"Μεγάλη μπουκιά φάε …μεγάλη κουβέντα μη λες" …λέει ο ελληνικός λαός …και για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκε. Πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις, εκτέθηκε το γνωστό "τσίρκο" του "ανθρωπισμού" και του "πολιτισμού". Εκτέθηκε το μισελληνικό "κονκλάβιο" της πολιτικής και της "διανόησης" στην Ελλάδα. Μητσοτάκης, Κοέν, Δήμου, Φραγκουδάκη και τα άλλα τα "παιδιά", αναγκάζονται τώρα και κρύβονται. Μαθαίνουν να σφυρίζουν και να μιμούνται το παιδί του Λουντέμη, που μετρούσε τ' άστρα.
Δεν μπορούν να πάρουν τη "σημαία" του ανθρωπισμού και του πολιτισμού και να την μπήξουν στην "καρδιά" των Ελλήνων. Αυτοί, οι οποίοι ψάχνουν ευκαιρίες, για να βγουν και να καταγγείλουν "βαρβαρότητες", τώρα κρύβονται.
Στη θέση του κατηγορούμενου αυτή τη φορά δεν είναι οι Έλληνες και η Ελλάδα, για να βγουν και να τους βρίσουν. Στη θέση του κατηγορούμενου είναι πλέον το κράτος των Εβραίων. Το κράτος των επαγγελματιών θυμάτων. Το κράτος των αφεντικών τους. Το θέμα της εβραϊκής αθλιότητας είναι "πιασάρικο" και εύκολο στον χειρισμό του, αλλά απαγορευμένο. Είναι θέμα, το οποίο ενδείκνυται για πύρινους λόγους και για εκ του ασφαλούς επίδειξη ευαισθησίας, αλλά δυστυχώς δεν μπορούν να το εκμεταλλευτούν. Οι δολοφόνοι σ' αυτήν την περίπτωση είναι τα ίδια τα "αφεντικά" τους. Τώρα είναι δύσκολο να ξεκινήσουν να υπερασπίζονται τον πολιτισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, γιατί πρέπει να θίξουν τους Ρότσιλντ, τους Ροκφέλερ, τον Τρισέ, τον Μπενράκε, τον Σόρος, τον Κίσινγκερ και πλήθος άλλων "καλών" και προπάντων πολιτισμένων ανθρώπων.
Αναγκαστικά τώρα εκτίθενται. Αναγκαστικά τώρα εξευτελίζονται. Αυτοί, οι οποίοι ξεσήκωσαν τον κόσμο ολόκληρο για τον προβοκατόρικο εμπρησμό της Συναγωγής των Χανίων, τώρα κάνουν τους αδιάφορους. Αυτοί, οι οποίοι στο όνομα του πολιτισμού προσπάθησαν να "ματώσουν" τον "εγκληματικό" ελληνισμό, τώρα κάνουν τους αδιάφορους μπροστά στα εγκλήματα των Εβραίων δολοφόνων του δολοφονικού Ισραήλ. Γι' αυτόν τον λόγο μιλάμε για εξευτελισμό. Εξευτελίζεσαι όταν "ξεσηκώνεις" τον κόσμο για μια καμένη ντιβανοκασέλα και ένα καπνισμένο ταβάνι και κλείνεις τα μάτια σε μια μαζική δολοφονία. Σε ένα απίστευτο μακελειό με θύματα ανθρώπους, οι οποίοι απλά ήθελαν να βοηθήσουν συνανθρώπους τους.
Εξευτελίστηκες μία φορά, όταν δεν ζήτησες συγνώμη με την αποκάλυψη της προβοκάτσιας της Κρήτης και εξευτελίζεσαι πολλαπλάσια, που δεν καταγγέλλεις τη δολοφονία αμάχων ανθρώπων από ένα οργανωμένο και οπλισμένο κράτος. Μιλάμε για το απόλυτο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και του πολιτισμού. Ακόμα και το τρομοκρατικό έγκλημα φανατικών —αλλά μεμονωμένων— τρομοκρατών είναι ασήμαντο μπροστά στο έγκλημα ενός επίσημου μηχανισμού …ενός νόμιμου κράτους. Μιλάμε για το απεχθέστερο των εγκλημάτων. Μιλάμε για κρατική τρομοκρατία. Μιλάμε για δολοφόνους, οι οποίοι φορούσαν επίσημες κρατικές στολές ενός κράτους "πειρατή". Ενός κράτους, το οποίο δεν έχει καμία σχέση όχι απλά με τον διεθνή νόμο, αλλά με τη λογική.
Και όμως... Οι γνωστοί "ευαίσθητοι", που μπορούν να εντοπίσουν και να καταγγείλουν ακόμα και ένα ανεπαίσθητο αντισιωνιστικό "βλέμμα", κάνουν τα στραβά μάτια, βλέποντας το σιωνιστικό έγκλημα. Αυτοί, οι οποίοι αντιλαμβάνονται τα "φονικά" βλέμματα, δεν αντιλήφθηκαν τα φονικά όπλα. Εξαφανίστηκαν όλοι τους …Ούτε είδαν …ούτε άκουσαν το παραμικρό. Προφανώς "πείστηκαν" από το επίσημο κράτος των Εβραίων για το "δίκιο" του. Το δίκιο αυτού, ο οποίος αυτοπροστατεύεται από τους "τρομοκράτες". Τους "τρομοκράτες", οι οποίοι μετέφεραν "ύποπτα" αναπηρικά καροτσάκια, "εκρηκτικά" Depon και "φονικές" πατερίτσες.
Αυτό το ανθρωπιστικό "τσίρκο" αναζητούμε σ' αυτό το κείμενο. Τους γνωστούς έμπορους "πολιτισμού" και ανθελληνισμού. Θα ξεκινήσουμε από την απουσία του πιο "αγαπημένου". Από την εκκωφαντική "σιωπή" του ανθρώπου, ο οποίος τοποθετείται σε όλα τα θέματα πριν από όλους. Πού είναι ο συνήθως βιαστικός Μητσοτάκης, να μας πει τις απόψεις του για το ισραηλινό έγκλημα; Αν αυτοί, που έβαλαν φωτιά στην ανενεργή Συναγωγή —και οι οποίοι αποδείχθηκε ότι δεν ήταν Έλληνες— ήταν η "ντροπή της Κρήτης" σε περίπτωση που ήταν Έλληνες, τότε οι Ισραηλινοί φονιάδες τι είναι; Η "ντροπή της ανθρωπότητας"; Γιατί δεν βγαίνει να τους καταγγείλει; Φοβάται να καταγγείλει τους Εβραίους, γιατί τους έχει ανάγκη τώρα που η Ντορούλα έπιασε το "ράφι" και έχει ανάγκη το διεθνές "προφίλ";
Πού είναι εκείνος ο απίστευτος χαφιές από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού; Ο Andrew Apostolou, ο οποίος "αρθρογραφεί" στη Wall Street Journal; Αυτός, ο οποίος παραλλήλισε τη σύγχρονη Ελλάδα με την Τουρκία, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι Έλληνες —και στη συγκεκριμένη περίπτωση οι Κρητικοί— είναι κάτι σαν βάρβαροι και αιμοσταγείς "ταλιμπάν-γενίτσαροι". Τους "ταλιμπάν", που καίνε "ντιβανοκασέλες", τους εντόπισε. Τους "ταλιμπάν", που σκοτώνουν αθώους, δεν τους είδε; Μόνον τις "ντροπές" της Ελλάδας βλέπει; Τις "ντροπές" των αφεντικών του δεν τις βλέπει ο "μεροκαματιάρης" των Εβραίων; Αυτός, ο οποίος αισθανόταν ντροπή για τον εαυτό του, επειδή είναι ομοεθνής εμπρηστών, δεν αισθάνεται τώρα ντροπή, που είναι κωλοσφούγκι δολοφόνων;
Πού είναι ο γνωστός "παπατζής" του Λουτρακίου; Η λάσπη του τζόγου. Το κατακάθι της κοινωνίας. Αυτός, ο οποίος απειλούσε θεούς και δαίμονες, επειδή απλά υπέθετε ότι κάποια ελληνικά "κτήνη" έκαψαν στη Συναγωγή των Χανίων μερικά "πατερικά" σωβρακολάστιχα, ένα "ιερό" μπαουλοντίβανο και μια "ευλογημένη" ντιβανοκασέλα. Αν κάποιοι, που καίνε μερικές ντιβανοκασέλες, πρέπει να "ξεκουμπιστούν" από το νησί τους, τι πρέπει να κάνουν οι Εβραίοι του Ισραήλ μετά από τα εγκλήματά τους; Να "ξεκουμπιστούν" αρχικά από τη Μέση Ανατολή και στη συνέχεια από τον Πλανήτη;
Πού είναι η Φραγκουδάκη; Η γνωστή "ιατροδικαστής" μαζικών εγκλημάτων. Αυτή, η οποία ανακάλυψε ότι το κύριο αίτιο του θανάτου στη Μικρασιατική Καταστροφή ήταν ο συνωστισμός. Γιατί δεν επαναλαμβάνει την "επιστημονική" της δράση; Ας βγει κι ας πει στον κόσμο την "αλήθεια" για το μοιραίο συμβάν. Να βγει και με τη γνωστή "επιστημοσύνη" της να διαβεβαιώσει τον κόσμο ότι τους ακτιβιστές δεν τους σκότωσαν οι Ισραηλινοί. Οι ακτιβιστές σκοτώθηκαν, επειδή το πλοίο δεν είχε σκαλοστάσια στις προβλεπόμενες από τον διεθνή νόμο διαστάσεις. Μερικοί από αυτούς σκοτώθηκαν, επειδή, εξαιτίας του ενθουσιασμού τους και των εσφαλμένων εκτιμήσεών τους, έπεσαν με απίστευτη φόρα πάνω σε κάτι σφαίρες, τις οποίες τις είχαν αφήσει οι Ισραηλινοί να "αιωρούνται".
Πού είναι ο "μέγας" διανοούμενος Δήμου με το "ανεπανάληπτο" έργο με τον τίτλο …"Η δυστυχία του να είσαι Έλληνας"; Ο άτυχος Δήμου. Πραγματικά άτυχος, γιατί δυστυχώς γι' αυτόν οι δολοφόνοι δεν είναι κάποιοι δασύτριχοι Έλληνες, για να βγει —ακόμα και με τις πιτζάμες— και να τους καταγγείλει. Να βγει και να διεκδικήσει τη "δόξα" του εκπολιτιστή "κονκισταδόρα" της βαλκανικής μας γειτονιάς. Ο άνθρωπος ήταν πολύ άτυχος, αλλά πάντα υπάρχουν περιθώρια. Γιατί δεν γράφει την επόμενη επιτυχία του με τον τίτλο …"Η δυστυχία του να είσαι χαφιές"; Να το γράψει και να το αφιερώσει στον εαυτό του, στους δικούς του και σε όλους τους παραπάνω.
Αϊ στο διάολο καραγκιόζηδες !!!


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Δημιουργός της θεωρίας του ΥΔΡΟΧΟΟΥ και πρόεδρος του ΕΑΜ Β’
Κατεβάστε το κείμενο σε μορφή PDF

40 ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ:

FREE GAZA. Πού είναι οι απίστευτοι μισέλληνες να κάνουν δηλώσεις;


  1. ΔΙΟΓΕΝΗΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275579693095#c1271420100611991826'> June 3, 2010 at 6:41 PM

    Φάνηκε για άλλη μια φορά το ποιόν της "υψηλής διανόησης" και των "ευαίσθητων" της Ελλάδας.
    (Ο Παναγιώτης μπέρδεψε τη Φραγκουδάκη με τη Ρεπούση, αλλά δεν πειράζει. Ίδιοι σκατάνθρωποι είναι και οι δύο, τους ίδιους σκατανθρώπους έχουν για αφεντικά.)

     

  2. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275581586486#c2904559296492261696'> June 3, 2010 at 7:13 PM

    Καλησπέρα Διογένη!

    Ναι, κατά πως φαίνεται την Ρεπούση εννοούσε αλλά τελικά πέτυχε διάνα, όπως επισημαίνεις κι εσύ. Ίδια σκατά, από ίδιους κώλους βγαίνουν.

     

  3. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275585487227#c2673931913988526190'> June 3, 2010 at 8:18 PM

    Kαι φυσικά, όπως λέει και η παροιμία, ο χοίρος (Τραιανού) τη λάσπη κυνηγά!

     

  4. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275585679528#c1010882565987945335'> June 3, 2010 at 8:21 PM

    Αν μας το κάνεις λιανά, μπορεί και να καταλάβουμε τι εννοείς

     

  5. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275592227947#c673636996025984119'> June 3, 2010 at 10:10 PM

    Ανώνυμε 3 εννοείς ότι ο Τραϊανού κυνηγά και κατηγορεί όλους τους βρώμικους, διεστραμμένους, απατεώνες και τα αποβράσματα της κοινωνίας?
    Κάποιος δεν πρέπει να το κάνει?
    ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.
    Αν το κάναμε όλοι μαζί θα ήταν καλύτερη η Ελλάδα σήμερα.

    ΥΓ. Φίλε ΥΔΡΟΧΟΕ σε παρακαλώ μη μου κόβεις την όρεξη με τη φρασεολογία σου. Κάνε λίγο κράτει.

     

  6. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275592524912#c8685558712801199990'> June 3, 2010 at 10:15 PM

    Καλά φίλε μου. Άλλη φορά θα είμαι εγκρατής!

     

  7. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275593790852#c134213141775627296'> June 3, 2010 at 10:36 PM

    Ξέρω ότι εξοργίζεσαι πολύ με όλα αυτά που γίνονται και μιλάς έτσι από αγανάκτηση.
    Μη νομίζεις, όλοι κάπως έτσι νιώθουμε αλλά τα κρατάμε μέσα μας.
    Ως πότε όμως?
    Για να αντιμετωπίσουμε την ακρίβεια αναγκαζόμαστε να κάνουμε από 2 δουλειές ο καθένας.
    Φοβάμαι όμως ότι κερδισμένη θα είναι μόνο η εφορία.

     

  8. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275594490449#c2030155234354751921'> June 3, 2010 at 10:48 PM

    Η αλήθεια είναι ότι στενεύει πολύ η κατάσταση. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν φτάσει η κατάσταση στα όριά της δεν πρόκειται να κουνηθεί κανείς από την θέση του. Και η αλήθεια, επίσης, είναι ότι όλη αυτή η πορεία είχε προβλεφθεί.

    Ίσα ίσα, που είμαστε κατά πολύ πιο ψύχραιμοι από ό,τι περιμέναμε. Απλώς, επειδή παρακολουθούμε τον Παναγιώτη Τραϊανού εδώ και χρόνια, ξέρουμε τι θα γίνει. Αυτό που - ίσως - δεν ξέρουμε, είναι πόση υπομονή διαθέτουμε.

     

  9. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275594737167#c6605217251073414638'> June 3, 2010 at 10:52 PM

    Κάποτε λέγαμε: μεγάλη μπουκιά φάε.
    Τώρα, μας κάνουν και τη μπουκιά μπουκίτσα.
    Συμφωνείτε κ. φίλοι του Τραϊανού?

     

  10. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275595150034#c2095834794692459534'> June 3, 2010 at 10:59 PM

    Εξαντλήθηκε ΟΛΗ η υπομονή του κόσμου.
    Και που να έρθει και το καλοκαίρι.
    Τότε η κρίση θα φτάσει στο αποκορύφωμά της.
    Τότε θα αρχίσει να πεινάει και να κλαίει ο κόσμος.
    Όσο για την ψυχραιμία δεν ξέρω αν θα την έχουν όλοι μέχρι τότε.

     

  11. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275597809565#c6527747825736116842'> June 3, 2010 at 11:43 PM

    Φίλε #9
    Τώρα αντιστράφηκε το πράγμα. Μεγάλες μπουκιές εμείς δεν κάνουμε, αλλά δυστυχώς οι κάφροι της εξουσίας εξακολουθούν να λένε μεγάλα λόγια...

    Φίλε #10
    Και προβλεπεται ο χειμώνας να είναι κατοχικός. Είναι γραφτό ότι αυτός ο τόπος αν δεν πιάσει πάτο, δεν μπορεί να ξανα-ανηφορίσει προς τα ψηλά. Η διαφορά με το παρελθόν όμως, είναι ότι οι Έλληνες πλέον είναι υποψιασμένοι και μορφωμένοι και δεν ανέχονται να τους δουλεύει κανένας. Επιπλέον όλα τα κόλπα που έχουν εφαρμοστεί στο παρελθόν έχουν γίνει γνωστά.

     

  12. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275599068981#c7518869197888642660'> June 4, 2010 at 12:04 AM

    Φασίστες ακουστε καλά για να μαθαίνεται. Σε ένα από τα πλοία δεν ήταν ακροαριστεροί, αλλά Τούρκοι Ισλαμοφασίστες του κερατά, που είχαν εντολή από τον τραμπούκο της περιοχής να δημιουργήσουν επεισόδια. Όλη η προσπάθεια ήταν πολιτική, χρηματοδοτούμενη από Ισλαμικά κεφάλαια. Χεσμένους έχουν τους παλαιστίνιους και τα παιδιά τους. Εδώ δεν νοιάζονται για τα παιδία της γειτονιά τους και θέλουν να με πείσουν για τον πόνο τους για τους Παλαιστίνιους? Αν θέλαν να τους δώσουν ανθρωπιστική βοήθεια μπρούσαν να το κάνουν από εδάφους όπου είναι ελέυθερη η μεταφορά προιόντων (μετά απο έλεγχο για μεταφορά όπλων). Αν όταν σου έρχονταν με τον ίδιο τσάμπουκα στην χώρα σου τους αντιμετώπιζες ανάλογα δεν θα έκανε διακοπές το τουρκικό ναυτικό διακοπές έξω από την Κέα. Οι εβραίοι σήμερα ομοιάζουν περισσότερο στην ψυχή στους αρχαίους Έλληνες παρά αυτά το σουργελο της αριστεράς που μας κυβερνούσε 25 χρόνια

     

  13. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275599256771#c5849393771338540167'> June 4, 2010 at 12:07 AM

    #12 είπε:

    "Οι εβραίοι σήμερα ομοιάζουν περισσότερο στην ψυχή στους αρχαίους Έλληνες παρά αυτά το σουργελο της αριστεράς που μας κυβερνούσε 25 χρόνια "

    Επειδή είμαστε κουρασμένοι και λέμε να πάμε για ύπνο, επίτρεψέ μας να σου απαντήσουμε αύριο. Όποιος φίλος αναγνώστης θέλει και μπορεί, παρακαλείται να απαντήσει στον #12

     

  14. Μούσα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275599468360#c1223965124213859054'> June 4, 2010 at 12:11 AM

    Υπάρχουν και καποια ευχάριστα

    "Η κινητοποίηση με τη συγκρότηση μετώπου αντιμπίλντεμπεργκ από τις ραγδαία ανερχόμενες νέες δυνάμεις Ρωσίας, Κίνας, Νότιας Αμερικής, αλλά και Ιαπωνίας γύρισε σε μπούμερανγκ την τελική επίθεση των περιούσιων σιωναζί της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ για τη συγκρότηση παγκόσμιας διακυβέρνησης."
    Ολα τα δημοσιεύματα και ανταποκρίσεις από την πρώτη μέρα της διάσκεψης που ξεκίνησε σήμερα στο ισπανικό ξενοδοχείο Dolce Sitges, νότια της Βαρκελώνης, παρουσιάζουν ως αποτυχημένη την ετήσια συνάντηση της Λέσχης “πολιτικού και κοινωνικού προβληματισμού” η οποία ολοκληρώνεται την ερχόμενη Κυριακή. Τα ρεπορτάζ των δημοσιογράφων είναι όλα στη γραμμή “σας καταλάβαμε κατεργάρηδες, τα σχέδιά σας δεν περνούν”. Είναι φανερό ότι κάποιος συσχετισμός παίχτηκε και αυτή τη φορά χάθηκε για τα νεοταξίτικα καθάρματα, γεγονός που καθυστερεί την υλοποίηση των σχεδίων τους.
    (εδω για λεπτομέρειες http://neotera.wordpress.com/)



    ΑΝ αυτά είναι αληθινά και οχι για το θεαθήναι τοτε το κτήνος πληγώθηκε σοβαρα και τωρα θ΄αρχίσει να βρυχάται και να χτυπάει οπου και οποιν βρεί.
    Kοιτάζω και το ρολόι δίπλα.... άλλες δυο ημέρες εμειναν,τούρκικο πολεμικό παει στο Ισραηλ....
    Παρ΄ολα ταυτα και μονο η ιδέα οτι μπορει ν΄απαλλαγούμε απο αυτό το κτήνος γεμίζει μ΄απίστευτη, προτόγνωρη χαρά την πονεμένη μας ψυχή και καρδιά απ΄αυτά τα τέρατα.

    ΟΣΟ για τους Μισέλληνες τι να πείς.
    Εδω οι "Ελληνες" και μαλιστα εκ του πατριωτικού χώρου πολλοί ή απλως πατριώτες ριξαν τις μάσκες τους και αρχισαν να μιλανε μέχρι και για συμμαχία Ισραηλ -Ελλάδας και θα έλεγαν κατι οι γνήσιοι Μισέλληνες?
    Οπως εγραψα και αλλού "ΟΙ Μάσκες επεσαν...!"
    και το θλιβερό αυτό περιστατικό ηταν η ευκαιρία για να μετρηθουμε να δουμε ποσοι είμαστε,
    ηταν η ευκαιρία για να δουμε ποια τα πραγματικά πρόσωπα κάποιων,που δεν μπορουσαν να φανουν κατω απο τις διαφορες κατακραυγές κατα της κυβέρνησης αυτής ή αλλες δυσφορίες.
    ΑΗΔΙΑ και Σαστισμα αρχικά για την σταση γνωστών-αγνώστων, την απροκαλυπτη υποστηριξη των ΣΙωνιστων ως και επιβράβευση,και την επιθυμία για ταυτιση Ελλαδας ΙΣραηλ.
    Τα αυγα αρχίζουν να βγαίνουν απο τα τσοφλια τους και δεν είναι κοτοπουλα αλλά ερπετοειδη
    -οπως τα "μοιραία αυγά' του καθηγητη Περσικωφ του Μπουλγκακωφ - ετοιμα να ρίξουν το φασιστικό τους δηλητήριο οπως τ΄αδελφάκια-ξαδελφάκια τους γεννηματα των εχιδνών.
    Ομως η κάθαρση και ο διαχωρισμός της ηρας απο το σιτάρι είναι λυτρωτικά γιατί δεν ταλαντεύεσαι πλέον για τις αγνες ή μη προθέσεις κάποιων και νιώθεις αγαλλίαση απο την αναγνώριση των ομοίων σου."
    μεταξυ των οποίων φυσικά και οι υπεύθυνοι αυτού του blog και φυσικά ο κ.Τραιανού.



    ΑΥτο το περιστατικο

     

  15. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275601278336#c7821071608751157566'> June 4, 2010 at 12:41 AM

    << Εκτέθηκε το μισελληνικό "κονκλάβιο" της πολιτικής και της "διανόησης" στην Ελλάδα. Μητσοτάκης, Κοέν, Δήμου, Φραγκουδάκη και τα άλλα τα "παιδιά", αναγκάζονται τώρα και κρύβονται. >> Αυτό τα λέει όλα και φυσικά δεν εννοεί τα άτομα βιτρίνα αλλά τα οργανωμένα σχέδια που εξυπηρετούν όλοι αυτοί.

    Κύριε Τραϊανού θέλουμε και ανάλυση αυτού του επεισοδίου ως ρήξης μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ. Ένα ενδιαφέρον σενάριο που ακούμε είναι πως ήταν προσυμφωνημένο και τεχνητό για να πλησιάσει η Τουρκία τους ποθητούς της Άραβες και έτσι να τους ελέγχει το Ισραήλ με έμμεσο τρόπο. Τι λέτε εσείς για αυτό;

     

  16. Μούσα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275602094924#c1390555158246520605'> June 4, 2010 at 12:54 AM

    Μιας και δεν εχω κοιμηθεί ακομά και επειδή το ζητήσατε ειπα ν΄απαντήσω αν και η τελευταία φραση θα μπορούσε να είναι ανέκδοτο.

    #12
    Καταρχην οση σχέση εχει το Φως με το σκοτάδι αλλο τοσο η ψυχή του ΕΛληνα με των Εβραίων και δη των Σιωνιστών.
    Επειδή ομως απ΄τον λόγο σου φαίνεται οτι τα πιστευεις αυτα που λες και μάλλον σ΄εχουν κοροιδέψει
    μαθε οτι αυτοι εκεί οι Ισραηλινοι ειναι πορωμένες μηχανές φονιάδες που καποιοι τους ειπαν οτι είναι οι περιούσιοι,
    ειδικοί σε βασανιστήρια με ηλεκτροσοκ,ενέσεις κ.τ.λ σε φυλακισμένους,
    ειδικοί σε επιθέσεις σε αμάχους ,και ιδιαίτερα παιδιά και γυναίκες,
    σ΄αποκλεισμούς και καταπάτησεις εδαφων με τις πλάτες άλλων και με διάφορα τεχνάσματα..
    Ως εκ τουτου καμια ομοιότητης με τους ΄Ελληνες,

    Επίσης απ΄το δίλημμα Ισραηλ ή Τουρκία, ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε.
    Ενας είναι απο πίσω απ ολα, οποτε διλημματα τέτοιου τύπου δεν τίθονται για αυτους που γνωρίζουν, καταλαβαίνουν ή απλά είναι ΕΛληνες

    ΟΣο για την λέξη φασίστας μαλλον θα επρεπε να έχεις ζησει ως Παλαιστινιος εκει για λιγο καιρό ή να εχείς δεχτεί οποιασδήποτε μορφης "επίθεση" απο Σιωνιστή και να δείς ποιος είναι ο Φασίστας.
    Αυτη η λέξη δεν είναι καν ελληνική #12 και γι΄ αυτο δεν μπορεί να χαρακτηρίζει ποτέ τους Ελληνες.Μάλλον για αλλους "εφευρέθηκε".

     

  17. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275603617691#c7001031528399413244'> June 4, 2010 at 1:20 AM

    Εγώ δεν θα υποστηρίξω ούτε το Ισραήλ ούτε την Τουρκία γιατί είναι οι δύο διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος.
    Γιατι σκάτε; Αν η Τουρκία ήταν στη θέση του Ισραήλ θα έπρατε διαφορετικά;
    Οχι βέβαια!!
    Θέλω επίσης να μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω για τον ανθρωπιστικό ρόλο και των τούρκων ανθρωπιστών,καθως και των ελλήνων,και απορώ πράγματι για τη θέση στο συγκεκριμένο αρθρο του κ.Τραιανου,γιατι πιστευω να γνωρίζει τον ρόλο των διαφόρων αντιρατσιστικών και ανθρωπιστικών ΜΚΟ και απο που χρηματοδοτούνται.
    Τέλος θα ήθελα να πω οτι μου δίνει την εντύπωση μιας στημένης προβοκάτσιας με αποτέλεσμα την συσπειρωση του ισλαμικού κόσμου και ανάδειξη της Τουρκίας ως ηγέτιδα δύναμη τους,υπο την καθοδήγηση πάντα του Ισραήλ.Οσο για τις σχέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ τις βλέπω τόσο καλές όσο ποτέ άλλοτε.

     

  18. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275613063257#c6506567908983850895'> June 4, 2010 at 3:57 AM

    Kommunia tou kerata!

     

  19. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275643844150#c1074577232868476754'> June 4, 2010 at 12:30 PM

    Οτιδήποτε ακραίο είναι ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ.
    Εννοώ όπου δεν υπάρχει διάλογος υπάρχει...ΦΑΣΙΣΜΟΣ.

     

  20. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275655193344#c3078879174640564990'> June 4, 2010 at 3:39 PM

    Αγαπημένε μου φίλε Υδροχόε
    μπορεί οι κάφροι της εξουσίας να λένε ακόμη μεγάλα λόγια αλλά κανείς πλέον δεν τους πιστεύει.
    Επειδή η δουλειά μου είναι τέτοια που μου επιτρέπει τις πρωινές ώρες να συνομιλώ με πολύ κόσμο, βλέπω την απογοήτευση των ανθρώπων από όλους τους πολιτικούς που από παλιά μας κυβερνούν.
    Δεν υπάρχει φανατισμός και δεν μαλώνουν πια μεταξύ τους για τα κόμματα, όπως γινόταν κάποτε.
    Είναι ηλικιωμένα άτομα που δούλεψαν σκληρά στα νιάτα τους με πολλές στερήσεις, για να ζούμε εμείς μια καλύτερη ζωή και βλέπουν το όνειρό τους να μένει ανεκπλήρωτο.
    Πονάει η ψυχή μου και στεναχωριέμαι όταν βλέπω το βλέμμα τους και δεν μπορώ να βοηθήσω. Περιμένουν όλοι κάποιον που θα μας σώσει από την καταστροφή που έρχεται.
    Ξέρουν πως θα φύγουν από τη ζωή σύντομα και σκέφτονται εμάς.
    Μου λένε: παιδί μου θα πούμε πάλι το ψωμί ψωμάκι.
    Χαίρονται πολύ που μου μιλούν και δεν μ΄αφήνουν να φύγω αλλά τι μπορώ να πω ή να κάνω για να ηρεμήσουν?
    Σε παρακαλώ φίλε, πες μου.
    Ηλιαχτίδα!

     

  21. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275676014237#c2158876513415268033'> June 4, 2010 at 9:26 PM

    Γεια σου Μούσα!

    Το κτήνος στα αλήθεια είναι βαριά πληγωμένο. Πάνω στην απόγνωσή του, επιχειρεί κινήσεις οι οποίες για να αποδώσσουν απαιτείται σχεδιασμός και υπομονή

    δεκαετιών, ενώ αυτοί προσπαθούν να τα εφαρμόσουν όλα σε μια μέρα. Το κτήνος θα πεθάνει πολύ γρηγορότερα από ότι νομίζουμε.

    Γεια σου φίλε #15

    Ο Παναγιώτης Τραϊανού στο παρελθόν έχει πολλές φορές καταδείξει και αποκαλύψει σενάρια εντελώς αόρατα, τα οποία επαληθεύτηκαν μέχρι κεραίας. Το πιο

    πιθανό είναι ότι θα έχουμε και σε αυτήν την περίπτωση ένα γραπτό του.

    Φίλε #17

    Δεν υπάρχει σώφρων άνθρωπος που να πιστεύει ότι οι ΜΚΟ δημιουργήθηκαν για τον σκοπό τον οποίο προφασίζονται. Ούτε εσύ, ούτε εμείς, ούτε κανείς νοήμων

    πιστεύει κάτι τέτοιο. Προφανώς, ο Παναγιώτης Τραϊανού, επέλεξε με αυτό το κείμενό του να εστιάσει αλλού και όχι σε αυτό το οποίο ορθώς επισημαίνεις.


    Φίλε #19

    όπως βλέπεις, εδώ μέσα ο διάλογος διεξάγεται ανεμπόδιστα.


    Γεια σου Ηλιαχτίδα!

    Είπες: "Περιμένουν όλοι κάποιον που θα μας σώσει από την καταστροφή που έρχεται."

    Ελπίζουμε κι εμείς όταν έρθει εκείνη η ώρα, που θα έρθει σύντομα, να φερθούν ως Νέστορες. Έστω και την ύστατη στιγμή, να μαζέψουν όσα κομμάτια εμπειρίας

    έχουν και να φερθούν ανάλογα.

    Ρωτάς τι να τους πεις... Τούτο μόνο... Να κλείσουν την τηλεόραση και να μην διαβάζουν εφημερίδα. Δύσκολο πράγμα για τους ηλικιωμένους

    ανθρώπους, αλλά όλοι αυτοί που στο παρελθόν κάνανε το ένα λάθος πίσω από το άλλο, σήμερα είναι όλοι ηλικιωμένοι.

     

  22. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275681221388#c1011075489863752151'> June 4, 2010 at 10:53 PM

    Κάποτε νόμιζαν ότι με κάθε αλλαγή που θα προέλθει από την ψήφο τους θα αλλάξουν τον κόσμο όλο καθώς και την ίδια τους τη ζωή προς το καλύτερο φυσικά και δε νομίζω πως πρέπει να τους κατηγορήσουμε γι αυτό.
    Πέρασαν πολύ δύσκολα χρόνια. Τι άλλο μπορούσαν να κάνουν?
    Να πεις σε έναν ηλικιωμένο να κλείσει την τηλεόραση ή να μη πηγαίνει στο καφενείο να μιλήσει και να σχολιάσει τα σημερινά γεγονότα είναι σαν να τον σκοτώνεις.
    Θα τους μιλήσω όμως από βδομάδα και θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να πείσω περισσότερους, ακολουθώντας τις συμβουλές σου.
    Το καλό είναι ότι τους βλέπω αδερφωμένους.
    Νομίζω πως κάτι θα πετύχω.

    Σ΄ευχαριστώ πολύ.
    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Ηλιαχτίδα!

     

  23. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275681946311#c5945543980463165386'> June 4, 2010 at 11:05 PM

    Γεια σου και πάλι Ηλιαχτίδα!

    Ναι... είναι πολύ δύσκολο να κλείσουν την τηλεόραση. Μπορούν, όμως, να κάνουν κάτι πολύ εύκολα. ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

    Αυτό να τους πεις!

    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

     

  24. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275682646331#c6740850508061114974'> June 4, 2010 at 11:17 PM

    Είμαι ο #19.
    Όταν μιλώ για φασισμό προς Θεού δεν εννοώ εσάς.
    Απεναντίας θεωρώ οτιδήποτε ριζοσπαστικό και ακραίο όπως τα ακροδεξιά και ακροαριστερά κόμματα.
    Σας συμπαθώ άλλωστε και γι αυτό βρίσκομαι εδώ.

     

  25. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275683401975#c2211496857471623664'> June 4, 2010 at 11:30 PM

    Είναι ευκολότερο να τους πείσω για εφημερίδα και θα το κάνω από το πρωί της Δευτέρας. (θα τους πω να ξοδεύουν τα χρήματά τους για κάτι άλλο, που τους είναι απαραίτητο).
    Σ΄ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές και ίσως τις ξαναχρειαστώ.
    Ηλιαχτίδα!

     

  26. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275735545322#c4690733217884924781'> June 5, 2010 at 1:59 PM

    Γεια σου και πάλι φίλε #24

    Ναι, ο,τιδήποτε ακραίο, επειδή ξεχειλίζει από φανατισμό, καταλήγει να είναι φασιστικό. Το ριζοσπαστικό, όμως, γιατί θεωρείς ότι είναι φασισμός;

    Ξανά γεια σου Ηλιαχτίδα!

    Το να σταματήσουν να αγοράζουν εφημερίδες, είναι το πλέον εύκολο. Είναι ο πλέον εύκολος τρόπος ώστε να στερήσουν και τα τελευταία έσοδα από το μαφιόζικο "δημοσιογραφικό" κατεστημένο.

     

  27. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275749041968#c7432662677969366514'> June 5, 2010 at 5:44 PM

    " Άι στο διάολο καραγκιόζηδες"

    Ο ΥΔΡΟΧΟΟΣ εδώ δεν κάνει τίποτε άλλο από το να στείλει τούς περιούσιους στόν ...πατέρα τους! Απευθυνόμενος ο (Έλληνας) Χριστός στούς Εβραίους τούς αποκαλεί παιδιά τού διαβόλου : " υμείς εκ τού πατρός τού διαβόλου εστέ, και τάς επιθυμίας τού πατρός υμών θέλετε ποιείν. εκείνος ανθρωποκτόνος ήν απ' αρχής και εν τή αληθεία ουχ έστηκεν, οτι ουκ έστιν αλήθεια εν αυτώ. όταν λαλή το ψεύδος, εκ τών ιδίων λαλεί, οτι ψεύστης εστί καί ο πατήρ αυτού" (Κατά Ιωάννην η', 42, 44).
    Μάς έχει προειδοποιήσει λοιπόν...
    Αγαπητέ ΥΔΡΟΧΟΕ, συνέχισε να μάς χέεις το ύδωρ τής γνώσεως, σε διαβάζουμε και σε διαδίδουμε παντού
    Κωνσταντίνος Κανάρης

     

  28. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275777407453#c1483599009081223265'> June 6, 2010 at 1:36 AM

    ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

    Γενικό ξεπούλημα - "Σκοτώνονται" οι υπουργοί για τα μεσιτιλίκια ! (Δείτε το βίντεο)

    Χοντρά μεσιτιλίκια πίσω απο τις αποκρατικοποιήσεις !

    Εμφύλιο στην κυβέρνηση έφερε ο πόλεμο για το ποίος θα έχει το πάνω χέρι στο ξεπούλημα!!!

    Σαν τα κοράκια έκανα οι υπουργοί για να διατηρήσουν το προνόμιο των ιδιωτικοποιήσεων στους φορείς που εποπτεύουν στα φέουδα τους στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου για...


    ... τις μαζικές αποκρατικοποιήσεις.

    Στη συνέντευξη Τύπου, πάντως, που δόθηκε αμέσως μετά τη λήξη του άτυπου Υπουργικού Συμβουλίου οι Γ. Παπακωνσταντίνου, Δ. Ρέππας, Π. Γερουλάνος και Τίνα Μπιρμπίλη ανακοίνωσαν κανονικά τις αποκρατικοποιήσεις που προχωρούν σε αεροδρόμια, λιμάνια, δρόμους κτλ.,

    Επ'ευκαιρία θα προσλάβουν και "μεσίτες" συμβούλους

    Στην άμεση πρόσληψη συμβούλων για την πραγματοποίηση των αποκρατικοποιήσεων προανήγγειλε o υπουργός Οικονομικών ο οποίος παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο έναν κατάλογο απο τα "κουφάρια" δημοσίων επιχειρήσεων που απέμειναν (ΔΕΗ, ΔΕΦΑ, ΔΕΣΠΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ), οργανισμούς (ΟΣΕ, ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΟΠΑΠ), τράπεζες (Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Αγροτική Τράπεζα) και ακίνητα που αποτελούν δημόσια περιουσία.

     

  29. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275808682080#c4316905922428120162'> June 6, 2010 at 10:18 AM

    Γεια σας κύριε Κανάρη!

    Είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσουμε να το κάνουμε! Συνεχίστε και εσείς το εξίσου πολύτιμο έργο σας, το έργο της διάδοσης των προτάσεων και λύσεων που παρουσιάζει ο Παναγιώτης Τραϊανού, και στο τέλος είναι βέβειον ότι εμείς θα είμαστε κερδισμένοι.

    Αυτοί, όχι μόνο θα είναι χαμένοι, αλλά δεν θα βρίσκεται μέρος στον κόσμο να τους υποδεχθεί.

    Να είστε καλά!

     

  30. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275827894497#c2381192873434282616'> June 6, 2010 at 3:38 PM

    "Μπαρμπα Νικο,
    Αναρωτιεμαι ποσοι απο τους επισκεπτες του Ιστολογιου σου θυμουνται την πειρατεια του ιταλικου κρουαζιεροπλοιου Achille Lauro χρονια πριν, τον Οκτωβριο του 1985; Τεσσερα απο τα μελη της Οργανωσης «Μετωπο για την Απελευθερωση της Παλαιστινης» ανελαβαν τον ελεγχο του κρουαζιεροπλοιου ανοικτα της Αιγυπτου, καθως αυτο επλεε απο την Αλεξανδρεια στο Πορτ-Σαϊντ.
    Ηταν μια πειρατεια στην οποια οι πειρατες σκοτωσαν εναν αναπηρο τουριστα, τον εβραιο Leon Klinghoffer και στη συνεχεια πεταξαν το σωμα του στη θαλασσα.
    Το επεισοδιο αυτο εκανε τα εβραϊκα ΜΜΕ της Δυσης να ουρλιαζουν χωρις προηγουμενο και χωρις τελειωμο, ενω παραλληλα διαιρεσαν την κοινη γνωμη στο πλεον των 60 χρόνων συνεχιζομενο Παλαιστινιακο Ολοκαυτωμα. Επισης, ωθησε τον διεθνη νομοθετη να επιβαλη μια νεα νομοθεσια που να καθιστα διεθνες εγκλημα, τις πειρατειες στην Διεθνη Ναυσιπλοϊα. Και αυτο ειναι μια συντομη υπενθυμιση, που συμφωνα με το αρθρο 3 της Συμβασης της Ρωμης για την καταστολη των παρανομων ενεργειων κατα της ασφαλειας της ναυσιπλοϊας του 1988, η πειρατεια είναι διεθνες εγκλημα για καθε ατομο η ομαδα ατομων που επιχειρουν αυτην, (την πειρατειαν) αλλα και διεθνες εγκλημα να τραυματισουν ή να σκοτωσουν ανθρωπο κατα την διαρκεια της πειρατειας.
    Η Συνθηκη υιοθετεί κατ 'αναγκη αυστηρωτατη γλωσσα. "Ουδεις δυναται να επιτεθη σε ενα πλοιο και στη συνεχεια να επικαλεσθη οτι βρισκοταν σε αυτοαμυνα, αν οι ανθρωποι στο πλοιο αντισταθουν στην παρανομη χρηση βιας των πειρατων".
    Με αλλα λογια, συμφωνα με το διεθνες δικαιο, οι ενεργειες των εβραιων ηταν ενα διεθνες εγκλημα και οι εγκληματιες πρεπει να αντιμετωπιστουν οχι διαφορετικα, ας πουμε, απο Σομαλους πειρατες οι οποιοι τα τελευταια χρονια επιδιδονται και σε πειρατειες καραβιων. Συμφωνα με το διεθνες ναυτικο δικαιο οι επιβατες και το πληρωμα (του πλοιου) εχουν νομικα το δικαιωμα να αποτρεψουν με καθε μεσο την παρανομη συλληψη, απαγωγη και κρατηση τους.
    Σκεφθειτε αν μια ομαδα Σομαλων πειρατων ειχαν κανει αυτο το εγκλημα που διεπραξαν οι εβραιοι στα πλοια της ανθρωπιστικης βοηθειας απο τη Δυση σφαγιαζοντας 16 (;) ατομα και τραυματιζοντας πολυ ποιο πολλους ακομα.
    Ποια νομιζεις οτι θα ηταν η διεθνης αντιδραση; Θα σου πω εγω. Ειδικες μοναδες του ΝΑΤΟ θα οργωναν τωρα το κερας της Αφρικης συνοδευομενες απο ενα αριθμο μη επανδρωμένων αεροπλανων και φυσικα αριθμο εβραιων ή εβραιοδουλων δημοσιογραφων για να καταγραψουν το γεγονος.
    Ειδαμε τιποτα τετοιο μεχρι σημερα;
    Εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα λοιπον. Ενα για τους οβριους και ενα για τους υπολοιπους.
    Μεχρι ποτε ομως;
    M."
    Αναρτήθηκε από ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

     

  31. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275846230667#c1476822962428373113'> June 6, 2010 at 8:43 PM

    Το ριζοσπαστικό το θεωρώ φασιστικό στην περίπτωση που γίνονται ριζικές αλλαγές και παίρνονται φανατικές και ακραίες αποφάσεις από κάποιους χωρίς να υπάρχει διάλογος.
    Οποιαδήποτε ριζική αλλαγή έχουμε χωρίς φανατισμό εννοείται ότι δεν είναι φασιστικό.

     

  32. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275906330476#c5011561755487859724'> June 7, 2010 at 1:25 PM

    Δεν ξέρω ποιος συγχύζει τα μυαλά των Ελλήνων, οι Ερινύες ή μήπως οι σειρήνες των ΜΜΕ;
    γιατί δεν κατάλαβαν οι Ελληνες ότι το θεατράκι που παίχτηκε στο Αιγαίο, και έτρεξαν να πάρουν ή το μέρος του ενός ή το μέρος του άλλουνού παίχτηκε απο δύο ξαδέλφια γιατί ο Τούρκος και ο Εβραίος ανήκουν στην ίδια Μογγολική φυλή; Γιατί οι Ελληνες ξεχνούν ότι η Τουρκία παίζει το ίδιο παιχνίδι με την βόρειο Κύπρο όπως το Ισραήλ στην Παλαιστίνη;

    Ποιός βάζει στάχτη στα μάτια των Ελλήνων και δεν βλέπουν ότι οι εχθροί τους έχουν περιτριγυρίσει και ο κλοιός γίνεται όλο και ποιό σφιχτός; Η Τουρκία έχει πάρει την Θράκη και το μισό Αιγαίο, μισή Κύπρο έχει βλέψεις και στα Ελληνικά νησιά Ρόδο, Χίο κλπ, έχει κάτω από την επιρροή της Βουλγαρία, φυρομ, Αλβανία και Αίγυπτο. Το Ισραήλ θέλει Κύπρο, Κρήτη, Κέρκυρα (μεγάλες εκτάσεις έχουν εκεί οι ΡοθτσάΪλντ), Θεσσαλονίκη (η δεύτερη Ιερουσαλήμ), Μακεδονία (βρίσκονται πίσω από τους σκοπιανούς για την Μακεδονία του Αιγαίου). Γιατί οι Ελληνες δεν θυμούνται ότι πίσω από όλα τα δεινά και τις γενοκτονίες της Ελληνικής φυλής βρίσκονται πάντα οι Τουρκο-εβραίοι; Κλείστε την τηλεόραση, μην αγοράζετε εφημερίδες. Βάλτε κερί στα αυτιά σας, μην ακούτε τις σειρήνες. Ελλάδα και μόνο Ελλάδα.

     

  33. ΔΙΟΓΕΝΗΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275913575295#c4588413468692393731'> June 7, 2010 at 3:26 PM

    Έλληνες,
    δείξτε αυτοσυγκράτηση και σύνεση στα περί πατρίδας, φυλής, θρησκείας και στα περί "αντιπάλων" και "εχθρών". Είναι βέβαιο ότι κάποιοι έχουν βαλθεί να ισοπεδώσουν τα πάντα, γιατί έτσι εξυπηρετούνται και προωθούνται οι σχεδιασμοί της Παγκοσμιοποίησης. Η "περίφημη" σχολή της πολιτισμικής αποδόμησης διακηρύσσει ξεκάθαρα τους "ανθρωπιστικούς" στόχους της. Μήπως, όμως, με αφορμή τις υγιείς αντιδράσεις και την καλλιέργεια του φανατισμού από τους εγκάθετους, πάλι οι λαοί θα είμαστε τα θύματα; Λέω, μήπως;… Και το κλίμα της περιόδου που διανύουμε είναι το πλέον πρόσφορο για την πυροδότηση ακραίων εκδηλώσεων. Να μην επαναλαμβάνουμε λάθη του παρελθόντος παρασυρόμενοι από πατριδοκάπηλους "σωτήρες"…

    Είδε κανείς πολλούς Ισραηλινούς να βγαίνουν κερδισμένοι από το θέατρο του παραλόγου που έστησαν και συντηρούν οι Σιωνιστές στη γη της Παλαιστίνης;

     

  34. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275942366485#c425061057934684598'> June 7, 2010 at 11:26 PM

    Καλησπέρα φίλε Υδροχόε.
    Η προσπάθεια που κάνω για να μην αγοράζει ο κόσμος εφημερίδες αρχίζει να έχει επιτυχία.
    Ξεκίνησα από τους συγγενείς μου.
    Μάλιστα μια γιαγιά σήμερα το πρωί με φίλησε και μου είπε:παιδί μου τώρα που ο παππούς δεν θα ξανααγοράζει κάθε μέρα εφημερίδα, η σύνταξη θα τελειώνει λίγο αργότερα.
    Το μεσημέρι όμως καθώς έμπαινα σε ένα σπίτι, συνάντησα ένα γεροντάκι γύρω στα ογδόντα με φθαρμένο σακκάκι και κομμένες κάλτσες.
    Για να μη τα πολυλογώ έμαθα ότι ο γιός του (που διατηρεί Μανάβικο) μόλις παίρνει τη σύνταξη ο παππούς, πηγαίνει στο σπίτι και τον χτυπά γαι να του πάρει τα χρήματα και να ζήσει την τετραμελή οικογένειά του.
    Ε λοιπόν, τη ζωή μου δεν ήθελα. Ήθελα να του δώσω το μοναδικό Εικοσάευρο που είχα στην τσέπη μου αλλά ντράπηκα γιατί ο παππούς είναι περήφανος και φοβήθηκα μην νομίζει πως τον παίρνω για ζητιάνο.
    Τι να κάνω για να τον βοηθήσω?


    ΥΓ. Πόσο θα ξεφτιλιστούμε ακόμη?
    Πως μπορούμε να ονομαζόμαστε Έλληνες όταν φερόμαστε κατ' αυτόν τον τρόπο στους προγόνους μας?
    Στους αθρώπους που κάποτε χαίρονταν που μας έφερναν στη ζωή?


    Ηλιαχτίδα.

     

  35. ΔΙΟΓΕΝΗΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1275943811160#c4820392930184027559'> June 7, 2010 at 11:50 PM

    Ηλιαχτίδα μου, λάμπεις πραγματικά!

     

  36. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1276000500848#c7921936855397010948'> June 8, 2010 at 3:35 PM

    ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΘΝΩΝ (2007).
    Η Διακήρυξη των Ηνωμένων Σχέδιο Εθνών για τα Δικαιώματα των Αυτοχθόνων Λαών (26 Αυγούστου 1994) [2], χρησιμοποιεί τη φράση ''πολιτιστική γενοκτονία'' και αναφέρει ότι:
    Άρθρο 7
    1. Οι ιθαγενείς πληθυσμοί έχουν το συλλογικό και ατομικό δικαίωμα να μην υποβάλλονται σε εθνική και πολιτιστική τους γενοκτονία, συμπεριλαμβανομένης της πρόληψης και επανόρθωσης για:
    (Α) Οποιαδήποτε πράξη που έχει στόχο η επιδρά τής στέρησης τους από την ακεραιότητά τους ως ιδιάζοντων
    πληθυσμών, ή από τις πολιτιστικές αξίες η τις εθνικές τους ταυτότητες.
    (Β) Οποιαδήποτε πράξη που έχει στόχο η επιδρα τής απαλλοτρίωσης τών εδαφών τους, ή των πόρων των εδαφών τους
    (Γ) Οποιαδήποτε μορφή μεταφοράς πληθυσμών που έχει στόχο ή αποτέλεσμα την προσβολή ή
    υπονόμευση οποιωνδήποτε από τα δικαιώματά τους.
    (Δ) Οποιαδήποτε μορφή αφομοίωσης ή ένταξης ή ενσωμάτωσης από άλλους πολιτισμούς ή τρόπους ζωής που επιβλήθηκε σε
    αυτούς με νομοθετικά, διοικητικά ή άλλα μέτρα.
    (Ε) Οποιαδήποτε μορφή προπαγάνδας που κατευθύνεται εναντίον τους.

     

  37. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1276000650723#c8302366205711031874'> June 8, 2010 at 3:37 PM

    Άρθρο 7
    1. Αυτόχθονα άτομα έχουν το δικαίωμα στη ζωή, τη σωματική και ψυχική ακεραιότητα, την ελευθερία και την ατομική τους ασφάλεια.
    2. Ιθαγενείς πληθυσμοί έχουν το συλλογικό δικαίωμα να ζουν με ελευθερία, ειρήνη και ασφάλεια, ως λαοί με διακριτικά χαρακτηριστικά
    και δεν θα υπόκεινται σε οποιαδήποτε πράξη γενοκτονίας ή άλλη πράξη βίας, συμπεριλαμβανομένης της διά της βίας απομάκρυνση των παιδιών της ομάδας τους σε άλλη ομάδα.
    Άρθρο 8
    1. Αυτόχθονες πληθυσμοί και τα μεμονωμένα άτομα τους έχουν το δικαίωμα να μην υποβληθούν σε αναγκαστική αφομοίωση ή την καταστροφή του πολιτισμού τους.
    2. Κράτη μέλη προβλέπουν αποτελεσματικούς μηχανισμούς για την πρόληψη και επανόρθωσης για:
    (Α) Οποιαδήποτε πράξη που έχει στόχο η επιδρά τής στέρησης τους από την ακεραιότητά τους ως πληθυσμών με διακριτικά χαρακτηριστικά
    , ή από τις πολιτιστικές αξίες η τις εθνικές τους ταυτότητες.
    (Β) Οποιαδήποτε πράξη που έχει στόχο η επιδρά τής απαλλοτρίωσης τών εδαφών τους, ή των πόρων που βρίσκονται στα εδαφη τους ή της εθνικής τους κυριαρχίας.
    (Γ) Οποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής μεταφοράς πληθυσμών που έχει στόχο ή αποτέλεσμα την προσβολή ή υπονόμευση οποιωνδήποτε από τα δικαιώματά τους.
    (Δ) Οποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής αφομοίωσης, ένταξης ή ενσωμάτοσης.
    (Ε) Οποιαδήποτε μορφή προπαγάνδας που στρέφεται εναντίον τους και αποσκοπεί στην προώθηση ή την υποκίνηση φυλετικών ή εθνοτικών διακρίσεων.
    Η δήλωση ψηφίστηκε στις 13 Σεπτέμβριο του 2007 από 144 εθνών μελών. 11 έθνη απείχαν, τέσσερις χώρες - Αυστραλία, Καναδάς, Νέα Ζηλανδία και Ηνωμένες Πολιτείες - ψήφισαν κατά.

     

  38. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1276001091725#c4362514642988736798'> June 8, 2010 at 3:44 PM

    ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩ ΕΘΝΩΝ
    hhtp://www.un.org/esa/socdev/unpfii/en/declaration.html

    ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ ΑΣ ΔΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, ΔΙΟΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΜΕ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΙΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ, ΕΘΝΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΧΘΟΝΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ.

     

  39. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1276110286663#c5841635212213941427'> June 9, 2010 at 10:04 PM

    Ο Κ.ΤΡΑΪΑΝΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ.
    ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΥΤΕ ΙΣΡΑΗΛ ΟΥΤΕ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΒΛΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ.
    ΜΟΝΟ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΛΕΜΟΝΙΑ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ; ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;

    «Το ψευδοκράτος του Ντεκτάς έχει μεγάλη οικονομική εξάρτηση από… το Ισραήλ. Βασικό μέσο συνδιαλλαγών είναι η γη των Ελλήνων που έχουν εκδιωχθεί, η οποία πωλείται εδώ και αρκετά χρόνια σε εβραίους. Ενώ μεγάλες είναι και οι ισραηλινής προέλευσης επενδύσεις που στηρίζουν κυριολεκτικά την οικονομία του ψευδοκράτους.»

     

  40. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/free-gaza.html?showComment=1276207237107#c988038271993954548'> June 11, 2010 at 1:00 AM

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

    ΤΟΥΡΚΙΑ-ΙΣΡΑΗΛ
    ΟΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΙΖΝΕΣ

    ... ''Όμως, Τουρκία και Ισραήλ συνεργάζονται στενά και στην προώθηση από κοινού του άρματος μάχης Μ60Α1, στοχεύοντας την αγορά της Κολομβίας, αντιμετωπίζοντας τον ανταγωνισμό γερμανικών και αμερικανικών τεθωρακισμένων. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα υπουργεία Αμύνης των δύο χωρών συμφώνησαν να προχωρήσουν στη συνεργασία για πώληση αναβαθμισμένων αρμάτων (βελτιώσεις στο πυροβόλο, στο σύστημα ελέγχου πυρός, στην ανάρτηση, έχοντας και τη βοήθεια της γερμανικής εταιρείας MTU που παρέχει νέα υβριδική θωράκιση και κινητήρα 1.000 ίππων) δίνοντας τις σχετικές άδειες, ενώ στην συνεργασία εμπλέκονται η ισραηλινή κρατική εταιρεία ΙΜΙ και η Τουρκική Aselsan.

    Τα συμβόλαια που «κυνηγούν» από κοινού Τουρκία-Ισραήλ φτάνουν τα 250 εκατ. δολ. και οι πιθανότητες επιτυχίας είναι ισχυρές καθώς το τουρκο-ισραηλινό άρμα Μ60Α1 είναι το οικονομικότερο (κόστος γύρω στα 3 εκατ. ευρώ).

    Οι δουλείες είναι δουλείες. Η διαπλοκή οικονομικών και κρατικών συμφερόντων μεταξύ Τουρκίας-Ισραήλ-Γερμανίας δεν χωρούν «φθηνούς συναισθηματισμούς»

    ksipnistere.blogspot.com

     

ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Παρακαλούμε τους αναγνώστες που θέλουν να σχολιάσουν να μένουν ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ

Τα σχόλια ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Πριν σχολιάσετε, διαβάστε πρώτα αυτό: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Κορυφή σελίδας
Κορυφή σελίδας