηθικά ...και αυτό είναι ίσως το χειρότερο. Οι Αμερικανοί έχουν όλες εκείνες τις πληροφορίες, οι οποίες μπορούν ν’ αποδείξουν τη συνωμοσία τού δήθεν Ολοκαυτώματος (Το ερώτημα είναι γιατί τις κρατάνε κρυφές, για να τους εκβιάζουν;; Ας πρόσεχαν.) και τότε η φυγή των Εβραίων από την Αίγυπτο θα μοιάζει με περίπατο σε αστικό άλσος με λίμνες και παπάκια.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ λοιπόν στα Αγγλικά και να φροντίσετε/φροντίσουμε να φτάσει στα χέρια των Αμερικανων και άλλων. Εκτός αν μας προλάβει ο ΥΔΡΟΧΟΟΣ;;; Ισχύει ακόμα ο ΥΔΡΟΧΟΟΣ ή λάβατε ακύρωση και μας το κρύβετε;;;
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591177414741#c5987280149035493673'> June 3, 2020 at 12:43 PM
Αυτα που λετε βασιζονται σε λαθεμενες παραδοχες.
Και στην Ελλαδα ειχαμε νεκρους μετα την αρση της καραντινας, αλλα και σε αλλες χωρες, στις οποιες συνεχιζουν να εχουν νεκρους.
Οποτε τουλαχιστον αυτο δεν μπορει να χρησιμοποιηθει ως επιχειρημα περι συνομωσιας.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591181478751#c7819538180516972213'> June 3, 2020 at 1:51 PM
Mια ακομα "καλλυτερη",ιδεα εχω κυριε..
Το επομενο αρθρο να μας το κανει με σκιτσα!! Ετσι να μαθει να ζωγραφιζει ο συγραφεας.
Να μαθει γιατι καποιοι δεν "θελουν" να μαθει ο κοσμος.
Αναρωτιεμαι-αν και την απαντηση στο ενα σκελος την εχω- αφηνεται να κριθει ο καθενας ( για αυτο και το σχολιο αναρταται)..Το δευτερο ειναι μια απορια που δεν μπορω να παρω απαντηση`! Ποσο εντεταλμενος μπορει να ειναι καποιος ,που θελει να κλεισει στοματα! Για την ακριβεια ενας σταλινικος ,πουλαει πνευμα και δινει "συμβουλες" που τον εκθετουν!
Ο πανικος δεν κρυβεται με τιποτα.Καποιος θα πρεπει να πει σκασμος στον βλακα! Το επιβαλει η δημοκρατια μας.
Παρακληση!!
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591192823933#c7457462588750936222'> June 3, 2020 at 5:00 PM
Καποιοι για καποιο λογο που τον ξερουν μονο αυτοι ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!!!Βιαζονται γιατι το παγκοσμιο οικονομικο status, ως εχει,και οπως ολα δειχνουν οδηγειται εκον ακον σε crash. Σε συνθηκες χαους ομως ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ!!!! Επι δικαιων και αδικων!!!!! Παντα οι γεωπολιτικες αλλαγες επισυρουν ασυμμετρες ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ!!!! Καποιοι ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ για την διαφαινομενη ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ της παγκοσμιας κυριαρχιας-τυραννιας τους που μας αφορα αμεσα μαζι με ολο τον κοσμο !!!!Οι κινησεις τους πλεον ειναι πανικοβλητες και καταναγκαστικα ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΕΣ!!!Καποιοι ισως πατησουν οτι κουμπια βρουν μπροστα τους!!! Ο Βασιλιας ειναι πλεον γυμνος! Οι πολιτες μολις το αντιληφθουν ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ!!!! Διαισθανομαι οτι πλεον δεν τους βγαινουν τα πουλια!!!! Μονο να σκεφτουμε τι εχουν σκαρωσει με τα ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ!!!! Κατι το απολυτως πρωτοφανες στην οικονομικη ιστορια!!!!!!!!ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!! Στην ουσια ΦΑΛΚΙΔΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΑΝ την σημαντικοτερη ευρεσιτεχνια-πατεντα της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ τους ψαρευοντας και επιχειρωντας σε θολα νερα!!!!Κανοντας κατι τετοιο η ΒΙΑΖΕΣΑΙ και τιναζεις την μπανκα στον αερα η προσπαθεις να παρεις παραταση σενα ΧΑΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!! Το εχω ξαναγραψει οτι ο σχεδιασμος τους πλεον ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ!!!!! Και γιαυτο οι κινησεις τους ειναι σπασμωδικες και αντιφατικες!!!!! Εκτος απο την απολυτα επικινδυνη γιαυτους Ρωσια και Η ΚΙΝΑ ακομα περισσοτερο βγηκε τωρα μπροστα τους πολυ πιο γρηγορα και δεν εχουν πλεον πολλους τροπους ανασχεσης της!!! Ταυτοχρονα οι λαοι της Ευρωπης ειναι θεμα πολυ λιγου χρονου πλεον να ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ!!!Ας κανουν στην ΕΕ ενα εγκυρο δημοψηφισμα!!!!!! Πιστευω οτι το 80% των πολιτων της ειναι ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ που προωθει η ΕΛΙΤ!!!! Το ποταμι της αντιπαγκοσμιοποιησης και του εθνοκεντρισμου φουσκωνει!! Ακομα και νεοταξιτες ηγετες θα ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΘΟΥΝ ΕΘΝΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ!!! Παραδειγμα σημερινο ο Μακρον!!!! Αν ειναι δυνατον!!! Ομως ιδου!!!! Δεν θελει λεει Ιμαμηδες στην Γαλλια!!!! Ποιος?? ο Μακρον!!!!! Αν στην Ευρωπη αναδειχτουν εστω και λιγοι γνησιοι και φυσικοι ηγετες περα απο τους επιλεγμενους και διορισμενους τοτε το τελος η εστω ο δραστικος περιορισμος της ΝΤΠ (της παγκοσμιας και διαχρονικης δηλαδη τραπεζοπιστωτικης ιδιως ΕΛΙΤ) δεν θαναι μακρια!!!! Ο κορονοιος και ο καθε ιος (που για μενα ειναι μεθοδευμενος-οπως και ο Sars παλαιοτερα) ειναι ενδειξη η και αποδειξη οτι η ΕΛΙΤ πανικοβλητη προσπαθει να βρει ερεισματα στο χαος μιας παγκοσμιας αναταραχης!!!!
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591210357488#c4320837980802540069'> June 3, 2020 at 9:52 PM
Προς axilmar June 3, 2020 at 12:43 PM
Πάντα έχει νεκρούς στην Ελλάδα όπως και σε άλλες χώρες.
Στην γενέτειρα μου, επειδή έτυχε να πεθάνουν πρόσωπα και εμείς να γνωρίζουμε συγγενείς τους, στο νοσοκομείο σου έδιναν δύο επιλογές. Να υπογράψεις ότι ο νεκρός είχε κορονοϊό ώστε να τον πάρεις άμεσα για να τον θάψεις, ή να περιμένεις 15 ημέρες.
Το θέμα είναι ότι τα ΜΜΕ το πήραν το ζεστό το χρήμα και όλα είχαν την γνωστή τακτική του τρόμου.
Πληρώθηκαν για μια συγκεκριμένη δουλειά και όχι για να κάνουν την δουλειά που υποτίθεται ότι κάνουν.
Όπως πληρώθηκαν για να μας ενημερώσουν για την "σωτηρία" των μνημονίων έτσι και τώρα πληρώθηκαν για την "σωτηρία" μας από τον κορονοϊό.
Προσπάθησαν πολύ και συνεχίζουν να προσπαθούν για να πείσουν τον κόσμο για κάτι που στην ουσία είναι διαφορετικό από ότι παρουσιάστηκε.
Ας κοιτάξει κάποιος πόσοι ήταν οι θάνατοι από γρίπη πέρσι την ίδια εποχή και πόσοι φέτος με τον κορονοϊό και δεν θα δει καμία σπουδαία διαφορά.
Για ποιον λόγο ποτέ δεν παρουσιάζουν ποσοστό επί του συνολικού πληθυσμού για τους θανάτους;
Προφανώς δεν τρομοκρατεί αρκετά όταν αυτό κυμαίνετε από 0,001 έως βαριά 0,003.Ο κάθε νεκρός είχε ήδη κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, (σοβαρό όπως ο καρκίνος και όχι η ανεμοβλογιά) που σημαίνει εξασθενισμένος οργανισμός και άρα δεν μπορούσε να αντέξει κάτι παραπάνω, όπως είναι για παράδειγμα η κοινή γρίπη που αντιμετωπίζουμε όλοι μας δίχως πανικό.
Με βάση αυτά δεν δικαιολογείτε ένα παγκόσμιο ή έστω ένα εθνικό lock down της οικονομίας.
Για ρίξτε και μια ματιά τι γίνεται στη wall street.
Πως η κεντρική ομοσπονδιακή τράπεζα των ΗΠΑ παραδίδει το χρήμα στη Fed της Νέας Υόρκης που είναι ιδιωτικών συμφερόντων και ανήκει στις μεγαλύτερες τράπεζες της wall street όπως είναι για παράδειγμα η JPMorgan Chase, η Citigroup, η Goldman Sachs και η Morgan Stanley.
Πως αυτοί με τη σειρά τους μοιράζουν το χρήμα όπως θέλουν και άρα και την διαχείριση του.
Πόσα παίρνουν αυτοί τώρα (γιατί συνεχώς παίρνουν) και τι "ξεροκόμματο" πετάνε για όλη την υπόλοιπη Αμερική;
Για δείτε τα όλα αυτά και μετά να μιλήσουμε για το ποιος έχει λαθεμένες παραδοχές.
Συνολικά, κοιτώντας το δάσος και όχι το δέντρο παρουσιάζοντας μονάχα ότι βολεύει.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591330450954#c7468854590985215724'> June 5, 2020 at 7:14 AM
οτι και να πουμε οπου φτωχος λαι η μοιρα του, πεθαινουν απο τον βασιλικο ιο δλδ κορονοιο οι κατοικουντες στις φαβελες , οι αστεγοι, οι μη εχοντες προσβαση στη δημοσια δωρεαν υγεια , λεω δωρτεαν ενω δεν ειναι, τωρα οι γιατροι γινανε ηρωες , ενω πριν ενα χρονο ηταν για κλωτσιες απο ολους αυτους τους κυβερ4νωντες που τους απαξιωναν για να στρεψουν τον κοσμο στην ιδιωτικη υγεια, αν εχεις λοιποον χρημα επιζεις οι υπολοιποι στον βαρκΑΡΗ να τους παει εκδρομη.καθε χρονο απο την κοινη γριπη πεθαινουν διπλασιοι και δεν εχουμε καραντινα φοβου ωστε να περασουν τα μετρα τρης παγκοσμιοποιησης.-
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591513347167#c5147136229363749327'> June 7, 2020 at 10:02 AM
Γιατί συγκρίνουμε τους νεκρούς από επιχοκή γρίπη με αυτούς από τον κορονοιό. Με την εποχική γρίπη ΔΕΝ υπήρχε lock down ενώ με τον κορονοιό υπήρχε. Θα έπρεπε να γίνει σύγκριση χωρίς lock down. Χωρίς lock down πόσα θύματα θα είχε ο κορονοιός ; Σκεφτείτε το εσείς που συγκρίνετε τα δύο αυτά που είναι ανόμοια.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591558367800#c3244235640588995911'> June 7, 2020 at 10:32 PM
Και μεσα σε ολην την τραγικη κατασταση,που μας εχουν φερει τα κτηνη,συνεχιζουν ,με νεους "φωτισμενους" ,και "ταλαντουχους"..
Σημερα μας "σερβιραν" τον ¨πονεμενο" Πυρρο ,και την "φωτισμενη οικογενεια" του..Μας ερχεται με φορα "σπουδαγμενος" υιος.
Δεκα εκατομυρια Ελληνες ρε φιλε! Κανενας φωτισμενος.Ολοι ειμαστε για "κλωτσιες" και συνεχως μας σερβιρουν νεα φρουτα! Ποσο θα παει αυτη η γαμημενη κατασταση.Προσβαλουν την νοημοσυνη,την ηθικη ,την λογικη μας! Το ιδιο μας το σπιτι το εχουν κανει μπουρδελο.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591607365574#c3518062541047501161'> June 8, 2020 at 12:09 PM
Τα αδέλφια και τα ξαδέλφια κατά την θεογονία του Ησίοδου, τρώγονται χιλιάδες χρόνια τώρα για τα περιουσιακά και μυαλό δεν βάζουν, του εναντίον, έχουν υποθηκεύσει το μέλλον όχι μόνο το δικό τους αλλά και όλης της ανθρωπότητας. Ή να το πούμε διαφορετικά η ανθρωπότητα έχει μπολιαστεί με ασθενικό κέντρισμα που δεν θα φέρει δέντρο υγιές με καρπούς άλλα άρρωστο που θα ξεραθεί.
Επειδή ο Δημιουργός του ανθρώπου και του κήπου αυτού του πλανήτη με τις διάφορες μορφές ζωής, δεν έχει καμία πρόθεση να αφήσει το ελαττωματικό δημιούργημά του να χαλάσει τον κήπο του, έχει δρομολογήσει τον άνθρωπο καιρό τώρα προς αναβάθμιση ή αντικατάσταση από την τεχνολογία του και ειδικά από την τεχνητή νοημοσύνη.
Έτσι κορωνογρίπες και άλλες δικαιολογίες θα επισπεύσουν αυτήν την διαδικασία η οποία δεν είναι αναστρέψιμη!
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591680220356#c1559724816239183882'> June 9, 2020 at 8:23 AM
"Λαικό",προσκύνημα ο νεκρος στην "Καμπουλ,"πλεον "υπερδυναμη"..
Πόσο καραγκιόζης,μπορεί να είναι καποιος που προσπαθεί να σωθεί μέ τόν νεκρό?
Πόσο ανόητος επίσης μπορεί νά είναι ο άνθρωπος,που μπορεί να ακολουθήσει τέτοιους όχλους βλακείας? Εκαναν 'καλή" δουλειά ,δέν μπορούμε να πούμε το αντίθετο.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591681594718#c7840606986772732616'> June 9, 2020 at 8:46 AM
Βγηκαν "τσαρκα" οι γερμανοι, στην μεσογειο βαζοντας τον τελειωμενο ερντογαν "μπροστα".Ηδη νοιωθουν νικητες? Ακουσαμε πως ο τραμπ αποσυρει μερος τον στρατευματων απο την γερμανια..
Ισως δεν ειναι και τοσο "βλακας"..Ισως εχει αρχισει να διακρινει πως οι ¨φιλοι`" σιωνιστες δεν ειναι και τοσο φιλοι.."Διερευσαν " "εγραφα,"που τον εμπλεκουν με παιδοφιλια.Περιμενουμε να "διαρευσουν" και αλλα με διαφορα θεματα.Ποιος θα τους "αντισταθει`' εξ αλλου? Μεγαλη μαχη "παιζει" εκει .
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591702609789#c4342384719387090817'> June 9, 2020 at 2:36 PM
Anonymous
21
June 7, 2020 at 10:02 AM
Δείτε τότε το παράδειγμα της Σουηδίας που δεν πήρε μέτρα.
Πόσοι είναι οι νεκροί από κορονοϊό και πόσοι ήταν τις υπόλοιπες χρονιές από την εποχική γρίπη.
Ομοίως, δεν υπάρχει διαφορά.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591804012715#c3346681548564837973'> June 10, 2020 at 6:46 PM
ΟΧΙ δεν θα μπώ στην διαδικασία των ασφαιρων αποδοκιμασιων και ασκοπων μηδενισμων, ενδεχομενως καποιοι εκ των σχολιαστων εχουν περιορισμενη αντιληπτικη ικανοτητα και παρα το οτι διαβαζουν τα πονήματα του ΤΡΑΙΑΝΟΥ αδυνατουν να κατανοησουν αρα την σκέψη και γνώση που απλόχερα διδει δεν μπορουν να την μετουσιώσουν σε ατομικό βιωμα και γιατι οχι και γνώση, αν κατανοήσουν το αλχημικο άγγιγμα του συγγραφεα, θα γίνουν καλυτεροι ανθρωποι και προφανως γονιμα προβληματισμενοι. Τελικά δεν θα αποφύγω την καραντινάτη καταθλιψη, με ολα οσα συμβαινουν γυρω μου, καθε χρονο η εποχική γρίπη παρα το γεγονος της ύπαρξης εμβολιου, σκοτωνει διπλασιους συνελληνες που προφανως εχουν και άλλα σοβαρά προβλήματα υγείας σε σχεση με τον κορωνοιο,αλλα δεν είχαμε καραντίνα και μηνυματα εξοδου, περιορισμο της κινησης , της ελευθεριαςμ κλπ κοιμάμαι και βλέπω εφιαλτες, ποτε βλεπω καποιον να μου λέει οτι λεφτά υπαρχουν, βλέπω την υποτιθέμενη κυβερνωσα πρώτη φορα αριστερα να εφαρμοζει λιτοτητα περικοπες και μνημονια, μετα ακουω ο λαος δεν ξεχνα τι σημαινει δεξια που την αναπολει και την φέρνει στην εξουσία,μετα ακουω κάποιον να εκλιπαρεί δεν μπορω να ανασάνω αλλα φευ ο αστυνομικός ειναι πανω απο τον νομο,, μετα βλέπω αυτούς που λοιδωρούσαν και αποδομούσαν γιατρους και νοσηλευτικο προσωπικό τώρα να τους χειροκροτούν και να τους θεωρούν ήρωες και καπως ετσι ξυπναω και αναπολώ την ζωή μου, ελπίζοντας μονο σε αυτους που στέκουν όρθιοι και μόνοι στην φοβερή ερημιά του όχλου. Προσυπογράφω λοιπόν χωρίς αστερισκους την προσεγγιση του συγγραφέα,
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591806446722#c8752702431234817549'> June 10, 2020 at 7:27 PM
Και ετοιμαζοντε να γινουν -"ελευθεροι" πλεον απο "ματια" και φλυαρα στοματα,-οι "ιδιοκτητες" της Μεσογειου..Κοβουν ραβουν χαριζουν ,το "τσιφλικι" τους..Με ανεση χαρα και τρελα....Πανε για την μεγαλη μαζωξη.Κανενα εμποδιο...Ολα "υπο ελεγχο"..
Μμμμ!! 'ΟΜΟΡΦΑ".!
Μιλησαμε ολοι??
Ξεχασαν Καποιον? Καποιον πολυ σημαντικο,που απλα γελαει μαζι τους..
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1591968399490#c3305224295178954811'> June 12, 2020 at 4:26 PM
axilmar πρεπει να εισαι πολυ χαμηλου μορφωτικου επιπεδου.τιποτα αλλο
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1592377186150#c4496060766968595292'> June 17, 2020 at 9:59 AM
Kανεις δεν αναφερθηκε στην τελευταια σοκαριστικη αυτοκτονια ενος Πενταετη Πυροσβεστη.Εκοψε τις καρωτιδες του με το πριονι,εν ωρα υπηρεσιας..Αντιθετως εχουμε μαθει τα χαρτια,αφου η "σχιζοφρενης" επαιρνε "εντολες" απο αυτα..Η καταντια μας ειναι απεριγραπτη.Η αναλγησια και η βλακεια εχει ξεπερασει πλεον τα επιτρεπτα ορια,μιας κοινωνιας,αφου ηγειται αυτης η απολυτη βλακεια και σαπιλα..Θελουν να μας πεισουν τα σκουπιδια πως αυτος ειναι ο "κοσμος" μας.
Τιποτα δεν συμβαινει στον κοσμο,παρα ΑΟΖ ,τουριστες εαν ερθουν και τι θα κανουμε,και -για εναν "παραξενο" λογο αυτο το διαστημα ,πολλα περιστατικα κλοπων "βιτριολιων",και απατημενων.Ελεος.Καρακατινια σαχλαμαρα,ξιπασια ,κοροιδια του χαμου..
Το μονο που απασχολει ειναι εαν πεταξουμε τις γοπες των τσιγαρων και οι "τουριστες" μας κατηγορησουν.Αυτο ειναι το "μεγαλο μας" προβλημμα...
Συντριμια τα παντα,και πανω στα συντριμια ισιωνουμε το καδρο του τοιχου που επεσε απο τον βομβαρδισμο.
Μας ξεχασε ο θεος..Και δεν εχει αδικο,τετοια ζωα που ειμαστε και ακομα τους επιτρεπουμε να μας δουλευουν.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1592378070536#c3023169478372108828'> June 17, 2020 at 10:14 AM
Φίλιππος Νιάρχος, Αριστοτέλης Μυστακίδης και Βαρδής Βαρδινογιάννης, είναι τρεις οι Έλληνες κροίσοι που βρίσκονται στη λίστα του Forbes.
Μαλιστα!Πολυ "δουλευταραδες",ζουν αναμεσα μας.Αναμεσα στους "τεμπεληδες" "φασιστες" "ξεκατινιασμενους" "ιθαγενεις",ζουν και οι "φωτισμενοι"κροισοι..Μαλιστα..
Απλα να τους θυμισουμε τι επαθε ο κροισος...
...«μηδενα προ του τελους μακαριζε»..
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1593110470825#c773358808521773295'> June 25, 2020 at 9:41 PM
Πολύ καλό άρθρο,, αλλά σέ πλήρη αντίθεση μέ τό άρθρο σας «Τό τελευταίο Πάσχα».
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1593119981135#c7500111454269282830'> June 26, 2020 at 12:19 AM
Εντυπωση με κανει, πως εσεις ειστε τοσο εξυπνοι και τα ξερετε ολα και ολοι οι υπολοιποι αναλυτες κοιμουνται... υποπτον!!!....
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1593168672092#c6859140177571706765'> June 26, 2020 at 1:51 PM
Το site Us debt clock που δείχνει σε πραγματικό χρόνο με νούμερα την κατάσταση της αμερικανικής οικονομίας, προβλέπει ότι με τους τρέχοντες ρυθμούς το δημόσιο χρέος των ΗΠΑ από 28 τις δολάρια που είναι τώρα (Ιούνιος 2020) θα πάει σε μόλις 4 έτη (2024) ... 45 τρις !! Ε ρε τι έχει να γίνει...
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1593173124915#c862987557590061016'> June 26, 2020 at 3:05 PM
Μα και εμεις και εσεις κυριε το εχουμε 'παραξηλωσει",,,Μας "παρεσυρε" για καποια λεπτα και εκεινος ο "Πατριωτης",εκεινος ο "εντιμος" του πεζοδρομειου το παιδι,των λυκειων ο "φωστηρας" και τους αμφισβητησαμε! "Κοιταξτε" δεν παει ετσι!! Εδω μεσα σε ενα εικοσιτετραωρο το ¨συμβουλιο της "εξεταστικης",τους κυρηξε αθωους σαν το γαργαρο νερο! Δλδ ζητησαν βοηθεια για να ¨αποδειχτει " πως ειναι ακομα πιο "εντιμοι" και απο τους εντιμους! Ξερει κανεις μια ελληνικη λεξη ,εναν προσδιορισμο για αυτους τους "εντιμους" ! Για να μας βοηθησει να τους γραψουμε σε τεφτερι μεγαλο!
Ακους εκει να τους κακολογησουμε για σκανδαλο novartis! "Πατριωτες","συγνωμη" κιολας..δΛΔ Θελουμε και παλουκιες!Μην "τρελαινεστε" και εσεις,για να μην μας αφησετε και αμφιβολιες! Δεν εχουμε τετοιες..
Πλενουμε τα δοντια μας πολυ προσεκτικα..
Πλενουμε τα χερια μας το ιδιο σχολαστικα..
Και περιμενουμε να το τερματισετε..
Μετα ξαναμιλαμε , για την ακριβεια τοτε μιλαμε..
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1593707959442#c7025403489293570486'> July 2, 2020 at 7:39 PM
Ζητα αποζημιωση η fraport ! Απο ποιον την ζηταει ακριβως? Μας ειπε πως ζηταει αποζημιωση "λογω της πανδημιας"!Ας την ψαξει να της τα ζητησει.
Ενταξει ,δεν υπαρχουν τα κτηνη.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1594251772808#c2147694934791531528'> July 9, 2020 at 2:42 AM
Οι ΗΠΑ δεν μπορούν να ηγηθούν της Παγκόσμιας κυβέρνησης λόγω του ότι έχουν κακή φήμη ανάμεσα στους πιο πολλούς λαούς.. γι' αυτό θα αναλάβει την ηγεσία ο ΟΗΕ.. που σε γενικές γραμμές (έχουν φροντίσει οι Σιωνιστές) να έχει καλή φήμη στην συνείδηση των περισσοτέρων λαών.. Δεν μπορεί να υπάρξει παγκόσμια κυβέρνηση χωρίς παγκόσμιο ηγέτη.. και οι Σιωνιστές πιστεύουν στο ερχομό ενός Μεσσία.. (Αντίχριστος για τους Χριστιανούς) και αυτός θα είναι πιθανότατα ο Οικολόγος.. David de Rothschild.. που βρίσκεται ΉΔΗ μεσα στον ΟΗΕ και δεν έχει πάει εκεί μέσα για να πιει καφέ.. Θα μας πάνε σε παγκόσμια ηλεκτρονική ψηφοφορία για απευθείας εκλογή του επόμενου ΓΓ του ΟΗΕ μέσα από τους λαούς.. (κατόπιν του ΜΕΓΑΛΟΥ Χαους που σχεδιάζουν να φέρουν) Θα είναι καμιά 10αρια οι υποψήφιοι για την θέση.. και η κάλπη θα βγάλει εντελώς τυχαία.. David...
Μεχρί το πολύ το 2027, θα έχει εκλεγεί.. εκτός και αν οι λαοί με αγώνες και με την βοήθεια του Θεού καταφέρουν να το ανατρέψουν..
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1594401423429#c6854529614566948945'> July 10, 2020 at 8:17 PM
Οι λαοι τρωνε σανο,με τον κοροιδο,και η συμμορια κλεινει συμφωνιες για την "ΝΑΤΟΥΡΑ' ερημιτη.
Το αρπαξαν απο τους ιδιοκτητες με το ετσι θελω,οι "οικολογοι" με τις "ανησυχιες" τις "περιβαλοντολογικες" ,και αφου ξεχαστηκε και οι παλιοι εχουν παει στον δημιουργο,οι κληρονομοι βρηκαν "ετοιμη" και μη αναστρεψιμη κατασταση.Και εφθασε η ωρα της "περιβαλοντολογικης ομορφιας" για κονομα.Νατουρα και τετοιες μαλακιες καβατζωσαν τα φιλετα του κοσμου.Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΡΕΜΟΥΛΑ ΤΗς ΑΝΘΡΩΟΤΗΤΑς ΠΙΣΤΕΥΩ.Η πιο ηλιθια γενια,ανθρωπων ..
Ο ροτσιλ ,"επενδυτης"! Ο κοσμος τρεχει με τις μουσαριολες σαν σκυλι ,μην και δαγκωσει,και αυτοι αρπαζουν φιλετα και ετοιμαζουν την επομενη ημερα.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1594466296529#c2502148467448786907'> July 11, 2020 at 2:18 PM
"ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ" Και "υπουργοι",συναντησεις με τοπικους "αρχοντες"..Επισκεψεις και "λεμοναδες",λεμοντσελο και κουμ-κουατ,οι ιθαγενεις υποδεχτηκαν τον "αρχοντα" των κανατιων νυχτος..
Ενα μονο με εντυπωσιαζει! Ποσο ανοητος,ποσο πανιβλακας ,ποσο "τσιμεντο",μπορει να ειναι αυτος,που δεν του περναει,ουτε δευτερολεπτο μια σκεψη.! Μια απλη σκεψη,που θα την εκανε και ο πιο ασχετος! 'Ποιος ειναι αυτος που τους επιτρεπει? Τοσο ευκολο και χωρις σταματημο? Γιατι? Ενας με την ελαχιστη σκεψη,την κοινη λογικη,βλεπει πως ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ.
Με τον ανθρωπο αδυναμο για να μπορεσει ,να κανει κατι,με αυτους ξεφρενιασμενους,και ασταματητους,ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ? ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΩΣ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΑ?
Εγω καποιες φορες που τα σκεφτομαι ανατριχιαζω,κυριολεκτικα,αυτοι που πρατουν ξεδιαντροπα και ολο και περισσοτερο ξεφευγουν ,δεν τους περνα ουτε σαν σκεψη? .
ΜΙΑ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΡΙΦΟΓΥΡΙΣΤΗ ΜΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΞΕΡΟΥΣ .ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΞΑΦΝΙΚΗ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΕΡΑΥΝΟΠΛΗΞΙΑ.
Ειναι τελικα καταραμενοι και θα ξεφτιλιστουν μπροστα σε ολον τον κοσμο.Ναι αυτο τους αξιζει,μας πουλαγαν μουρη εγιναν "φειμους" ,τρεχανε σε παραλιες φωτογραφισεις πισινες βιλες εταιριες αυτοκινητα στυλιστες.Και ολα αυτα οι κλεφτες! Για να γελασει ο πικραμενος,που θα τρεχουνε με χεσμενα παντελονια.Ζουμε μονο για αυτο πλεον..
τικ τακ τικ τακ.."δευτεροπλεπτα"
Ειναι τοσο ηλιθιοι,που ακομα και αυτη η περιεργη σιωπη δεν τους ανησυχει..
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1594677792346#c3397067530737176507'> July 14, 2020 at 1:03 AM
Το παιχνίδι είναι διάσιμο και παμπάλαιο, λέγετε διαίρει και βασίλευε.
Η τράπουλα μοιράζετε μπροστά στα μάτια μας.
Μαύροι εναντίον λευκών.
Μουσουλμάνοι εναντίον χριστιανών.
Φασίστες εναντίον αριστερών.
Τα πιόνια στήνονται πυρετωδώς και δεν αφήνουν κανέναν αμέτοχο, παρασύροντας τους πάντες, θέλοντας και μη θα συμμετάσχεις στο παιχνίδι.
Με αφορμή το θέμα της "Αγίας Σοφίας "αίτημα για επόμενο άρθρο .
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1594981330875#c5880434912506521544'> July 17, 2020 at 1:22 PM
Να την ζητήσει την αποζημίωση από τους Κινέζους η fraport.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1595336177418#c1591071410433744929'> July 21, 2020 at 3:56 PM
Δεν εχει χρημα για τον Νοτο.Μονο ο Βορας θα ξεκινησει με οβολα.Οι υπολοιποι λαοι στον "τακο".Ονειρευοντε οι βαρβαροι να γινουν συγκυριαρχοι με τους σιωνιστες? Τ απαιδια του οντιν ,στρωνουν το "χαλι" τους!! Και να ηθελαν να κρυφτουν τα ηλιθια γιδια ,δεν μπορουσαν! Ειναι απλα καθηστερημενοι! Θες το χιονι! Θες η αμορφωσια,δεν εγιναν και ουτε θα γινουν ποτε ανθρωποι.Θα ειναι παντα λοπωδυτες και βαρβαρα κριαρια.
Μαλιστα! Ολοι την "¨ακοσαν" με την "πανδημια",μονο ιμβοριοι παιζουν "μπαλα" με χρημα και επιδοτησεις! Καλα ο Μητσοτακης θα παρει πεντε αυγα Τουρκιας! Να δει τον χειμωνα αναποδα!!!
Βρε τι στιγμες θα ζησουνε!!!
Και τωρα που το τσιριζα ,ξεφτιλιστηκε ,-παρολα αυτα ,εχει ακομα μουτρα και βγαινει! Επρεπε να ειχε εξαφανιστει ολη η παρεα,και αυτοι τρεχουν για μηνυσεις! "Στρατηγοι¨","στρατηλατες",και "ανωτεροι" ειναι για κουδουνια.Ουτε αληταμπουρες σε καταγωγια τετοιες συνομιλιες.Κωλαρακια -καπουλια!! Ωρε μανα μου τι ακουμε οι δυδμοιροι! Ωρε φιλε και τι πληρωνε ο κοσμακης!!!Το μαγαζακι τους το εκαναν .Ο λαος τους πληρωνει και αυτοι τον καινε και μοιραζουν καρεκλες! Μαγαζακι του "αρχηγου" του "παραστρατηγου" του υπουργου ,που χορευε ζειμπεκικα εγινε.Και οχι μαγαζι του λαου ! Ο λαος πληρωνει και αυτοι μεθανε στην κηδεια του!!Κυριολεκτικα! Ρε τι ζουμε!! ρε τι ζουμε φιλε!!!!
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1595624597033#c4062299138077293026'> July 25, 2020 at 12:03 AM
356 γιατι απορεις με την παιδικη χαρα,εσυ νομιζω γνωριζεις οσο λιγοι οτι το συστημα διαχρονικα θελει υποτακτικους δλδ διαχειρισιμους για να να μην υπαρχει περιπτωση καποιος να κτυπησει το χερι στο τραπεζι και να εναντιωθει στον πολιτικο που του εδωσε την θεση και τον βαθμο αρα οι πεζοδρομιακου συνομιλιες απλα δειχνουν το μορφωτικο και νοητικο επιπεδο του καθενος και αναδεικνυουν την σαπιλα, θα μου πεις και τι βλεπεις ρε φιλε, ενα μεγαλο τιποτε και ενα κενο βλεπω βλεπω να ακυρωνται συνειδησεις στον βωμο του ψευδεπιγραφου, βλεπω να προσπαθουν καποιοι να μηδενησουν αισθηματα για να επιβιωσουν σε ενα κοσμο γεματο ψευδος και κορονοιους προκειμενου να μπουμε ολοι σε καραντινα ελεγχου και αλοτροιωσης συνειδησεων για την γαμημενη παγκοσμιοποιηση, οταν ακους συνομιλιες της παρακμης θα σκεφτεις ποιος τροπος ειναι να μεινεις ορθιος σε ενα οχλο πο ατενιζει την νομοτελεια της πτωσης της νεας ρωμης αμην -Δ-
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1596189625308#c3129772776131019137'> July 31, 2020 at 1:00 PM
Το κολπο το χοντραινουν.Επιβολη μουσαριολας ,μεσα στον καυσωνα και τα αναπνευστικα θα ριχνουν τον κοσμο σαν τα κοτοπουλα κατω..
Εαν αυριο αποφασισουν να "σκασει" μια "πανδημια" συφιλης,τι θα μπορουσαν να κανουν? Θα μας εκοβαν τον πουτσο ,θα εκαναν εναν πλανητη ευνουχο..Πραγματικα δεν υπαρχει φρενο στην ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΤΟΥΣ.
Στο θρασσος τους,στην αυθαδια και την αλητια τους.
Αυτο σιγουρα θα τελειωσει ΑΓΡΙΑ! Λιγο μυαλο να εχεις το βλεπεις και τρομαζεις!Τρομαζεις για αυτο που προκαλουν,και τα οσα θα συμβουν. Αυτοι ειναι "ατρομητοι¨" η ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΙ?! θα το μαθουμε ολοι συντομα...Πολυ συντομα,ειναι για να σκασει ΠΥΡΑΥΛΟς και οχι απλα μια "χυτρα"..
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1596189867425#c2739762637066877473'> July 31, 2020 at 1:04 PM
Η γυναικα δεν ειχε να θαψει την μανα της,και την ειχε στην ντουλαπα.Τραγικα! Οσα ζει ο κοσμος ειναι τραγικα..
Το καπιστρι τους βολευει.Μπορουν να κυκλοφορουν αναμεσα στον κοσμο,κρυμενοι πισω απο αυτο.Ο κοσμος ομως εχει ΣΑΛΤΑΡΕΙ! Του επιβαλουν τα ¨μετρα" απο την παραμυθα τους..
Η γυναικα ζουσε μεσα στον καυσωνα με την μανα της στην ντουλαπα,και αυτοι μιλανε για "κορονοιους" και πρασινες μελισσες? Για μετρα προστασιας και υγεια??
ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ.ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΑΧΟΡΤΑΓΟΙ ΛΕΧΡΙΤΕΣ.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1596589116680#c6436552620681404268'> August 5, 2020 at 3:58 AM
Ο αδίστακτος Χρυσοχοϊδης φωτογράφισε ένα συγκεκριμένο μικρό blog το οποίο και έκλεισε σήμερα. Μέσω του κορονοιού ξεκίνησαν οι απειλές. Μας κάνουν Τουρκία. Κάθε ελεύθερη άποψη κοστίζει.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1596963672201#c815866521613461084'> August 9, 2020 at 12:01 PM
Λέτε σε κάποιο σημείο του κειμένου σας ότι ο "ιός σύντομα θα αποδειχθεί απάτη και τώρα που λύθηκαν τα προβλήματα των συνωμοτών δεν θα μας απασχολήσει ποτέ πια. Τώρα που πήραν τα τρισεκατομμύρια οι Εβραίοι θα γελάνε με τις μάσκες που εμείς θα φοράμε." Αυτά τα γράφατε στις 29/5/2020. Τώρα αρχές Αυγούστου 2020 με την νέα έξαρση που παρατηρείται παγκοσμίως και στην Ελλάδα με το θέμα του ιού, νιώθετε ότι είχατε δίκαιο ή άδικο για τα τότε γραφόμενα σας; Μήπως ήταν μια λάθος εκτίμηση , μια υποτίμηση αυτής εξάπλωσης που έχει ο ιός μήνες μετά την πρώτη εμφάνιση του; Γιατί εξακολουθούμε να ασχολούμεθα με τον ιό ενώ οι συνωμότες έχουν πάρει τα χρήματα από τη fed ; Μήπως τελικά κάτι άλλο συμβαίνει ;
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1597863052508#c6519589653981962073'> August 19, 2020 at 9:50 PM
Τελικα,τους ειναι ακομα χρησιμος ο "'ιος".Ειναι αυτος που θα τσακισει τις οικονομιες των κρατων,και που θα βγαλει τον "νικητη" της στημενης μαχης.
Ειναι ο νεος πολεμος,που κανει σιαδι τα παντα ολα,διχως να κουνηθει κανεις.
Και αρπαξαν τα παντα απο την "υπερδυναμη",και θα καταπιουν τους παντες.
Ισως οι εξωγιηνοι να μην ειχαν τετοια επιτυχια.!
Ειναι παντως φοβερος! Μεσα στο κατακαλοκαιρο να "θεριζει" οπου θα υπηρχε λιγο κινηση μεσω τουρισμου.
Οπου καποιοι θα ειχαν ενα καρβελι για τον χειμωνα,τωρα θα φανε ριζες.
Και οσο βλεπεις τους ζορο παντου αγριευεις,θλιβεσαι τρομαζεις με τοση βλακεια .Τετοια καραγκιοζηλικια δεν τα φανταζοταν κανεις ποτε,πως θα τα ζησει.
Καποτε ειχα διαβασει σε βιβλιο του Τραιανου,πως "οι ανθρωποι του μελοντος θα γελανε με την κατασταση του σημερινου ανθρωπου".
Μα γελαμε ηδη .
Καλη συνεχεια σε ολον τον κοσμο.Δεν περιμενουμε πλεον τιποτα.
Παντα κατι θα βρισκουν για να γλυτωνουν εστω και εφημερα.
Την παγκοσμια καταρευση την εκρυψαν πισω απο τον "φοβερο" καραγκιοζοιο.Ολοι "παγωμενοι" ακινητοποιημενοι ,περιμενουν τον θανατο μην τους κτυπησει την πορτα,μεσω του "ιου" και κρυβοντε,η τον θανατο αργα και βασανιστικα.
Αντε γεια..
Τα καταφεραν ,τελικα θανατωσαν τα παντα.
Ειναι ο ιδιος ο θανατος αυτοι.Ειναι η ιδια η κολαση.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1598004878051#c3956453931953952951'> August 21, 2020 at 1:14 PM
Εξαιρετικό όπως όλα σας τα άρθρα!Όμως σε λίγο που έχουν εκλογές στην Αμερική, αν εκλέξουν κάποιον από τους δικούς τους τι θα γίνει??Δεν θα τιμωρηθεί κανένας??Θα ήθελα πολύ να μάθω την άποψή σας.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1598197540481#c7344721303464691080'> August 23, 2020 at 6:45 PM
Είμαστε στη δεύτερη φάση. Της μασκοφορίας. Τα πιο επίσημα χείλη είχαν εγκαινιάσει την πρώτη φάση. Του εγκλεισμού και της κοινωνικής αποστασιοποίησης. Kαινοφανείς αλλά γνωστοί σε όλους πλέον όροι.
Επειδή όλοι κάνουν αθώα σαρδάμ και εγώ έχω την κακή συνήθεια να κρέμομαι από τα χείλη των αξιοσέβαστων ηγετών μας όταν απευθύνονται στον λαό ακούστε και δέστε (συγνώμη δες τε ήθελα να πω) τον πρωθυπουργό μας στο πρώτο ιστορικό διάγγελμα αφού πήραμε το πρώτο μας μάθημα (ή μέλημα;). Ακούστε το πάλι μετά το 6¨20 (εστιάστε στο σαρδάμ)αν φυσικά δεν έχετε χρόνο να το ακούσετε όλο για να αισθανθείτε -πάλι- το πνεύμα προστασίας που αποπνέει και γεμάτοι ευγνωμοσύνη αναφωνήστε ομοθυμαδόν: " Άβε καίσαρ...¨" https://www.youtube.com/watch?v=iIHF4R0MFzw
Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο και δη σπονδυλωτό - εξελισσόμενο. Ένα αθώο σαρδάμ ήταν Παναγιώτη. Τι λες κι εσύ; Ή μήπως γλώσσα λανθάνουσα δεν…. ακολουθεί το autoque; Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ που ακόμα ψαχνόμαστε.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1598510395849#c5528209858673844536'> August 27, 2020 at 9:39 AM
Πεντε μηνες ,μετα,και ολοι πλεον εχουμε αντιληφθει το κολπο τους.Ειναι ακριβως οπως τα εχεις γραψει.Οι κουμουνιστες σε καθε τοπο ,χωρο εργασιας,χωρα κτλ,ειναι αυτοι που εχουν "τρομοκρατηθει' απο την "πανδημια".Ειναι αυτοι που ζητουν,και τελικα επιβαλουν μαζικες εξετασεις ,μετρα, καπιστρια, περιορισμους .Ειναι αυτοι που επιβαλουν την υστερια,οπου μπορουν.Οι "απειθαρχοι" και "ασυμβιβαστοι",εχουν γινει "αρνακια" μπροστα στον "ιο" .Οι χολεριασμενοι "τρεμουν την χολερα" .Εχουν βραχυκυκλωσει τα παντα,εχουν δωσει ρεσιταλ.
Ειναι τοσο σιχαμενοι,που μοιαζουν πλεον τρελοι,υστερικοι,αρρωστοι.Ειναι θεμα "ωρων" να κλαψουν για ολα οσα εχουν κανει.Ειναι τοσο ηλιθιοι,πλεον φανερωθηκαν στους παντες.
Οι εβραιοι με προκαλυψη τους Γερμανους επιχειρουν το "περασμα" στην Ευρωπη.Και Πονταρουν στον ερντογαν ,για την σωτηρια τους.
Οι παγκοσμιες συνθηκες,ειναι εκεινες ,λιγο πριν την μεγαλη πυρκαγια.
Υψιλες θερμοκρασιες,ξερα χορντα,ξηρασια παρατεταμενη..
Ενα αερακι και τα εκανε ολα σιαδι.
Καποιες φορες που φερνω στην μνημη οσα εχω διαβασει εδω μεσα,σκεφτομαι πως δεν μπορει να εισαι "θνητος".
Ανατριχιαστικες λεπτομεριες,σκεψη και γνωση απιστευτη,υπομονη ,και στρατηγικη συγκλονιστικη.
Εκεινην την ωρα περιμενουμε .Να σε δουμε εκει που εχει οριστει.
Οι σιωνιστες εαν ειναι αληθεια οσα μαθαινουμε ,θα κανουν ακομα ενα "πηδημα" στο κενο,διχως αλεξιπτωτο ..
"Εαν ο τραμπ κερδισει στις εκλογες ,στις 20 Ιανουαριου θα τον βγαλει με τον στρατο "εκεινος" που θα κυβερνα",ειπαν..Ερχοντε στιγμες απειρου καλλους.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1599204646567#c3930919825965544305'> September 4, 2020 at 10:30 AM
Γράφετε κάπου στο κείμενο σας : "Κατά πάσα πιθανότητα θεωρούμε ότι μυστικές υπηρεσίες της Γερμανίας , της Κίνας , της Ρωσίας και του Ισραήλ "χτύπησαν" με όρους βιολογικού πολέμου τα κράτη του νότου της Μεσογείου. Και επίσης " στη Νέα Υόρκη έγινε ανθρωποθυσία από την πλευρά των μυστικών υπηρεσιών στις οποίες αναφερθήκαμε". Το ερώτημα είναι το εξής: ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ πράκτορας των παραπάνω μυστικών υπηρεσιών δεν συνελήφθη επί το έργο σε κάποιο ιταλικό , γαλλικό ή ισπανικό νοσοκομείο ; Οι αντίστοιχες μυστικές υπηρεσίες των χωρών αυτών του μεσογειακού νότου(ισπανικές, γαλλικές, ιταλικές) κοιμόντουσαν όρθιες και δεν κατάλαβαν τι είχε γίνει; Ή μήπως το κατάλαβαν και σιώπησαν για λόγους που αυτοί ξέρουν; Και καλά τα κράτη αυτά. Στα νοσοκομεία των ΗΠΑ και ειδικά της Ν.Υόρκης ΠΩΣ μπόρεσαν να εισχωρήσουν πράκτορες της Μόσαντ, της Κίνας, της Γερμανίας , των Ρώσων και πραγματοποίησαν την "ανθρωποθυσία" αυτή που βλέπαμε στις τηλεοράσεις χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από την περιβόητη CIA , DIA , NSA και τις άλλες περίφημες για την αποτελεσματικότητα τους μυστικές υπηρεσίες; Τους αφήσανε να το κάνουν ; Δεν τολμώ να το πιστεύσω. Πολύ "τραβηγμένο". Μήπως κάτι άλλο συνέβη ;
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1600599614670#c4554040111147111635'> September 20, 2020 at 2:00 PM
Εμειναν δεκα ημερες ,μεχρι να τελειωσει ο Σεπτεμβρης.
Οχι μονο δεν εχει αποκαλυφθει το "μεγαλο" κολπο,αντιθετως το εχουν κανει εργαλειο τους κανονικο.
Εκτος πλεον και εαν ακομα και ο κορονα-υιος εχει σχεσει με την Μεσογειο,σε λιγες ημερες ολοκληρωνουν,μετα απο αυτο θα εχει παραμεινει ενα κουφαρι τσακισμενο,με αρκετους αφρικανους =νεους κατοικους,και ελληνες τελειωμενους απο τις "θεομηνιες".Να πω εδω πως ακομα και αυτες ειναι φτιαγμενες.Μεσα στην νταλα,ξαφνικα και λιγες ημερες ,περιπου τρεις,στον ουρανο "ουρες",και ηταν σιγουρο-το ειπα κιολας - πως θα πεσουν βροχες.Και εγινε η "συντελεια".Τωρα τι φταιει ο κοσμος και το ζει ολο αυτο,αναρωτιεμαι.Θα αναρωτιεμαι και παντα θα αναρωτιεμαι.
Η πανθρησκεια επισης ειναι δικος τους,στοχος! Πως μπορει να ειναι και δικος μας? Κατι ειναι τοσο ομοιο και τοσο διαφορετικο?
Ο "ιανος" εχει μια εξηγηση-θεος των τυρρηνων-με δυο προσωπα,φυλακας της Ρωμης και θεος της ..εναρξης.
Αυτες ειναι οι "θεομαχιες"?
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΕΝΑ!
Αντιλαμβανομαι γιατι πρεπει "ευλαβικα" να υπακουει ο λαος την εξουσια εαν υπαρχει κινδυνος! Προφανως ειναι ενα μν ,αλλα τι μν ακριβως! Εικοσι χρονια τωρα ολο μντα "παιρνουν",ο "τραγος" τους απειλει αλλα ξαναβγαινει ο κουλομητσοτακης,και τελικα περιμενουμε τον δρακο να "πιασει" την Ρωμη.
Την ρωμη που ο γερμανος τραμπ θα τους δωσει το ¨εμβολιο" πριν τις εκλογες! Καλα κρασια και εις αλλα με υγειαν...
Ημουν ισως η μοναδικη με τοση πιστη! Σημερα αμφιβαλω περισσοτερο και απο πριν για ολα.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1600601074202#c7600057504838506732'> September 20, 2020 at 2:24 PM
..Και συνεχιζω..
Φεστιβαλ το 46ο της "κνε -οδηγητη+ με τον βρωμιαρη σαπιοκοιλια της λειβαδιας..
ΔΕΘ με το σαπιο κομματι κρεας τον αλητη τν αμορφωτο τσιπρα,,μετρα "προστασιας" με τον ανωμαλο παιδοφιλο παλιοπουστρα μητσοτακη και τον γαμια του χαρδαλια,φωφη μολις να εχει βγει απο το κομωτηριο να καταθετει τις ¨γνωσεις" της,τον λαο να ειναι σε πληρη βλακεια ανιθηκοτητα,παρακμη,πορνεια και διαστρευλωση της λογικης,και καποιος λιγο σοβαρος και ηθικος και μετριοπαθης,νοιωθει απιστευτη απειλη ,και τρεμει μην και τον στειλουν αδιαβαστο σε κανενα τρελαδικο,ολοι ,απο εξουσιες μεχρι τα προβατα που ειναι για λαος.
Ακομα και εμφανισιακα να τον δεις αυτον τον λαο,πλεον τρομαζεις.Ειναι και εκει αποτυπωμενη η παρακμη.
Γιατι μιλαμε λοιπον? Για ποσους? Για να "σωσουν" τι? Για να αναδειξουν ποιον?Μηπως και μπορουν να ξεχωρισουν τον βλακα απο τον φωστηρα?
'Αλλα ειναι αυτα τα θεματα που μπορουν να εχουν αποψη-και να την καταθετουν σαν "μεγαλοι επιστημονες".Εκει ειναι "απιαστοι".Κυριολεκτικα! Ακομα και στα "δικα τους' θεματα διακρινεις την τρελα στο κεφαλι τους.
Οχι μονο κατι δεν παει καθολου καλα! Αλλα τιποτα δεν θα μπορεσει να ξαναπαει,πριν περασουν διακοσια χρονια ,πλεον.Μιλαμε για μεγαλη ζημια.Μιλαμε για μεγαλη ντροπη.Να εχεις χασει την τιμη και την υπερηφανια σου σαν λαος,διχως να ανοιξει "μυτη".Με τι μουτρα θα 'βγεις" ξανα στην κοινωνια να παραστησεις τον μεγαλο απογονο των ενδοξων θεων της αρχαιας ελλαδας? Ειδικα οταν ο ιδιος εισαι και κουασιμοδος,και κουασιμοδος.ΔΛΔ και στο κεφαλι και στην συμπεριφορα,και στην σκεψη! Τι θα γινει, θαυμα και θα παρεις φωτηση,να ξαναγινεις φιλοσοφος?
Ο ΕΝΑΣ δεν μπορει να την σωσει την ολη κατασταση.Να αποκαταστησει την τιμη και την υπηρηφανια ,τοσων που δεν την εχουν! Ενα θεατρο,μου μοιαζει ολο!
Τι θα "σηκωσει" ο ΕΝΑΣ στις πλατες του? Κοπριες και θα τις κανει χρυσο? Δεν γινοντε αυτα τα πραγματα.Ξεφτιλες εχουμε γινει πλεον σε ολον τον πλανητη,μας ξεφτιλησαν σε ολα τα επιπεδα.Μας εκαναν σκουπιδια,γιατι ειμαστε σκουπιδια.Μακεδονια Αιγαιο,κοπους χρονων ,μας τα σαρωσαν ολα,μας διαπομπευσαν σε ολον τον πλανητη,και δεν εχει ακουστει κιχ..
Τι θα κανουμε υστερα? Θα φαμε σουπερ μαντολινι και θα γινουμε "υπερηρωες ""φωστηρες",τα νεα παιδια του φωστηρα?
Ενταξει παμε παρακατω.Τι αλβανοι τι κογκολεζοι,τι ελληνες το ιδιο,και μην σου πω ζηλευω πλεον τους αλβανους.Μεχρι και καποιος απο το κογκο αντεδρασε στον κορονο ιο .
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1600757760880#c8356699048965418796'> September 22, 2020 at 9:56 AM
Τοσος κοσμος καταστραφηκε,και θα τον βρει χειμωνας ,στην καλλυτερη περιπτωση σε τσιγκους,την ωρα που οι λαθρο ,εχουν τα καμπιγκ τους ,με τις ιατρικες τους περιθαλψεις,με τα ντιλιβερυ,στα πακετα.
Και εστησαν σοου για τους ιθαγενεις.Με λουκουμια και "διασωσεις" με συντονιστες και αμερικανιες .Με παπαδες και παπαδιες,Και η "διασωθησα" προλαβε να φορεσει και σκουλαρικια,για να βγει στο γυαλι.Ιθαγενεις ειμαστε ,οχι ο ΕΝΑΣ ,αλλα ουτε ο κανενας να μην ασχοληθει μαζι μας.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1601965153587#c7476014741133935024'> October 6, 2020 at 9:19 AM
Παναγιωτη,θα πρεπει να μας ενημερωσεις.Τι μουσι ειναι αυτο με την "ασθενεια" του Τραμπ,και την "γιατρια" του,απο την ...ελληνοαμερικανικη εταιρια,με το "φαρμακο" ?
Επικεφαλης γραφουν πως ειναι ο Καστοριανος Γιανκοπουλος.Τι παιχνιδια παιζουν?
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1603658609941#c6095822438453294295'> October 25, 2020 at 10:43 PM
Ειμαστε ,σε τετοια αναμονη,που ομοια της δεν εχουμε ξαναζησει..
Περιμενουμε και εμεις το "αποτελεσμα" των εκλογων της Αμερικης..
Βλεπουμε πως ο κορονοιος ,τους εχει ετοιμασει το εδαφος για την Ευρωπη,που τοσο πολυ επιθυμουσαν.Θα την βρουν οπως ακριβως τους βολευει..Παμφτωχη,και ευκολη στην "επενδυση"-ιδιοκτησια τους πλεον ευκολη..
Εκεινο που μας εχει παραξενεψει,ειναι πως περιμεναμε αποκαλυψεις ,απο τον "καισαρα",και ομως ειδαμε σιωπη απολυτη.
Σαν να παρακολουθουμε ταινια,και ενω ειμαστε πλεον τσακισμενοι,και απογοητευμενοι,περιμενουμε να δουμε τελικα..
Θα ανοιξει ο ατλαντικος? Θα κανει ο μωυσης το "θαυμα" του..Θα γινει η "εξοδος",θα τον κυνηγησει ο Φαραω?.
Ολα ειναι βαρια,και ασηκωτα..Τοσα χρονια περασαν,και ακομα στα ιδια σκοταδια ο ανθρωπος.Ακομα μεσα στον κατω κοσμο ειναι,και πιο βαθια,γιατι πλεον γνωριζει πως δεν ειναι τιποτα νορμαλ.Οι δυναμεις του "κακου" -πορνεια -ανωμαλια-ψευτια-πουστια-βλακεια- ειναι σε εξαρση,σε μεθη,και ολα δειχνουν πως δεν υπαρχει σωτηρια.
Και να ερθει πλεον ειναι αδιαφορο.Καποιοι δεν εχουν χρονο για νεα αρχη,για ονειρα διαθεση,ακομα και την καθε ημερα την βαρεθηκαμε,αηδιασαμε ,ακομα σχεδον και με αυτον που το σχεδιασε,γιατι δεν υπολογησε τον χρονο των τελευταιων ,που θα το ζουσαν.Και ειναι πολυς, βαρυς, και ασηκωτος.Εικοσι χρονια για την ζωη ενος θνητου,ειναι ΠΟΛΛΑ. Και εαν ειναι και σε ηλικια που τεινει προς την δυση ειναι ακομα πιο σκληρο.
Αλλα πεντε -δεκα μεχρι να ξεσκαρταρισει,τοτε απλα θα κανουμε καλα γεραματα,η καποια καλη κηδεια..
Ολο ερχεται και ολο "κλεινει" η πορτα.Θριλερ εγινε ,και κουραστηκαμε.
Η "παγκοσμια διακυβερνηση",ειτε θα εγκατασταθει ,ειτε θα αιματοκυλησει τους λαους,μεχρι να τελειωσουν οριστικα.Αργα αργα,ο χρονος κυλα,περνανε καλα,και εμεις ολο και χειροτερα.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1604281347761#c8271179970819697289'> November 2, 2020 at 3:42 AM
"Αν αποδειχθεί ότι οι Εβραίοι «κατέστρεψαν» συνειδητά τούς Αμερικανούς για να σωθούν οι ίδιοι, μαύρο «φίδι» που τους έφαγε. Γιατί ; ...Γιατί στην κυριολεξία οι Αμερικανοί είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο αυτήν τη στιγμή οι λαοί τούς ανέχονται —έστω και οριακά—. Οι Αμερικανοί είναι ο μόνος λαός που μπορεί μέσα σε μία ημέρα να τους ισοπεδώσει ...όχι μόνον οικονομικά, αλλά και ηθικά ...και αυτό είναι ίσως το χειρότερο. Οι Αμερικανοί έχουν όλες εκείνες τις πληροφορίες, οι οποίες μπορούν ν’ αποδείξουν τη συνωμοσία τού δήθεν Ολοκαυτώματος και τότε η φυγή των Εβραίων από την Αίγυπτο θα μοιάζει με περίπατο σε αστικό άλσος με λίμνες και παπάκια"
President Trump reads the "Snake Poem" at his rally in North Carolina
https://youtu.be/CgUBu1lkOMs
1 Νοε 2020
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1604649790266#c2414596404751232562'> November 6, 2020 at 10:03 AM
Εκλεισαν τους λαους μεσα ,για να προχωρησουν τα σχεδια τους ανενοχλητοι,για να μην αντιδρασουν .Ειναι σε πανικο.
Ενας πλανητης ειδε σε ζωντανη μεταδοση την μαιμου δημοκρατια .Ειδε τους καρναβαλους να «κονταροχτυπιουντε» ,για την «εξουσια» και την κλεψια αυτης ,με τους τροπους που ολοι οι λαοι ειχαν ζησει.
Ενα «μυστικο» που ολοι γνωριζαν και ολοι σιωπουσαν.
Εαν πας για κοσμοκρατορια με «οπλα» τον φοβο του κοροιδοιου, την ρεμουλα και την απολυτη καταστροφη,τοτε ναι σου αξιζει να «χριστεις» ο απολυτος ηλιθιος,το απολυτο κατακαθι το απολυτο τιποτα.
Τοτε ναι αξιζει να γελασει ολη η γη μαζι σου.Τοτε ναι σου αξιζει η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ. Να τα εχεις κερδισει ολα και να τα χασεις ολα.! Μπροστα στα ματια ολων των ανθρωπων της γης ,τετοια ξεφτιλα τους. Μονον ΕΝΑΣ μπορει να ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΕΤΣΙ.
Την πατησαν τα σκουπιδια..
«Ανοιξε » η κερκοπορτα. Ξεφτιλιστηκαν με την demokracy .Εφθασε η ωρα να ζητησουν την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ Ο ΔΡΑΚΟΝΤΑΣ
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΕΤΟΙ ΚΑΘΟΝΤΕ ΣΤΗΝ ΓΗ!
ΥΔΡΟΧΟΟΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Τελαυταια «λεπτα » πριν το ΞΙΦΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ πεσει στα κεφαλια των ανομων.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1604863582358#c4366189902976851584'> November 8, 2020 at 9:26 PM
..Παμε για το 2024...
Και βλεπουμε,καθως δεν "μασανε",και δεν "κολλανε" σε τιποτα. Νοθειες κλεψιες μμε,και αυτη η φαση δεν θα τελειωσει ποτε.
Καλα δεν περιμεναμε πως θα το αφηναν στην τυχη του ,την πατησαν μια φορα με τον τραμπ,το πηραν το "μαθημα τους',και το "καλο το παλικαρι, ξερει και αλλο μονοπατι.
Και αυτος εαν ηθελε ειχε καθαρισει το τοπιο,τους ειχε βγαλει ολους στην φορα και πρωτη πρωτη την Γερμανια.Δεν το εκανε.Ας προσεχε και αυτος και εμεις.
Εμεις τα κεφαλια μεσα,και τις μασκες του ζορο.. Μεχρι να ψωφαμε ολα τα προβατα απο ασφυξια..Καλο καλοκαιρι τις βγαζουμε και βλεπουμε.Θα ξεσαλωσει ο κουλης και η παρεα του.Ο κοσμος για καλο και για κακο τραβηξε για το χωριο του,και εμεινε η "πρωτευουσα" ελευθερη για τους νεους "κατοικους".
Το ειχαν ετοιμο το "αποτελεσμα" για αυτο και λιγες ημερες πιο πριν ο κορονοιος εκανε βυζιτες "εντατικα". Ολοι μεσα στα σπιτια κλεισμενοι και οι "οργανοπαιχτες" ρυθμιζουν ,μεχρι να ανακοινωσουν τον "μεσσια" της γης.
Ποιος θα εχει σειρα? Μαλλον εμεις ...την απαλοιφη μας..
Καμμια αποκαλυψη,για τον κορονοιοι,δεν "εγινε ",παροτι οι περισσοτεροι ξερουν πως ειναι ψεμμα.Ετουτες τις καταστασεις δεν βρισκεις λογια να τις περιγραψεις Η απολυτη βλακεια..Η απολυτη αποχαυνωση..το απολυτο μηδεν.
Το πρωτο που θα καταργησει δηλωσε ο αλτσχαιμερ,ειναι ο αντιμεταναστευτικος νομος..
Αντε γεια!!!!!!!!Οι επομενοι που θα ερθουν θα ειναι απο τον αμαζονιο.
Ουτε σε διακοσια χρονια δεν υπαρχει σωτηρια.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1605035311794#c8740339303428733975'> November 10, 2020 at 9:08 PM
Αυτό το νέο Lock down μήπως μας το επέβαλλαν οι Γερμανοί για να καταστραφούμε οικονομικά και να σωθούν αυτοί με τα πλεονάσματα τους; Μήπως η κυβέρνηση πήρε εντολή από τους Γερμανούς ; Τι λέτε ;
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1607596547668#c7004429855613167263'> December 10, 2020 at 12:35 PM
Θεωρίες επί θεωριών και τίποτα χειροπιαστό.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1608805952034#c6338287723852688181'> December 24, 2020 at 12:32 PM
Κάπου χάθηκε η μπάλλα.Αυτό που βλέπω εγώ είναι οι δασμοί στα κινέζικα προιόντα και μετά η διασπορά του ιού..
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?showComment=1609699247456#c6890697084732915120'> January 3, 2021 at 8:40 PM
Ρέ παιδιά μιά απορία εύλογη ,έχω.Έχουν "νοσήσει" τόσοι διάσημοι,κανένας δέν τα τίναξε,παρά μόνο όσοι είχαν ήδη πάρει σειρά .Μόνον όσοι τους είχε έρθει κάλεσμα,από τόν Άγιο πέτρο γιά απόσυρση λόγω παλαιότητας.Πώς λοιπόν όλοι αυτοί τήν γλύτωσαν στό τέλος,αλλά οι κοινοί θνητοί,-κατά τά λεγόμενα τους- πεθαίνουν σωρηδόν ? Μέ αυτήν τήν λογική τά γραφεία τελετών έχουν κάνει χρυσές δουλειές.Νά μάς πούν καί αυτοί τί θά τά κάνουν τόσα λεφτά? Αυτοί θά είναι πάμπλουτοι μετά από όλο αυτό τό χάλι μας.Στίς γειτονιές πάντως τέτοια ιβέντ δέν ,έχει.Γιά κάποιον λόγο λιγότερα έχει καί όχι περισσότερα.